Laurdag 25.januar!:)

Ja, det er på godt å vondt at vi har ikea så nærme hehe:-)

Hahah skjønner den :P jeg hadde tatt turen ganske ofte om vi hadde hatt en nærme:eek::P sambo hater ikea:eek: alt for mange folk sier han:s :P hehe

Idag har jentene vært ute og lekt litt i snøen med mannen og Selma:)Mathea er i mye bedre form, men ville ikke være ute mer enn ett kvarter, for var vondt og puste i brystet sa hu.
Emmeth har 40 i feber og er skikkelig dårlig. Så han og mannen er på legevakten nå. Han greier ikke og ligge og puste. Han er så slapp så han sitter og halvsover i fanget.
Jeg skal lahe bixemat, som vi kaller det i dk;) Hjemmelaget pytt i panne med pølser. Håper det fenger hos snuppene:) Jentene har laget og pynta gulrotkake for noen dager siden, de var såå fornøyd med resultatet:) så den skal nytes idag, mye bedre etter noen dager i kjøleskapet:D skikkelig god og saftig. Hva har dere gjort idag? Legger med ett bilde av Emmeth før han dro på legevakten og.
Vis vedlegget 48247
Vis vedlegget 48248

•☆tastedingsen☆•

Uff for en syk liten gutt :( :( :( hvordan gikk det på legevakten?

Mek kaken så god ut :D kan tenke meg det var noen stolte jenter ja:P

Vært på legevakten og han har fått lungebetennelse! Han får nå apocillin han også!
Håper jeg det funker fort, legen sa det skulle funke innen 1 døgn og var han ikke blitt bedre skulle vi komme tilbake i morgen, siden han puster fort og unormalt!

Så håper jeg natten blir bra:)
Nå er jeg igang med maten:)

Ha en fiin kveld alle sammen!:)

Leste denne etter jeg spurte hvordan det hadde gått:P

Lungebetennelse ja! Har ikke han hatt det for ikke så lenge siden?? Håper virkelig medisinen hjelper! Lille babyen har vært syk altfor lenge nå!:(

Stakar. Han så veldig syk ut :(

Ja, han er ikke i slaget stakkars. Sliter veldig med pusten, så håper apocillinen funker fort som fy. Hvordan er formen til Eskil?

Sukkervann kan også virke smertestillende, man kan gi noen ml f.eks. på sprøyte ;) sukkeret frigjør visst endorfiner som virker smertestillende, eller noe sånt ;) Men det kan jo hende at hun er urolig om natta fordi det skjer mye i utviklinga nå også kanskje?

Ja, det kan jo va det i det kombinasjon a tenner.

I dag ha ho vøre litt pjusk :-S så lur på om det e en forkjølelse og på tur :-( bi spennanes i natt om ho legg seg ned med bære sutta og kosn sin...viss ikje så ska eg gje ho lonka vattn :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Uff for en syk liten gutt :( :( :( hvordan gikk det på legevakten?

Mek kaken så god ut :D kan tenke meg det var noen stolte jenter ja:p

Han har lungebetennelse, så medisinen skal funke ila natten, ellers måtte vi komme tilbake i morgen. Er så ekkelt at han sliter sånn med pusten og kommer med mange rare lyder og hiver etter luft!:(:o Så har ikke sovet de siste 2 nettene, for må høre etter om han puster greit!

hehe, jentene synes den var særdeles god;) hihihi..

Hvordan går det med lille løvegutten og snuppene?:)

Dueh, hvis vanlig smertestillende skal ha sjans å virke på migrene må du ta 1 gram paracet (to tabletter) og 600mg ibux (tre tabletter) SAMTIDIG! ;)

God bedring!

