Leans IVF reise

Håper du får positiv test i ettermiddag, så kan du begynne dpo-tellingen og at alt skal gå etter planen nå. Kanskje vi plutselig havner på samme dag!

Håper håper håper [emoji173]️ Jeg heier på både deg og meg [emoji38][emoji322][emoji322]
 
YES!!!!! Åååååh så glad man kan bli av litt tiss og en pinne [emoji23]
IMG_1445.JPG
 
Woohooo!
Nå er det ting på gang!! :D
 
Jej så bra!
 
Enda sterkere test nå på ettermiddagen. Øverste er i morges, nederste er nå. Håååååper på negativ test igjen i kveld
IMG_1455.jpg
 
15-ish dager til sprøytestart. Kan hende jeg blir en dag eller to senere siden egget ikke helt vil slippe enda. Håper på negativ el test i kveld [emoji4] Håper jo selvsagt at vi ikke trenger ivf men har en feeling at vi kommer dit dessverre.
 
15-ish dager til sprøytestart. Kan hende jeg blir en dag eller to senere siden egget ikke helt vil slippe enda. Håper på negativ el test i kveld [emoji4] Håper jo selvsagt at vi ikke trenger ivf men har en feeling at vi kommer dit dessverre.

Håper egget slipper snart ja :)
Tenk, hadde vært deilig å sluppet IVF. Den skjønner jeg godt :)
 
Arrrrrggg.. fremdeles positiv el tester i dag [emoji30] tatt både i morges og nå i ettermiddag. Kan ikke egget bare løsne daaaa? Dette utsetter forsøket vårt i september også [emoji30]
IMG_1462.JPG
 
Hvordan går det i dag? Er testen blitt negativ og egget er på vei? [emoji2][emoji1374]
 
Hvordan går det i dag? Er testen blitt negativ og egget er på vei? [emoji2][emoji1374]

Jaaaa [emoji16] Endelig negativ test i dag. Enten har egget sluppet eller så har kroppen gitt opp å prøve. Skal i alle fall ikke mangle på aksjene. Begynner på babyklister i morgen og krysser alt som kan krysses de neste ukene [emoji5] Når regner du med å få mensen etter at du begynner på provera 29.?
 
Wooohoo! It’s on! [emoji2][emoji322][emoji1376]
 
Om ca 45 min kan jeg si at det er ca 10 dager til sprøytestart. Måtte forskyve sprøytestart litt siden el ikke helt kom når den skulle. Så tipper oppstart på sprøyter blir 03. September. Prøver å gjøre kjekke ting for å få tiden til å gå, men er ikke alltid like lett. Så jeg driver med selvpining og ser på fødeavdelingen og griner Sa til mannen at det hadde vært aller best om jeg bare kunne gå i hi og sove en ukes tid. Han var ikke HELT uenig Han tenker mye på dette han også, så han jobber mye for å få tiden til å gå. Jeg er fortsatt 50% sykmeldt så det blir ikke så mye jobbing for å få tiden til å gå for min del. Nå er klokken snart september altså!
 
Kan være godt å gjøre alt en kan for at tiden skal gå fort nå ja. Skjønner feelingen med å ville gå i hi [emoji85] Hva gjør du nå for å få tiden til å gå? [emoji4]
 
Back
Topp