Leans IVF reise

Typisk at den ikke kommer når du vil ha den. Det pleier å hjelpe for meg å ta g-test , men det har du jo allerede gjort..

Jaaa! SÅ typisk! Nå må den snart komme, helst i går [emoji38] Ingen tegn til mensen enda i alle fall [emoji30] Har tatt haugevis med tester [emoji38] Hjelper nada! Hva gjør man for å fremprovosere mensen da?
 
Krysser fingrer for det [emoji4] Er den kommet hos deg?

Nei, jeg venter den ikke før i midten/slutten av neste uke [emoji4] Tok siste pille av proverakuren nå. Så fra i morgen er det bare å vente og vente, slik som du gjør nå [emoji85]
 
Nei, jeg venter den ikke før i midten/slutten av neste uke [emoji4] Tok siste pille av proverakuren nå. Så fra i morgen er det bare å vente og vente, slik som du gjør nå [emoji85]

Håper den kommer snart for deg også [emoji173]️ Vi får ha en mensen-heiagjeng [emoji38][emoji322][emoji322][emoji322]
 
Håper den kommer snart for deg også [emoji173]️ Vi får ha en mensen-heiagjeng [emoji38][emoji322][emoji322][emoji322]

Goooooo mens!! [emoji23]
IMG_6680.JPG
 
Jeg er også med i den troppen der... Ingen mens her heller :rolleyes:
 
Haaaahahahaha [emoji23][emoji23] Nå lo jeg høyt [emoji23]

GI MEG EN M
GI MEG EN E
GI MEG EN N
GI MEG EN S [emoji322][emoji322][emoji322][emoji38]

Hvaaa blir deet? MENS!

Hørte ikke?! MENS!!

Høyere!!! MENS!!!!!

En gang til!!! MEEEENNNNNNSSSSS!!!!!
 
Hvaaa blir deet? MENS!

Hørte ikke?! MENS!!

Høyere!!! MENS!!!!!

En gang til!!! MEEEENNNNNNSSSSS!!!!!

HAHAHAHAHA [emoji23][emoji23] Ler meg ihjel!
Ikke engang tegn til mensen her i alle fall. Kanskje jeg venter på deg så vi er helt lik [emoji23]

GOOOOOOOOOOO MENS [emoji322][emoji322]
 
HAHAHAHAHA [emoji23][emoji23] Ler meg ihjel!
Ikke engang tegn til mensen her i alle fall. Kanskje jeg venter på deg så vi er helt lik [emoji23]

GOOOOOOOOOOO MENS [emoji322][emoji322]

Ja skal ikke se bortifra at den kommer på likt hos oss begge nå [emoji16] Vi har jo date på føden neste år, så noe synkronisert må jo vi være [emoji28]
 
Ja skal ikke se bortifra at den kommer på likt hos oss begge nå [emoji16] Vi har jo date på føden neste år, så noe synkronisert må jo vi være [emoji28]

Ja, helt sikkert det kroppen min driver med nå! Synker seg til din syklus [emoji38] Gleder meg til dagen vår neste år [emoji5][emoji7]
Jeg er begynt på sjokolade-mumsing her, håper det betyr at mensen er rundt hjørnet nå. Pleier å ha sjokoladebehov rundt de tider [emoji38]
 
Jeg gir opp! Ser ut som mensen lar vente på seg [emoji30] CD30 i dag. Pulsen opp et hakk, tempen stoler jeg ikke på, for jeg tok tempen 3,5 time senere enn vanlig. Tester er blenda og jeg er SUR [emoji849]
IMG_1673.jpg
 
Ikke gi opp! [emoji173]️ Hadde du bekreftet EL?
 
Oi, har du tatt en HCG test også?
 
Oi, har du tatt en HCG test også?

Ikke mindre enn 3 stk i dag [emoji38] Skjønner ikke kroppen! Arrrrrrggggg [emoji35] Kan ikke bare mensen komme da? Er på syklusdag 30 nå. Pleier å ha forholdsvis stabil syklus på 27-28 dager. Jeg blir gaaaal!
Har også en rar støl følelse på begge sider helt nede over lysken. Må vel bety at tanta er på vei vel? [emoji848]
 
EL tester blir ofte positiv rett før mens. Så du skal ikke se bort i fra at mens kan komme i natt eller i morgen [emoji2]
 
EL tester blir ofte positiv rett før mens. Så du skal ikke se bort i fra at mens kan komme i natt eller i morgen [emoji2]

Ja, var det jeg mente at jeg hadde lest ett eller annet sted [emoji4] Ååååh.. håper og håper! Da håper jeg din kommer samtidig [emoji173]️[emoji257][emoji8]
 
Heia mensen!
 
Back
Topp