Leans IVF reise

Jeg har over 15.000 på et anna forum :oops: Men bare 9000 som synes, siden jeg har sletta og styra skikkelig der...
Så gratulerer med 5000 :cat:


Heier på dager til sprøytestart også. Her vet jeg ikke når ting blir enda, venter på mensen først, og den er venta alt fra i dag til 14 dager til :banghead:

Jeg har en samboer som reiser en del i jobben, veldig kjedelig når de er borte disse mannfølka.
Min er heldigvis hjemme i ferien, men etter den er det på'n igjen. Men han må holde seg hjemme under forsøket
 
Jeg har over 15.000 på et anna forum :oops: Men bare 9000 som synes, siden jeg har sletta og styra skikkelig der...
Så gratulerer med 5000 :cat:


Heier på dager til sprøytestart også. Her vet jeg ikke når ting blir enda, venter på mensen først, og den er venta alt fra i dag til 14 dager til :banghead:

Jeg har en samboer som reiser en del i jobben, veldig kjedelig når de er borte disse mannfølka.
Min er heldigvis hjemme i ferien, men etter den er det på'n igjen. Men han må holde seg hjemme under forsøket

Uff [emoji17] Burde ikke være sånn! Skulle ønske ingen av oss var slitere og ingen av oss hadde så mange innlegg i prøverforum [emoji173]️ Nå må vi snart komme oss videre til terminforum syns jeg! Håper vi forsvinner til terminforum alle sammen ved neste pp/forsøk [emoji173]️[emoji4]
 
Det hadde vært noe det, at vi kunne følge hverandre :dummy::dummy1:
Det hadde vært helt supert det. Jeg krysser fingra for at september blir måneden for oss alle som skal ha forsøk da.
Håper vi kan følge hverandre, det hadde vært koselig det.

Jeg var nesten inne på ett terminforum ved nyttår, men mista uke 5+ noen dager :oops:
 
5000 innlegg er mange ja! Spesielt mtp at ønskebarnet enda ikke er kommet [emoji17] Sender deg en klem og håper du har en fin sommer [emoji173]️[emoji295]️
 
Håper du har det fint. Snart september nå!!:):)
 
Det hadde vært noe det, at vi kunne følge hverandre :dummy::dummy1:
Det hadde vært helt supert det. Jeg krysser fingra for at september blir måneden for oss alle som skal ha forsøk da.
Håper vi kan følge hverandre, det hadde vært koselig det.

Jeg var nesten inne på ett terminforum ved nyttår, men mista uke 5+ noen dager :oops:

Ja, vi må følge hverandre [emoji4][emoji1303] Er kjekt med månedsforumene, der kan vi følge hverandre alle sammen som har forsøk i september [emoji4]
 
5000 innlegg er mange ja! Spesielt mtp at ønskebarnet enda ikke er kommet [emoji17] Sender deg en klem og håper du har en fin sommer [emoji173]️[emoji295]️

Ja, 5000 er for mange på prøverforum [emoji17] Håper vi får en strålende flott høst med frø i magen alle sammen [emoji173]️
 
Ca 41 dager til oppstart på sprøyter. Har vært på apoteket og hentet ut 2 ovitrelle i dag, så jeg er i gang med å hente ut [emoji5] Var av en eller annen grunn redd for at jeg ikke skulle få tak i ovitrelle så måtte bare få kjøpt de sånn at jeg kan slappe av med det [emoji4]
Dagene går sakte og jeg fortsetter å fylle de med jobb, ordning og styring i hjemmet, Netflix, venninner osv osv. Håper dagene frem mot forsøk går superfort for nå er jeg klar og smålei av å vente [emoji5] Samtidig går jeg rundt med en ekkel følelse av at vi aldri kommer til å klare å bli gravid [emoji15] Ikke noen kjekk følelse [emoji53] Jaja.. den som venter får se. Skulle tro man ble bedre på venting etter hvert som man fikk «øvd» seg på det, men nei, jeg blir om mulig dårligere og dårligere på venting [emoji38] Er klokken september snart?
 
Det var noen som sa tidligere at klokken er kvart på september [emoji1][emoji1374] Ventetiden kan føles uendelig til tider. Men plutselig så er klokken September O’clock, og det er tid for å ruge frem en mirakelbaby! [emoji7]

Godt at du har noe å fylle hverdagen med. Det hjelper på ventetiden.
 
