Leans IVF reise

Jeg har trukket betent tann, og det er nok vondere ja :rolleyes: (Har rotfyllingstime på fredag:oops: Gruer meg mest til sprøytao_O)

Jeg har venta i 11 år (++) så egentlig bare fornøyd med å se lyset jeg.
Selv om det ikke er sikkert at det fungerer dette her heller.
 
Ca 25 dager til sprøytestart.
Har lyst til å gå i hi de neste 20 dagene. Bare sove i 20 dager for å få tiden til å gå [emoji4]
Ryggen spiller heller ikke på lag så det er lite jeg får gjort her hjemme.
Gleder meg til robotstøvsugeren kommer på torsdag [emoji16]

Ellers er det jobbing, venting, soving, venting, spising, venting, mer jobbing, venting.. nevnte jeg forresten venting? Arrrg.. blir surrete av all denne ventingen! Dagene blir automatisk lenger når det er drittvær og regner og er kaldt, noe det har vært her på Vestlandet en stund nå. Syns tiden gikk fortere når været var bra [emoji5]
Noen som har litt ekstra tålmodighet å dele med meg? [emoji38]
25 dager er bare en dråpe i havet når du ser tilbake på det!


Hjalp det? Hehe:hilarious:

Er litt utålmodig jeg også. Men tenker at jeg er litt glad for å kunne nyte alt det august har å by på i naturen før jeg blir dårlig av sprøyter i september.
 
25 dager er bare en dråpe i havet når du ser tilbake på det!


Hjalp det? Hehe:hilarious:

Er litt utålmodig jeg også. Men tenker at jeg er litt glad for å kunne nyte alt det august har å by på i naturen før jeg blir dårlig av sprøyter i september.

Hehe.. ja, i forhold til hva som er bak meg er jo det en dråpe i havet [emoji5] Men dagene går så seeeeeeeeeent [emoji30] Jeg blir tullete av denne ventingen! Skulle tro man ble vant til det/god på det etter hvert men neida, syns bare det blir værre jeg [emoji38]
I tillegg er det dårlig vær i Bergen og vi har ikke ferie før i mnd skiftet september/oktober.

Vil at ting skal skje helst i går [emoji38] Hva utålmodig? [emoji23]
 
Hvor lenge har dere prøvd Lean?:happy:
 
Hvor lenge har dere prøvd Lean?:happy:

Vi er i pp 11 nå, så absolutt ikke så lenge som mange andre her inkludert deg [emoji173]️ Jeg var klar over min dårlige amh når vi møttes, for jeg har prøvd å bli gravid før (typ 10 år siden) uten å få det til. Hadde full utredning og gikk på pergo den gangen. Vi gikk fra hverandre midt i pergokuren [emoji38]
Har ønsket meg barn siden tidlig i 20-årene så begynner å bli skikkelig utålmodig nå.
Når vi nå skulle prøve var jeg klar over min kvalitet, og vi var tidlig ute med å sjekke hans kvalitet også. Den viste seg å være elendig [emoji17]
Er 34 og begynner å kjenne på panikken. Skal jeg aldri få bli mamma?
 
Vi gikk fra hverandre dagen før jeg skulle sette første sprøyta :rolleyes:
Etter seks år med prøving :angelic: Og da var han midt i en pergokur pga dårlig kvalitet :rolleyes:

Du har enda noen år igjen. Får håpe vi begge sitter her med hver vår :dummy::dummy1: om ett års tid. I løpet av de tre forsøka vi har.
 
Vi gikk fra hverandre dagen før jeg skulle sette første sprøyta :rolleyes:
Etter seks år med prøving :angelic: Og da var han midt i en pergokur pga dårlig kvalitet :rolleyes:

Du har enda noen år igjen. Får håpe vi begge sitter her med hver vår :dummy::dummy1: om ett års tid. I løpet av de tre forsøka vi har.

Krysser fingrer for det [emoji173]️[emoji257]
 
Hadde vært koselig å følge hverandre :)
 
Hehe.. ja, i forhold til hva som er bak meg er jo det en dråpe i havet [emoji5] Men dagene går så seeeeeeeeeent [emoji30] Jeg blir tullete av denne ventingen! Skulle tro man ble vant til det/god på det etter hvert men neida, syns bare det blir værre jeg [emoji38]
I tillegg er det dårlig vær i Bergen og vi har ikke ferie før i mnd skiftet september/oktober.

Vil at ting skal skje helst i går [emoji38] Hva utålmodig? [emoji23]
Ventingen i dette gamet er ille - helt klart! Håper dagene raser av gårde for deg, blir spennende med første forsøk for dere!
 
Ventingen i dette gamet er ille - helt klart! Håper dagene raser av gårde for deg, blir spennende med første forsøk for dere!

Ja, helt enig! Det er ille rett og slett. Og jeg er så dårlig på å vente [emoji38] Skikkelig dårlig faktisk!
Nå er en dag til over heldigvis [emoji322][emoji322][emoji38]
Ja, nå må dagene gå fort for oss alle [emoji173]️ Hvordan har du det?
 