Eg tok 2 Paracet og 1 ibux, kjenn at eg har enda litt ont i hode, og trykk bak auan, men eg e no oppegående værtfall :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Leste denne etter jeg spurte hvordan det hadde gått:p

Lungebetennelse ja! Har ikke han hatt det for ikke så lenge siden?? Håper virkelig medisinen hjelper! Lille babyen har vært syk altfor lenge nå!:(

Jo, sist hadde han sånn lungebetennelse pga en sopp el no sånt, men denne gangen er det "vanlig" lungebetennelse! Og medisinen skal begynne og hjelpe på formen han innen i morra. Så kjenner jeg synes det er ekkelt når han ikke får puste, jeg er litt pysete sånn sett.
Ja, virker som jeg jinxa meg sjøl da jeg før i vinter sa vi hadde vært heldige mht sykdom i år, for nå har vi jaggu meg fått alt på en gang og minimannen er LEI av og være syk. Heldigvis skal vi til strømmen barnelegesenter 3 februar:) Og vi har fått astmamedisin.

Leste denne etter jeg spurte hvordan det hadde gått:p

Jo, sist hadde han sånn lungebetennelse pga en sopp el no sånt, men denne gangen er det "vanlig" lungebetennelse! Og medisinen skal begynne og hjelpe på formen han innen i morra. Så kjenner jeg synes det er ekkelt når han ikke får puste, jeg er litt pysete sånn sett.
Ja, virker som jeg jinxa meg sjøl da jeg før i vinter sa vi hadde vært heldige mht sykdom i år, for nå har vi jaggu meg fått alt på en gang og minimannen er LEI av og være syk. Heldigvis skal vi til strømmen barnelegesenter 3 februar:) Og vi har fått astmamedisin.

Han har lungebetennelse, så medisinen skal funke ila natten, ellers måtte vi komme tilbake i morgen. Er så ekkelt at han sliter sånn med pusten og kommer med mange rare lyder og hiver etter luft!:(:o Så har ikke sovet de siste 2 nettene, for må høre etter om han puster greit!

hehe, jentene synes den var særdeles god;) hihihi..

Hvordan går det med lille løvegutten og snuppene?:)

Ja veldig ekkelt når det kommer til pusten dems :( hjelper ikke astmamedisin heller? (Om du har til han).. du må være sliten som har sovet så lite:( men godt det er helg så du får mer hjelp;)

Hehe barn syns alltid det dem har laget smaker bedre enn andre sitt :P hahaha..

Heheh løvegutten min har det bare bra:) Han vokser seg lang :P var 63,5 cm på 3mnd kontrollen og bruker mye i 68 nå;) han har også begynt å gripe tak i ting og prøver nå å rulle, men kommer seg bare over på siden :) går så fort! :eek: sover i 10-11 timer om natten også;):D
Snuppene har det også bare bra! Liana holder på med 3 tenner.. en fortann nede og 2 jeksler oppe som har kommet litt ut, men er ikke noe plaga :D hurra for det! :)

Har Emmeth fått alle tennene nå eller?

Skravla går damer :-)
Jeg har ordnet meg klar og skal av gårde og spise mat og drikke litt vin med noen venner! Ha en fin kveld!

Ja da fikk jeg svar på om han hadde astmamedisin :P håper den og medisinen mot lungebetennelsen funker bra iløpet av natten! *krysser alt jeg har* <3

Skravla går damer :-)
Jeg har ordnet meg klar og skal av gårde og spise mat og drikke litt vin med noen venner! Ha en fin kveld!

Å så koselig! Ha en fin kveld ;):)

Ja veldig ekkelt når det kommer til pusten dems :( hjelper ikke astmamedisin heller? (Om du har til han).. du må være sliten som har sovet så lite:( men godt det er helg så du får mer hjelp;)

Hehe barn syns alltid det dem har laget smaker bedre enn andre sitt :p hahaha..

