Heldige dere som kan dra ofte på Ikea! Hehe.. vi har en 2,5 timers kjøretur dit
Funker heller ikke å ha Liana i senga får! Da er det bare hopp og sprett![]()
Ja, det er på godt å vondt at vi har ikea så nærme hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige dere som kan dra ofte på Ikea! Hehe.. vi har en 2,5 timers kjøretur dit
Funker heller ikke å ha Liana i senga får! Da er det bare hopp og sprett![]()
Masse energi i Nasse på lørdagsmorra'n forstår jeg.Tar hun en tidlig dubb når hin våkner tidlig eller?
Jeg misunner dere den korte veien til IKEA..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Har det kommet nytt ViMenn nå? Finner ikke Lennypenny i det jeg kjøpte i dag![]()
I dag la hun seg 09.30 og sov til 10.45. Tar dubben ganske tidlig hvis hun våkner tidlig.Nei, duppen er som regel i 11-11.30 tiden uansettHva med jenta di?
Kjekt å ha det så nærme ja, men skummelt for lommeboka![]()
Har det kommet nytt ViMenn nå? Finner ikke Lennypenny i det jeg kjøpte i dag![]()
Sku lennypenny va med i vi mennpå korsjn måte?
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Sukkervann kan også virke smertestillende, man kan gi noen ml f.eks. på sprøyteJepp, her så tørl ho veldig lite før ho e oppe å herje i senga
Nei, det e eg gklar over at de ikje ska haSå i dag e det siste dagen ho kan få paracet….spent på ke natta bi lessn då
får bære prøv med dentinox…og litt lonka vattn kansje
![]()
Får vel vise frem de to englebarna mine:![]()
(noen har dratt i gardina bak der ser jeg.. Jaja)
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Dueh, hvis vanlig smertestillende skal ha sjans å virke på migrene må du ta 1 gram paracet (to tabletter) og 600mg ibux (tre tabletter) SAMTIDIG!Då ha eg vøre flenk å laga opp litt kjøttkaker og små kjøttboller med tacokrydder
Og no ha eg begynnt å mæst sidesynet, altså eg ser næstn kunn med skarpsynet...og førr meg å tyd det på at det migrene på tur....åeee...har kje tid tell migrene.... E faktisk akkurat en mnd si sist...eg ha det på julaften
Så eg ha heve i meg 1 paracet og 1 ibux...og håp at det ikje bi så gærle :-S
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Stakar, den gutten der så ikke frisk utIdag har jentene vært ute og lekt litt i snøen med mannen og SelmaMathea er i mye bedre form, men ville ikke være ute mer enn ett kvarter, for var vondt og puste i brystet sa hu.
Emmeth har 40 i feber og er skikkelig dårlig. Så han og mannen er på legevakten nå. Han greier ikke og ligge og puste. Han er så slapp så han sitter og halvsover i fanget.
Jeg skal lahe bixemat, som vi kaller det i dkHjemmelaget pytt i panne med pølser. Håper det fenger hos snuppene
Jentene har laget og pynta gulrotkake for noen dager siden, de var såå fornøyd med resultatet
så den skal nytes idag, mye bedre etter noen dager i kjøleskapet
skikkelig god og saftig. Hva har dere gjort idag? Legger med ett bilde av Emmeth før han dro på legevakten og.
Vis vedlegget 48247
Vis vedlegget 48248
•☆tastedingsen☆•
Stakar. Han så veldig syk utVært på legevakten og han har fått lungebetennelse! Han får nå apocillin han også!
Håper jeg det funker fort, legen sa det skulle funke innen 1 døgn og var han ikke blitt bedre skulle vi komme tilbake i morgen, siden han puster fort og unormalt!
Så håper jeg natten blir bra
Nå er jeg igang med maten
Ha en fiin kveld alle sammen!![]()
e bære det at ho HAT stikkpillenogså bi ho så våken viss eg tar ho opp a senga og inn på bade…så det e enklar å gje ho flytende….
![]()