Det var noen som sa tidligere at klokken er kvart på september [emoji1][emoji1374] Ventetiden kan føles uendelig til tider. Men plutselig så er klokken September O’clock, og det er tid for å ruge frem en mirakelbaby! [emoji7]

Godt at du har noe å fylle hverdagen med. Det hjelper på ventetiden.

[emoji23][emoji23][emoji23] Ja, stemmer, det husker jeg nå! Kvart på september, da er det ikke lenge igjen [emoji38] Ja, nå begynner jeg å gå tom for ting å gjøre og penger til å kjøpe ting så nå kan tiden godt fly avsted [emoji4]
Hva fyller du dagene med, fruflis? Har du fremdeles ferie eller er du tilbake på jobb?
 
[emoji23][emoji23][emoji23] Ja, stemmer, det husker jeg nå! Kvart på september, da er det ikke lenge igjen [emoji38] Ja, nå begynner jeg å gå tom for ting å gjøre og penger til å kjøpe ting så nå kan tiden godt fly avsted [emoji4]
Hva fyller du dagene med, fruflis? Har du fremdeles ferie eller er du tilbake på jobb?

Kjipt når pengene begynner å gå tom. Jeg er superfan av å shoppe når jeg kjeder meg eller syntes synd på meg selv [emoji85]

Jeg er inne i min siste ferieuke nå. Tilbake til jobb på mandag. Var innom jobb i dag for å lese mail og oppdatere meg på nye saker for å forberede meg på hva som venter. Det må jo være et tegn på at jeg er klar for hverdagen igjen [emoji13] Ellers driver vi å vasker og maler hele huset utvendig. Torsdag får vi lift på tunet, så da blir vi endelig helt ferdig! [emoji1376] Fredag er det meldt knallvær, så da skal jeg ut i gummibåt med barndomsvenninnene mine og drikke vin [emoji7][emoji295]️
 
Ca.35 dager igjen til sprøytestart. Håper syklusene holder seg noenlunde stabil frem til forsøk [emoji4] Dagene går fort og sent samtidig [emoji38] Forsøker å fylle dagene så godt det lar seg gjøre. Håper tiden frem mot september flyr avgårde [emoji4]
 
Ca.35 dager igjen til sprøytestart. Håper syklusene holder seg noenlunde stabil frem til forsøk [emoji4] Dagene går fort og sent samtidig [emoji38] Forsøker å fylle dagene så godt det lar seg gjøre. Håper tiden frem mot september flyr avgårde [emoji4]

Håper dagene går fort for deg![emoji5] Gleder meg til å følge med[emoji5][emoji106]
 
Nærmer seg nå vettu! [emoji2][emoji1374] Håper dagene går enda fortere fremover. Har du fortsatt ferie?
 
Nærmer seg nå vettu! [emoji2][emoji1374] Håper dagene går enda fortere fremover. Har du fortsatt ferie?

Oj! Denne ser jeg først nå [emoji33] Sorry! Ikke meningen å hoppe over deg [emoji173]️ Ja, nå kan godt dagene fly for oss begge [emoji5] Jeg har ikke ferie før i begynnelsen av oktober sånn ca. Er sykmeldt 70% enda da [emoji15] Hvordan går det med deg? Har du fortsatt ferie?
 
Oj! Denne ser jeg først nå [emoji33] Sorry! Ikke meningen å hoppe over deg [emoji173]️ Ja, nå kan godt dagene fly for oss begge [emoji5] Jeg har ikke ferie før i begynnelsen av oktober sånn ca. Er sykmeldt 70% enda da [emoji15] Hvordan går det med deg? Har du fortsatt ferie?

Hehe, det er fort gjort [emoji173]️ Det var slik det var hos deg ja, stemmer det!

Her går det fint. Ferien er over, men det er heldigvis et par rolige dager på jobb nå før skoleferien er over. Håper det fortsetter slik [emoji16] Nå er det ikke så altfor lenge igjen til det er vår tur [emoji173]️
 
Hehe, det er fort gjort [emoji173]️ Det var slik det var hos deg ja, stemmer det!

Her går det fint. Ferien er over, men det er heldigvis et par rolige dager på jobb nå før skoleferien er over. Håper det fortsetter slik [emoji16] Nå er det ikke så altfor lenge igjen til det er vår tur [emoji173]️

Sånn går det når jeg skal være effektiv [emoji849][emoji38]

Håper du får noen rolige og fine dager og at tiden flyr frem mot forsøk [emoji173]️ Nå er det faktisk straks vår tur [emoji5]
 
Back
Topp