Får vel vise frem de to englebarna mine:![]()
(noen har dratt i gardina bak der ser jeg.. Jaja)
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Herlig bilde av 2 fine barn
Også så bra at det går fint hos dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får vel vise frem de to englebarna mine:![]()
(noen har dratt i gardina bak der ser jeg.. Jaja)
God morgen
Nasse våknet klokka seks, hatt ei litt urolig natt. Vi prøvde å dryge den litt i vår seng, men det funket dårlig
Nå er det full fart på stua, pappan har dratt for å trene, og mor er kjempetrøtt...
Vi skal handle litt mat etterpå, og kanskje en tur på ikea igjen, om vi ikke blåser vekk i dag![]()
Så bra at hun sov til 08!Gikk det greit å få henne til å sove igjen kl.03 da?
Klart at pupper er spennende!!Jen sier ingenting om saken..Kommer bare bort av og til, drar ned t-skjorta og kikker nedi. Både på meg, min mamma og dagmamma.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
God morgen alle sammen
Jeg hadde litt problemer med appen igår, så fikk bare vært innom en kort tur
Jeg skal straks stå opp. Er ikke helt sikker på når jentene våkna, for jeg har ikke hørt demmen lurer på om Liana har drømt inatt! Måtte inn til hun 2 ganger pga gråt
men hun trengte bare at noen kom inn, og ikke noe spesielt med trøst, så da tror jeg ikke hun har hatt noe vondt
MEN disse hjørnetennene jeg sa var på vei, er visst jeksler
så da har jeg sittet her å jugd for dere å! Mwoahahahaha
Idag blåser det hører jeg!men jeg må ut å handle etterpå (pappa kjører meg)
så kan jeg ta med Emira når Liana sover
Ha en fin dag alle dere!![]()
Så fine små rampunger du harFår vel vise frem de to englebarna mine(noen har dratt i gardina bak der ser jeg.. Jaja)
Eldste ble 3 i desemberHerlig bilde av 2 fine barn
Også så bra at det går fint hos derehvor mange år er største igjen? Kjenner godt til trassing her i huset
begynte i 1 årsalderen, og har lissom bare blitt verre og verre for hvert år etter det
haha..
De leker mye sammenSå fine små rampunger du har![]()
Ser ut som om at de har stor glede av hverandre!
![]()
Hehe, de holder iallfall liv i huset de to daDe leker mye sammenog det blir nok bare bedre med årene!
(leken nå går i at Elise tar noe fra Nikolai og han løper etter henne
) må si at hu Herminemor er veldig flink til å snakke og få på do.. Er SÅ imponert over henne! (Og sier stadig til meg selv at Hermine er unntaket, og at Elise sikkert ikke er treig i oppfattelsen
)
Fie e på tur å få 2 jæksla oppe, som ho Plages litt med...og ho e åg begynnt å bi hoven nede i munn, så det e sekkert 2 jæksla tell på tur...
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Huff ikke noe godt med disse tennahåpet hun slipper å ha så mye vondt snart! Liana har ikke vært så plaga av de denne gangen
hun har også fått en fortann til nede..så 3 tenner omtrent samtidig! Merkelig at det ikke tar på humøret
Jeg har merket på både Emira og Liana at det er lettere å kjenne tenner på vei oppe enn nede.. akkurat som om dem kommer mer fram under tannkjøttet enn det dem gjør nede![]()
Eldste ble 3 i desembervet ikke om det er trass heller, for virker som han blir oppriktig lei seg av ting og ikke sint liksom.. Jaja! Jeg ser en episode av supernanny; så skjønner jeg at vi har det igrunn veldig, veldig bra her hjemme
![]()
Så stor leoh allerede har blitt, sykt hvor fort tiden går!
Ho e blid som ei sol på dagtid, e bære på natta ho plages :-( ho ha fått melk med paracet (flytende med jordbærsmak) håp bære at ho ikje bi vant med å ska ha nå på natta, og at ho går tellbake tell å søv heile natta igjen når tennern ikje plag ho lenger
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ja men det er nok fordi smerte kan kommer sterkere frem når man sover, siden resten av kroppen slapper av.
Er nok ikke sikkert hun fortsetter med det seinere..men trenger bare noe nå for å roe segellers kan du jo prøve stikkpille?
Den flytende er jo helt ypperlig da, synes vi hvertfalle bære det at ho HAT stikkpillenogså bi ho så våken viss eg tar ho opp a senga og inn på bade…så det e enklar å gje ho flytende….
![]()
Jeg gir stikkpiller i senga, åpner pysjen og bleia og lirker inn en tablett, lukker alt igjen og som oftest leer hun ikke på et øyelokk engange bære det at ho HAT stikkpillenogså bi ho så våken viss eg tar ho opp a senga og inn på bade…så det e enklar å gje ho flytende….
![]()
Den flytende er jo helt ypperlig da, synes vi hvertfall![]()
Jeg gir stikkpiller i senga, åpner pysjen og bleia og lirker inn en tablett, lukker alt igjen og som oftest leer hun ikke på et øyelokk engang![]()
Den flytende sutter hun i seg rett fra sprøyta i søvne. Men siden den gir endel slim og Hermine begynner å hoste av den foretrekker jeg stikkpiller.
Husk at småtasser ikke skal ha paracet mer enn ei uke om gangen![]()