Laurdag 25.januar!:)

Heldige dere som kan dra ofte på Ikea! Hehe.. vi har en 2,5 timers kjøretur dit ;)

Funker heller ikke å ha Liana i senga får! Da er det bare hopp og sprett;):p

Ja, det er på godt å vondt at vi har ikea så nærme hehe:-)

Masse energi i Nasse på lørdagsmorra'n forstår jeg.:) Tar hun en tidlig dubb når hin våkner tidlig eller?
Jeg misunner dere den korte veien til IKEA..:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei, duppen er som regel i 11-11.30 tiden uansett:-) Hva med jenta di?
Kjekt å ha det så nærme ja, men skummelt for lommeboka:-)

Har det kommet nytt ViMenn nå? Finner ikke Lennypenny i det jeg kjøpte i dag:eek:

Då ha eg vøre flenk å laga opp litt kjøttkaker og små kjøttboller med tacokrydder :-)

Og no ha eg begynnt å mæst sidesynet, altså eg ser næstn kunn med skarpsynet...og førr meg å tyd det på at det migrene på tur....åeee...har kje tid tell migrene.... E faktisk akkurat en mnd si sist...eg ha det på julaften :-P

Så eg ha heve i meg 1 paracet og 1 ibux...og håp at det ikje bi så gærle :-S

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1390652034740.jpg
    1390652034740.jpg
    56 KB · Visninger: 9
  • 1390652046517.jpg
    1390652046517.jpg
    68,3 KB · Visninger: 9
  • 1390652058193.jpg
    1390652058193.jpg
    48,9 KB · Visninger: 9
Nei, duppen er som regel i 11-11.30 tiden uansett:-) Hva med jenta di?
Kjekt å ha det så nærme ja, men skummelt for lommeboka:-)
I dag la hun seg 09.30 og sov til 10.45. Tar dubben ganske tidlig hvis hun våkner tidlig.:)
Ja, det kan jeg tenke meg! Jeg kunne nok brukt en deeeel penger på kun småtteri fra ikea.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jepp, her så tørl ho veldig lite før ho e oppe å herje i senga :P

Nei, det e eg gklar over at de ikje ska ha :) Så i dag e det siste dagen ho kan få paracet….spent på ke natta bi lessn då :P får bære prøv med dentinox…og litt lonka vattn kansje :)
Sukkervann kan også virke smertestillende, man kan gi noen ml f.eks. på sprøyte ;) sukkeret frigjør visst endorfiner som virker smertestillende, eller noe sånt ;) Men det kan jo hende at hun er urolig om natta fordi det skjer mye i utviklinga nå også kanskje?

Får vel vise frem de to englebarna mine:
bene7y6a.jpg
:) (noen har dratt i gardina bak der ser jeg.. Jaja)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Så søte:)
Søskenkjærlighet på sitt beste<3<3<3<3
Koselig du er innom igjen:):)

Då ha eg vøre flenk å laga opp litt kjøttkaker og små kjøttboller med tacokrydder :-)

Og no ha eg begynnt å mæst sidesynet, altså eg ser næstn kunn med skarpsynet...og førr meg å tyd det på at det migrene på tur....åeee...har kje tid tell migrene.... E faktisk akkurat en mnd si sist...eg ha det på julaften :-P

Så eg ha heve i meg 1 paracet og 1 ibux...og håp at det ikje bi så gærle :-S

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Dueh, hvis vanlig smertestillende skal ha sjans å virke på migrene må du ta 1 gram paracet (to tabletter) og 600mg ibux (tre tabletter) SAMTIDIG! ;)

God bedring!

Når jeg går inn på BV via pc-en er det kjempetreigt:( Så går inn og prøver via appen istedetfor. Var veldig treigt igår og!

Har du ikke migrenemedisin? Vanlige tab tar ikke smertene bort når jeg har migrene iallfall. Tror det har noe med blodårene og gjøre. At når man har migrene trekker de seg sammen. Migrene er så auauauau.. Mmmmm, så supergodt ut:)
God bedring:)

•☆tastedingsen☆•

Idag har jentene vært ute og lekt litt i snøen med mannen og Selma:)Mathea er i mye bedre form, men ville ikke være ute mer enn ett kvarter, for var vondt og puste i brystet sa hu.
Emmeth har 40 i feber og er skikkelig dårlig. Så han og mannen er på legevakten nå. Han greier ikke og ligge og puste. Han er så slapp så han sitter og halvsover i fanget.
Jeg skal lahe bixemat, som vi kaller det i dk;) Hjemmelaget pytt i panne med pølser. Håper det fenger hos snuppene:) Jentene har laget og pynta gulrotkake for noen dager siden, de var såå fornøyd med resultatet:) så den skal nytes idag, mye bedre etter noen dager i kjøleskapet:D skikkelig god og saftig. Hva har dere gjort idag? Legger med ett bilde av Emmeth før han dro på legevakten og.
1390657586260.jpg
1390657604378.jpg

•☆tastedingsen☆•

Lennypenny:hvordan er formen til Mina og wael?:) Håper de er blitt bedre:)

•☆tastedingsen☆•

Idag har jentene vært ute og lekt litt i snøen med mannen og Selma:)Mathea er i mye bedre form, men ville ikke være ute mer enn ett kvarter, for var vondt og puste i brystet sa hu.
Emmeth har 40 i feber og er skikkelig dårlig. Så han og mannen er på legevakten nå. Han greier ikke og ligge og puste. Han er så slapp så han sitter og halvsover i fanget.
Jeg skal lahe bixemat, som vi kaller det i dk;) Hjemmelaget pytt i panne med pølser. Håper det fenger hos snuppene:) Jentene har laget og pynta gulrotkake for noen dager siden, de var såå fornøyd med resultatet:) så den skal nytes idag, mye bedre etter noen dager i kjøleskapet:D skikkelig god og saftig. Hva har dere gjort idag? Legger med ett bilde av Emmeth før han dro på legevakten og.
Vis vedlegget 48247
Vis vedlegget 48248

•☆tastedingsen☆•
Stakar, den gutten der så ikke frisk ut :( Masse god bedring til lilleknerten!

Sakar, den gutten der så ikke frisk ut  Masse god bedring til lilleknerten!
Nei, han er i ganske så dårlig form altså:( men spørs hva legevakten sier, ikke sikkert de får gjort så mye! Men heller sjekke en gang for mye enn ei for lite.
Hva har dere gjort idag?:)

•☆tastedingsen☆•

Vært på legevakten og han har fått lungebetennelse! Han får nå apocillin han også!
Håper jeg det funker fort, legen sa det skulle funke innen 1 døgn og var han ikke blitt bedre skulle vi komme tilbake i morgen, siden han puster fort og unormalt!

Så håper jeg natten blir bra:)
Nå er jeg igang med maten:)

Ha en fiin kveld alle sammen!:)

Vært på legevakten og han har fått lungebetennelse! Han får nå apocillin han også!
Håper jeg det funker fort, legen sa det skulle funke innen 1 døgn og var han ikke blitt bedre skulle vi komme tilbake i morgen, siden han puster fort og unormalt!

Så håper jeg natten blir bra:)
Nå er jeg igang med maten:)

Ha en fiin kveld alle sammen!:)
Stakar. Han så veldig syk ut :(

e bære det at ho HAT stikkpillen :P også bi ho så våken viss eg tar ho opp a senga og inn på bade…så det e enklar å gje ho flytende…. :)

Ja er vel ingen som liker stikkpille :P haha men den har raskere og ofte bedre virkning enn flytende ;) men skjønner om du dropper det når hun våkner sånn av alt styret ;)

Back
Topp