Laurdag 25.januar!:)

Får vel vise frem de to englebarna mine:
bene7y6a.jpg
:) (noen har dratt i gardina bak der ser jeg.. Jaja)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Herlig bilde av 2 fine barn :D

Også så bra at det går fint hos dere ;) hvor mange år er største igjen? Kjenner godt til trassing her i huset :P begynte i 1 årsalderen, og har lissom bare blitt verre og verre for hvert år etter det :P haha..

God morgen:-)

Nasse våknet klokka seks, hatt ei litt urolig natt. Vi prøvde å dryge den litt i vår seng, men det funket dårlig:-)
Nå er det full fart på stua, pappan har dratt for å trene, og mor er kjempetrøtt...:eek:
Vi skal handle litt mat etterpå, og kanskje en tur på ikea igjen, om vi ikke blåser vekk i dag:p

Heldige dere som kan dra ofte på Ikea! Hehe.. vi har en 2,5 timers kjøretur dit ;)

Funker heller ikke å ha Liana i senga får! Da er det bare hopp og sprett;):P

Så bra at hun sov til 08!:) Gikk det greit å få henne til å sove igjen kl.03 da?
Klart at pupper er spennende!!:D Jen sier ingenting om saken..Kommer bare bort av og til, drar ned t-skjorta og kikker nedi. Både på meg, min mamma og dagmamma.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, det gjekk godt å få ho tell å søv igjen :-) når paracetn begynnt å funger, så søvna ho :-P

Fie bry seg ikje om puppan når eg ha kleian på :-P men på mårran, på bade, før eg ha fått kleia på, så syns ho det e hysterisk arti :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

God morgen alle sammen :)

Jeg hadde litt problemer med appen igår, så fikk bare vært innom en kort tur :(

Jeg skal straks stå opp. Er ikke helt sikker på når jentene våkna, for jeg har ikke hørt dem :P men lurer på om Liana har drømt inatt! Måtte inn til hun 2 ganger pga gråt :( men hun trengte bare at noen kom inn, og ikke noe spesielt med trøst, så da tror jeg ikke hun har hatt noe vondt :) MEN disse hjørnetennene jeg sa var på vei, er visst jeksler :P så da har jeg sittet her å jugd for dere å! Mwoahahahaha :P

Idag blåser det hører jeg!:( men jeg må ut å handle etterpå (pappa kjører meg) :) så kan jeg ta med Emira når Liana sover :)

Ha en fin dag alle dere!;)

Fie e på tur å få 2 jæksla oppe, som ho Plages litt med...og ho e åg begynnt å bi hoven nede i munn, så det e sekkert 2 jæksla tell på tur...

Får vel vise frem de to englebarna mine :) (noen har dratt i gardina bak der ser jeg.. Jaja)

Så fine små rampunger du har :rolleyes: :D Ser ut som om at de har stor glede av hverandre! :)

Herlig bilde av 2 fine barn :D

Også så bra at det går fint hos dere ;) hvor mange år er største igjen? Kjenner godt til trassing her i huset :P begynte i 1 årsalderen, og har lissom bare blitt verre og verre for hvert år etter det :P haha..
Eldste ble 3 i desember :) vet ikke om det er trass heller, for virker som han blir oppriktig lei seg av ting og ikke sint liksom.. Jaja! Jeg ser en episode av supernanny; så skjønner jeg at vi har det igrunn veldig, veldig bra her hjemme :D

Så stor leoh allerede har blitt, sykt hvor fort tiden går! :)

God morgen!
Her blei vi vekt kl 07.09 av: "pappa, æ bæsja i bleia" :eek: Det var den lengste setninga vi har fått hittil! :p Men hun hadde bare fylt bleien med tiss da ;) Jeg fikk snorke litt til, men våkna av intens skravling kl 09.15 så da sto jeg opp til en litt ør pappa :p
Vet ikke hva vi skal finne på idag, jeg har lyst til å dra på bytur...mannen vil gå opp i skogen :p Synes vi får så lite ut av dagen når Hermine sover fra 12-14, vi kommer oss ingen sted før tidligst 10 og da har vi en rimelig kort deadline før hun skal snorke :confused: Ser ut til at det blir en tur ut idag da, siden Hermine snakker intenst om å måkke sne ;)

Så fine små rampunger du har :rolleyes: :D Ser ut som om at de har stor glede av hverandre! :)
De leker mye sammen :) og det blir nok bare bedre med årene! :) (leken nå går i at Elise tar noe fra Nikolai og han løper etter henne :p) må si at hu Herminemor er veldig flink til å snakke og få på do.. Er SÅ imponert over henne! (Og sier stadig til meg selv at Hermine er unntaket, og at Elise sikkert ikke er treig i oppfattelsen :p)

De leker mye sammen :) og det blir nok bare bedre med årene! :) (leken nå går i at Elise tar noe fra Nikolai og han løper etter henne :p) må si at hu Herminemor er veldig flink til å snakke og få på do.. Er SÅ imponert over henne! (Og sier stadig til meg selv at Hermine er unntaket, og at Elise sikkert ikke er treig i oppfattelsen :p)

Hehe, de holder iallfall liv i huset de to da :D

Jeg tror også at Hermine muligens er en aaaanelse tidlig ute både språklig og med pottetreningen i forhold til normalen ;) Hun imponerer iallfall foreldrene innimellom med snusfornuftigheten sin :p

Fie e på tur å få 2 jæksla oppe, som ho Plages litt med...og ho e åg begynnt å bi hoven nede i munn, så det e sekkert 2 jæksla tell på tur...