Jeg synes egentlig tida går fort jeg :oops:
Men pusler med å pusse opp ett rom, så kanskje derfor, har noe anna å tenke på :)

Plutselig er vi i gang Lean :D Men hukommelsen min husker ikke helt når du skulle begynne på sprøyter/spray da men :sorry:
 
Jeg synes egentlig tida går fort jeg :oops:
Men pusler med å pusse opp ett rom, så kanskje derfor, har noe anna å tenke på :)

Plutselig er vi i gang Lean :D Men hukommelsen min husker ikke helt når du skulle begynne på sprøyter/spray da men :sorry:

Heldig du [emoji38] Jeg syns tiden er en drittsekk som går ekstra sent bare for å plage meg [emoji23][emoji23]
Ja, plutselig er vi i gang! Håper tiden tar seg sammen og speeder opp litt. Jeg starter på sprøyter 1-2. September hvis alt går etter planen. Du er vel rett i nærheten av det du også eller?
 
Tida går litt sakte når man tenker på det, men det har den egentlig gjort sida jeg begynte prøvinga :rolleyes:

Jeg skal starte på spray 28. så vet ikke helt når jeg begynner på sprøyter, venter på brev i posten.
Jeg må på sprøytetime før jeg får sprøytestart. Men blir vel andre uka i september kanskje sånn cirka.
Så ikke så langt bak.
 
Ja, helt enig! Det er ille rett og slett. Og jeg er så dårlig på å vente [emoji38] Skikkelig dårlig faktisk!
Nå er en dag til over heldigvis [emoji322][emoji322][emoji38]
Ja, nå må dagene gå fort for oss alle [emoji173]️ Hvordan har du det?
For meg går tiden både fort og sakte. Ukene på jobb bare flyr forbi, men jeg synes liksom enda det er såå lenge igjen til oppstart. Og jeg gruer meg og vil bare ha hele greia overstått. Men det er fordi det gikk så dårlig sist. Husker at jeg gledet meg veldig før første IVF som jeg hadde i januar. Men det er ikke lenge igjen nå altså! Jeg er irritert i dag. Gubben irriterer meg (han har ikke forandret seg, så det er meg som må besinne meg) og jeg er sint på alle i nærmeste familie. Synes de er noen teite folk hele gjengen! Så jeg har ikke min beste dag i dag nei! Håper det blir bedre i helga - da skal jeg plukke blåbær! Hva skal du finne på i helga da?
 
For meg går tiden både fort og sakte. Ukene på jobb bare flyr forbi, men jeg synes liksom enda det er såå lenge igjen til oppstart. Og jeg gruer meg og vil bare ha hele greia overstått. Men det er fordi det gikk så dårlig sist. Husker at jeg gledet meg veldig før første IVF som jeg hadde i januar. Men det er ikke lenge igjen nå altså! Jeg er irritert i dag. Gubben irriterer meg (han har ikke forandret seg, så det er meg som må besinne meg) og jeg er sint på alle i nærmeste familie. Synes de er noen teite folk hele gjengen! Så jeg har ikke min beste dag i dag nei! Håper det blir bedre i helga - da skal jeg plukke blåbær! Hva skal du finne på i helga da?

Ja, jeg er enig med deg! Tiden går både fort og sakte samtidig på en måte. Kjipt å være irritert ja. Håper det hjelper med blåbærplukking og helg [emoji173]️ Jeg forsøker å være positiv og gjøre kjekke ting om dagene for å holde humøret oppe. Og så er vi flink til å gi hverandre alenetid, det hjelper nok slik at jeg ikke irriterer meg SÅ mye [emoji38] I helgen har jeg ikke så mye planer. I kveld blir det taco med mannen og på søndag skal vi fikse litt hjemme, henge opp gardiner osv. Lørdag tipper jeg det blir venninnedate [emoji4] Må jo gjøre noe for å få tiden til å gå [emoji38]
 
Tida går litt sakte når man tenker på det, men det har den egentlig gjort sida jeg begynte prøvinga :rolleyes:

Jeg skal starte på spray 28. så vet ikke helt når jeg begynner på sprøyter, venter på brev i posten.
Jeg må på sprøytetime før jeg får sprøytestart. Men blir vel andre uka i september kanskje sånn cirka.
Så ikke så langt bak.

Spennende! Håper tiden flyr selv om vi tenker på det [emoji5]
 
De siste ukene har gått stiggfort, så om resten går like fort, så er vi der snart.
Men hjelper å pusse opp, da går tida gitt :wideyed:
 
I dag har vi endelig fått svarene på siste sædprøven til mannen, og det må jeg si var oppløftende [emoji16][emoji322][emoji322]
Han hadde mye bedre resultater denne gangen enn forrige gang! Kan skrive ned og legge ut bilde av gammelt og nytt resultat i et nytt innlegg senere. Jeg er så happy med de resultatene altså [emoji7] Så konklusjonen er; det nytter å slutte å snuse. I alle fall for oss. Nå skal det kjøres på den siste pp før ivf forsøk i håp om at vi kanskje kan klare det selv. Nå fikk jeg litt håp igjen [emoji5] Ååååååh som jeg håper!
 
Og i dag, på syklusdag 7 fikk jeg positiv el test.. hva fa**?
Jeg gir opp!
IMG_1403.JPG
 
Back
Topp