Heheh løvegutten min har det bare bra:) Han vokser seg lang :p var 63,5 cm på 3mnd kontrollen og bruker mye i 68 nå;) han har også begynt å gripe tak i ting og prøver nå å rulle, men kommer seg bare over på siden :) går så fort! :eek: sover i 10-11 timer om natten også;):D
Snuppene har det også bare bra! Liana holder på med 3 tenner.. en fortann nede og 2 jeksler oppe som har kommet litt ut, men er ikke noe plaga :D hurra for det! :)

Har Emmeth fått alle tennene nå eller?

Hahaha, de blir så stolte når de har fått til og lage det selv da vettø:D;)
Mannen er hjemme nå, for han er syk og jeg er selv syk, så da har jeg "satt ned foten" og sagt han må være hjemme de 2 dagene han jobber. Blir litt for mye og stå med 3 syke barn.. Nelly spydde under middagen og har 39 i temp. skjønner dte ikek altså?!:o Blir mildt sagt matt av sykdom. er så lei, men hjelper ikke og sette seg ned og grine heller:p

Ojj, da har han jaggu meg blitt stor:o Så flink han er:):):) Er såå moro når de greier noe første gang:) Babytia går så sinnsykt fort, fortere for hver baby nesten synes jeg. Skal du snart steriliseres?(kom brått på det)

Så bra hu ikke plages med tennene lenger:D Ingenting er bedre enn det:)
Emmeth mangler hjørnetennene, ellers har han fått alle!:)

Skravla går damer :)

Så koselig;) jeg og vil væra me:p
Kose dere ikveld, søta:)<3

Ja da fikk jeg svar på om han hadde astmamedisin :p håper den og medisinen mot lungebetennelsen funker bra iløpet av natten! *krysser alt jeg har* <3

Astmamedisinen hjelper ei stund, men ikke nok nå som han sliter ed lungene! Går fint uten søvn, trøtt uansett jeg så:D;) hehe!
Takk for det vennen:) Du er nå god, da:)

Vært på legevakten og han har fått lungebetennelse! Han får nå apocillin han også!
Håper jeg det funker fort, legen sa det skulle funke innen 1 døgn og var han ikke blitt bedre skulle vi komme tilbake i morgen, siden han puster fort og unormalt!

Så håper jeg natten blir bra:)
Nå er jeg igang med maten:)

Ha en fiin kveld alle sammen!:)
Stakkars lille gutten :( Håper virkelig han kommer seg på antibiotika, og at det ikke er RS han har! Dere må bare passe på han i natt, og heller dra inn igjen og få han innlagt om du synes han har vanskelig for å puste. Lungebetennelse er så skummelt hos sånne små :(

Sakar, den gutten der så ikke frisk ut  Masse god bedring til lilleknerten!
Nei, han er i ganske så dårlig form altså:( men spørs hva legevakten sier, ikke sikkert de får gjort så mye! Men heller sjekke en gang for mye enn ei for lite.
Hva har dere gjort idag?:)

•☆tastedingsen☆•
Vi har vært ute og aka i skogen, vært en tur på kjøpesenter og spist sushi og vært hos mommo på kaffebesøk. Var ei NOE sliten jente jeg fikk med hjem kan man si ;) Men skikkelig digg å få gjort så mye sammen på en lørdag :) Nå er det film og gresk salat til kvelden, oooog litt sjokkis ;) Hva spiser dere idag?

Stakkars lille gutten :( Håper virkelig han kommer seg på antibiotika, og at det ikke er RS han har! Dere må bare passe på han i natt, og heller dra inn igjen og få han innlagt om du synes han har vanskelig for å puste. Lungebetennelse er så skummelt hos sånne små :(

Har tenkt på RS virus jeg og, men er usikker og det var legen og, men han trodde det var lungebetennelse, men vilke vi skulle komme inn igjen om han ikke var blitt bedre til i morgen da pusten hans ikke er bra og puster veldig fort. Legen reagerte på den og ss han måtte prøve ut apocillin. Hører på han via babycallen. Hører pusten hans:rolleyes: ja, det er noe skikkelig hetk og jeg synes det er skummelt.

•☆tastedingsen☆•

Back
Topp