Huff ikke noe godt med disse tenna :( håpet hun slipper å ha så mye vondt snart! Liana har ikke vært så plaga av de denne gangen:) hun har også fått en fortann til nede..så 3 tenner omtrent samtidig! Merkelig at det ikke tar på humøret :P

Jeg har merket på både Emira og Liana at det er lettere å kjenne tenner på vei oppe enn nede.. akkurat som om dem kommer mer fram under tannkjøttet enn det dem gjør nede :P;)

Huff ikke noe godt med disse tenna :( håpet hun slipper å ha så mye vondt snart! Liana har ikke vært så plaga av de denne gangen:) hun har også fått en fortann til nede..så 3 tenner omtrent samtidig! Merkelig at det ikke tar på humøret :P

Jeg har merket på både Emira og Liana at det er lettere å kjenne tenner på vei oppe enn nede.. akkurat som om dem kommer mer fram under tannkjøttet enn det dem gjør nede :P;)

Ho e blid som ei sol på dagtid, e bære på natta ho plages :-( ho ha fått melk med paracet (flytende med jordbærsmak) håp bære at ho ikje bi vant med å ska ha nå på natta, og at ho går tellbake tell å søv heile natta igjen når tennern ikje plag ho lenger :-)

Eldste ble 3 i desember :) vet ikke om det er trass heller, for virker som han blir oppriktig lei seg av ting og ikke sint liksom.. Jaja! Jeg ser en episode av supernanny; så skjønner jeg at vi har det igrunn veldig, veldig bra her hjemme :D

Så stor leoh allerede har blitt, sykt hvor fort tiden går! :)

Hehe 3 år ja! :P er nok en form for trassing.. Emira blir heller ikke sur, men begynner å gråte for den minste lille ting..men merket at etter hun ble 3,5 år, så ble det mer testing av grenser.

Hehe ja Leoh gror han å merker jeg:eek::P:) er gøy da! For nå er han lissom mer med..lager lyder, smiler, ler og blir som en sprellemann når han er glad :D hehe..

Ho e blid som ei sol på dagtid, e bære på natta ho plages :-( ho ha fått melk med paracet (flytende med jordbærsmak) håp bære at ho ikje bi vant med å ska ha nå på natta, og at ho går tellbake tell å søv heile natta igjen når tennern ikje plag ho lenger :-)

Ja men det er nok fordi smerte kan kommer sterkere frem når man sover, siden resten av kroppen slapper av.

Er nok ikke sikkert hun fortsetter med det seinere..men trenger bare noe nå for å roe seg :) ellers kan du jo prøve stikkpille?

Hallo folk!
Vi hadde en koselig kveld i går med besøk, og en herlig sen frokost før de kjørte videre!
Lillemann sover og T og jeg er bedt med på aking kl 14. Det snør og føyker mye, så det spørs hvor lenge vi holder ut :p
Jeg skal bort i kveld, og det gleder jeg meg veldig til!
Kjenner at søvn hadde vært å foretrekke først, men det får jeg ta igjen i morgen :D

Ja men det er nok fordi smerte kan kommer sterkere frem når man sover, siden resten av kroppen slapper av.

Er nok ikke sikkert hun fortsetter med det seinere..men trenger bare noe nå for å roe seg :) ellers kan du jo prøve stikkpille?

e bære det at ho HAT stikkpillen :P også bi ho så våken viss eg tar ho opp a senga og inn på bade…så det e enklar å gje ho flytende…. :)

e bære det at ho HAT stikkpillen :p også bi ho så våken viss eg tar ho opp a senga og inn på bade…så det e enklar å gje ho flytende…. :)
Den flytende er jo helt ypperlig da, synes vi hvertfall :D

e bære det at ho HAT stikkpillen :P også bi ho så våken viss eg tar ho opp a senga og inn på bade…så det e enklar å gje ho flytende…. :)
Jeg gir stikkpiller i senga, åpner pysjen og bleia og lirker inn en tablett, lukker alt igjen og som oftest leer hun ikke på et øyelokk engang ;) :p Den flytende sutter hun i seg rett fra sprøyta i søvne. Men siden den gir endel slim og Hermine begynner å hoste av den foretrekker jeg stikkpiller.

Husk at småtasser ikke skal ha paracet mer enn ei uke om gangen ;)

Jeg gir stikkpiller i senga, åpner pysjen og bleia og lirker inn en tablett, lukker alt igjen og som oftest leer hun ikke på et øyelokk engang ;) :p Den flytende sutter hun i seg rett fra sprøyta i søvne. Men siden den gir endel slim og Hermine begynner å hoste av den foretrekker jeg stikkpiller.

Husk at småtasser ikke skal ha paracet mer enn ei uke om gangen ;)

Jepp, her så tørl ho veldig lite før ho e oppe å herje i senga :P

Nei, det e eg gklar over at de ikje ska ha :) Så i dag e det siste dagen ho kan få paracet….spent på ke natta bi lessn då :P får bære prøv med dentinox…og litt lonka vattn kansje :)

Eg ha førrestn lagt ut en video a snuppa på secret ;)
vetsje ke bra det vart men men :P

Back
Topp