Leans IVF reise

Jeg har egentlig egguttak i uke 39 :( Og sprøytestart i uke 37.
Men når mensen ikke kommer så blir det vel forskyvninger :(
Skal gå på spray først også :sorry:

Er første forsøket mitt.
 
Hei! Ville bare innom å si at vi ligger helt likt i løypa!
 
Jeg har egentlig egguttak i uke 39 :( Og sprøytestart i uke 37.
Men når mensen ikke kommer så blir det vel forskyvninger :(
Skal gå på spray først også :sorry:

Er første forsøket mitt.

Håper den kommer veldig straks [emoji173]️ Masse lykke til [emoji5]
 
Håper den kommer veldig straks [emoji173]️ Masse lykke til [emoji5]
Takk :) Send den gjerne hitover når du er ferdig med den :sorry:
Send den østover, nesten til Svenskegrensa, så skal jeg stå å ta i mot når den passerer her jeg :rolleyes::angelic:
 
Takk :) Send den gjerne hitover når du er ferdig med den :sorry:
Send den østover, nesten til Svenskegrensa, så skal jeg stå å ta i mot når den passerer her jeg :rolleyes::angelic:

Skulle gjerne vært ferdig med den nå jeg [emoji5] Håper den kommer til deg hvert øyeblikk [emoji4]
 
Kommer den ikke innen helga så får jeg ringe og skaffe noe juks :shifty:
Blir jo gal av mindre :sorry:
 
Hei!
Åååh så kjekt! Spennende [emoji16] Hvor hører du til? Har du en dagbok sånn at jeg kan følge deg også? Hvilke medisiner skal du ta?
Hører til UNN Tromsø! Har dagbok her inne på assistert ja! Skal ha kort protokoll med Gonal-f og Orgalutran. Ligger an til oppstart sprøyter 31 august hvis ikke syklusen tuller det til. Vi får heie på hverandre vi som holder på samtidig :happy:
 
Hører til UNN Tromsø! Har dagbok her inne på assistert ja! Skal ha kort protokoll med Gonal-f og Orgalutran. Ligger an til oppstart sprøyter 31 august hvis ikke syklusen tuller det til. Vi får heie på hverandre vi som holder på samtidig :happy:

Ååååh så spennende [emoji7] Jeg skal ha kort protokoll med bemfola og cetrotide [emoji4] Sprøytestart 1. eller 2. september. Kjekt at vi ligger så likt da! Vi må definitivt følge hverandre ja [emoji173]️ Skal lete etter dagboken din med en gang [emoji5]
 
Hatt en prat med st.Olavs i dag. Utrolig hyggelig og tålmodig dame jeg snakket med! Hadde endel spørsmål som jeg fikk svar på, så nå er jeg litt klokere [emoji5] Det er satt av tid til uttak i uke 37 til meg. Nå kan tiden bare fly syns jeg [emoji4] I mellomtiden prøver vi for siste gang på hjemmelaget denne mnd [emoji4]
 
Du er rett foran meg du da. Om jeg får denne dumme mensen snart da :rolleyes:
Blir spennende å følge deg :)
 
Jaaa [emoji173]️ Nå må den komme! Kan du ikke få medisinhjelp for å fremprovosere mensen?

Jo, jeg kan nok det :) Så spørs om jeg ringer Riksen å hører om den ikke har kommet innen torsdagen.
Kanskje de bare kan sende ei resept. Synes mensen bare er dum nå :sorry::confused:
 
Jo, jeg kan nok det :) Så spørs om jeg ringer Riksen å hører om den ikke har kommet innen torsdagen.
Kanskje de bare kan sende ei resept. Synes mensen bare er dum nå :sorry::confused:

Hadde ringt i morgen jeg (eller.. egentlig i går) [emoji33] Men jeg er jo definisjonen på utålmodig [emoji38]
Håper det ordner seg for deg [emoji4]
 
Hadde ringt i morgen jeg (eller.. egentlig i går) [emoji33] Men jeg er jo definisjonen på utålmodig [emoji38]
Håper det ordner seg for deg [emoji4]
Sånn halvveis sikker på at jeg hadde EL, både med tanke på slim, smerter og sånn, forrige onsdag. Så håper den kommer rundt onsdagen. Men er egentlig så tålmodig jeg heller :rolleyes:
Bare veldig lite glad i å ringe... :sorry:
 
Sånn halvveis sikker på at jeg hadde EL, både med tanke på slim, smerter og sånn, forrige onsdag. Så håper den kommer rundt onsdagen. Men er egentlig så tålmodig jeg heller :rolleyes:
Bare veldig lite glad i å ringe... :sorry:

Åååh, ja, da er det kanskje lurt å vente noen dager til ja [emoji5]
 
Åååh, ja, da er det kanskje lurt å vente noen dager til ja [emoji5]
Jeg var bare ikke smart nok til å teste, der jeg satt med, sorry detaljer, EL utflod fra finger til finger :sorry:
DA jeg skulle sjekka om det var EL :rolleyes:
Sliter med EL smerter, så kjenner stort sett når det slippes egg. Men kan være at kroppen lurer meg og, men vil gi den til torsdag og se om jeg har rett og kjenner kroppen min.
 
Ca 25 dager til sprøytestart.
Har lyst til å gå i hi de neste 20 dagene. Bare sove i 20 dager for å få tiden til å gå [emoji4]
Ryggen spiller heller ikke på lag så det er lite jeg får gjort her hjemme.
Gleder meg til robotstøvsugeren kommer på torsdag [emoji16]

Ellers er det jobbing, venting, soving, venting, spising, venting, mer jobbing, venting.. nevnte jeg forresten venting? Arrrg.. blir surrete av all denne ventingen! Dagene blir automatisk lenger når det er drittvær og regner og er kaldt, noe det har vært her på Vestlandet en stund nå. Syns tiden gikk fortere når været var bra [emoji5]
Noen som har litt ekstra tålmodighet å dele med meg? [emoji38]
 
Jeg kommer til å gå i hi på sprøytedagene jeg, for jeg hater sprøyter og blir uvel bare å se de:rolleyes:

Gled deg til robotstøvsugeren kommer, det er skikkelig luksus altså :D


Tålmodighet ja, jeg har litt nå. Kan dele det. For nå er jeg roligere enn på flere dager :rolleyes: Etter all ventinga på mensen.
 
Jeg kommer til å gå i hi på sprøytedagene jeg, for jeg hater sprøyter og blir uvel bare å se de:rolleyes:

Gled deg til robotstøvsugeren kommer, det er skikkelig luksus altså :D


Tålmodighet ja, jeg har litt nå. Kan dele det. For nå er jeg roligere enn på flere dager :rolleyes: Etter all ventinga på mensen.

Er ikke glad i sprøyter jeg heller men vil heller ta sprøyter enn å vente [emoji38] Vil heller trekke tenner uten bedøvelse enn å vente [emoji23][emoji23][emoji23]

Takk [emoji38] Jeg er så uendelig utålmodig [emoji15]
 
Back
Topp