Ja, det er på godt å vondt at vi har ikea så nærme hehe![]()
Hahah skjønner den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er på godt å vondt at vi har ikea så nærme hehe![]()
Idag har jentene vært ute og lekt litt i snøen med mannen og SelmaMathea er i mye bedre form, men ville ikke være ute mer enn ett kvarter, for var vondt og puste i brystet sa hu.
Emmeth har 40 i feber og er skikkelig dårlig. Så han og mannen er på legevakten nå. Han greier ikke og ligge og puste. Han er så slapp så han sitter og halvsover i fanget.
Jeg skal lahe bixemat, som vi kaller det i dkHjemmelaget pytt i panne med pølser. Håper det fenger hos snuppene
Jentene har laget og pynta gulrotkake for noen dager siden, de var såå fornøyd med resultatet
så den skal nytes idag, mye bedre etter noen dager i kjøleskapet
skikkelig god og saftig. Hva har dere gjort idag? Legger med ett bilde av Emmeth før han dro på legevakten og.
Vis vedlegget 48247
Vis vedlegget 48248
•☆tastedingsen☆•
Vært på legevakten og han har fått lungebetennelse! Han får nå apocillin han også!
Håper jeg det funker fort, legen sa det skulle funke innen 1 døgn og var han ikke blitt bedre skulle vi komme tilbake i morgen, siden han puster fort og unormalt!
Så håper jeg natten blir bra
Nå er jeg igang med maten
Ha en fiin kveld alle sammen!![]()
Stakar. Han så veldig syk ut![]()
Sukkervann kan også virke smertestillende, man kan gi noen ml f.eks. på sprøytesukkeret frigjør visst endorfiner som virker smertestillende, eller noe sånt
Men det kan jo hende at hun er urolig om natta fordi det skjer mye i utviklinga nå også kanskje?
Uff for en syk liten gutt![]()
![]()
hvordan gikk det på legevakten?
Mek kaken så god utkan tenke meg det var noen stolte jenter ja
![]()
Dueh, hvis vanlig smertestillende skal ha sjans å virke på migrene må du ta 1 gram paracet (to tabletter) og 600mg ibux (tre tabletter) SAMTIDIG!
God bedring!
Leste denne etter jeg spurte hvordan det hadde gått
Lungebetennelse ja! Har ikke han hatt det for ikke så lenge siden?? Håper virkelig medisinen hjelper! Lille babyen har vært syk altfor lenge nå!![]()
Leste denne etter jeg spurte hvordan det hadde gått
Lungebetennelse ja! Har ikke han hatt det for ikke så lenge siden?? Håper virkelig medisinen hjelper! Lille babyen har vært syk altfor lenge nå!![]()
Han har lungebetennelse, så medisinen skal funke ila natten, ellers måtte vi komme tilbake i morgen. Er så ekkelt at han sliter sånn med pusten og kommer med mange rare lyder og hiver etter luft!Så har ikke sovet de siste 2 nettene, for må høre etter om han puster greit!
hehe, jentene synes den var særdeles godhihihi..
Hvordan går det med lille løvegutten og snuppene?![]()
Jo, sist hadde han sånn lungebetennelse pga en sopp el no sånt, men denne gangen er det "vanlig" lungebetennelse! Og medisinen skal begynne og hjelpe på formen han innen i morra. Så kjenner jeg synes det er ekkelt når han ikke får puste, jeg er litt pysete sånn sett.
Ja, virker som jeg jinxa meg sjøl da jeg før i vinter sa vi hadde vært heldige mht sykdom i år, for nå har vi jaggu meg fått alt på en gang og minimannen er LEI av og være syk. Heldigvis skal vi til strømmen barnelegesenter 3 februarOg vi har fått astmamedisin.
Skravla går damer![]()
Jeg har ordnet meg klar og skal av gårde og spise mat og drikke litt vin med noen venner! Ha en fin kveld!
Ja veldig ekkelt når det kommer til pusten demshjelper ikke astmamedisin heller? (Om du har til han).. du må være sliten som har sovet så lite
men godt det er helg så du får mer hjelp
Hehe barn syns alltid det dem har laget smaker bedre enn andre sitthahaha..
Heheh løvegutten min har det bare braHan vokser seg lang
var 63,5 cm på 3mnd kontrollen og bruker mye i 68 nå
han har også begynt å gripe tak i ting og prøver nå å rulle, men kommer seg bare over på siden
går så fort!
sover i 10-11 timer om natten også
Snuppene har det også bare bra! Liana holder på med 3 tenner.. en fortann nede og 2 jeksler oppe som har kommet litt ut, men er ikke noe plagahurra for det!
Har Emmeth fått alle tennene nå eller?
Skravla går damer
Jeg har ordnet meg klar og skal av gårde og spise mat og drikke litt vin med noen venner! Ha en fin kveld!
Ja da fikk jeg svar på om han hadde astmamedisinhåper den og medisinen mot lungebetennelsen funker bra iløpet av natten! *krysser alt jeg har* <3
Kommer nytt hver mandagHar det kommet nytt ViMenn nå? Finner ikke Lennypenny i det jeg kjøpte i dag![]()
Stakkars lille guttenVært på legevakten og han har fått lungebetennelse! Han får nå apocillin han også!
Håper jeg det funker fort, legen sa det skulle funke innen 1 døgn og var han ikke blitt bedre skulle vi komme tilbake i morgen, siden han puster fort og unormalt!
Så håper jeg natten blir bra
Nå er jeg igang med maten
Ha en fiin kveld alle sammen!![]()
Vi har vært ute og aka i skogen, vært en tur på kjøpesenter og spist sushi og vært hos mommo på kaffebesøk. Var ei NOE sliten jente jeg fikk med hjem kan man siSakar, den gutten der så ikke frisk ut  Masse god bedring til lilleknerten!
Nei, han er i ganske så dårlig form altsåmen spørs hva legevakten sier, ikke sikkert de får gjort så mye! Men heller sjekke en gang for mye enn ei for lite.
Hva har dere gjort idag?
•☆tastedingsen☆•
Stakkars lille guttenHåper virkelig han kommer seg på antibiotika, og at det ikke er RS han har! Dere må bare passe på han i natt, og heller dra inn igjen og få han innlagt om du synes han har vanskelig for å puste. Lungebetennelse er så skummelt hos sånne små
![]()