Laurdag 25.januar!:)

Som vi har kosa oss idag!!! :D
Det ble aketur OG shoppingtur, sushi til middag og kaffebesøk hos mommo :) Noe sliten litentass da vi kjørte hjem kl 19.30, og hun slokna i det hodet traff puta! :)
Varma et glass med barnemat til henne da vi skulle spise sushi, men ikke snakk om at hun skulle ha det. "Den, Hemine make sånn der" sa hun og pekte på sushibitene. Hun spiste to friterte scampi og tre makibiter :D morro med unger som har matvett ;)

ImageUploadedByBV Forum1390676772.406988.jpg
ImageUploadedByBV Forum1390676805.913007.jpg

Har tenkt på RS virus jeg og, men er usikker og det var legen og, men han trodde det var lungebetennelse, men vilke vi skulle komme inn igjen om han ikke var blitt bedre til i morgen da pusten hans ikke er bra og puster veldig fort. Legen reagerte på den og ss han måtte prøve ut apocillin. Hører på han via babycallen. Hører pusten hans:rolleyes: ja, det er noe skikkelig hetk og jeg synes det er skummelt.

•☆tastedingsen☆•
Skjønner godt du synes det er ekkelt! Jeg hadde nok vært riiiimelig stressa sjøl om det var mi som var slik! ;) Er så ekkelt når det er pusten, alt annet kan man jo håndtere men akkurat den er så skummel :confused: Gutten til ei i barselgruppa mi hadde rs i fjor vinter, han fikk veldig rask pust og ble nesten blålig på leppene, ble sendt med ambulanse til sykehus :eek: Så det er bedre å ringe legen en gang for mye enn en gang for lite ;) Krysser fingrene for at medisinen virker i natt!!! :)

Det ble aketur OG shoppingtur, sushi til middag og kaffebesøk hos mommo :) Noe sliten litentass da vi kjørte hjem kl 19.30, og hun slokna i det hodet traff puta! :)
Varma et glass med barnemat til henne da vi skulle spise sushi, men ikke snakk om at hun skulle ha det. "Den, Hemine make sånn der" sa hun og pekte på sushibitene. Hun spiste to friterte scampi og tre makibiter :D morro med unger som har matvett ;)

Vis vedlegget 48280
Vis vedlegget 48281

Så hærlig dag dåkk ha hatt :-)

Her ha bi vøre bære inne, sian fie ikje e helt 100% om dagen :-S

Og eg ha hatt høvverk/migrene.

Vi ha hatt besøk a gumor tell fie i dag :-) (mi bestevenninna) ellers så ha vi leka og lest bøker, eg ha laga kjøttkaker og små kjøttboller.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hahaha, de blir så stolte når de har fått til og lage det selv da vettø:D;)
Mannen er hjemme nå, for han er syk og jeg er selv syk, så da har jeg "satt ned foten" og sagt han må være hjemme de 2 dagene han jobber. Blir litt for mye og stå med 3 syke barn.. Nelly spydde under middagen og har 39 i temp. skjønner dte ikek altså?!:o Blir mildt sagt matt av sykdom. er så lei, men hjelper ikke og sette seg ned og grine heller:p

Ojj, da har han jaggu meg blitt stor:o Så flink han er:):):) Er såå moro når de greier noe første gang:) Babytia går så sinnsykt fort, fortere for hver baby nesten synes jeg. Skal du snart steriliseres?(kom brått på det)

Så bra hu ikke plages med tennene lenger:D Ingenting er bedre enn det:)
Emmeth mangler hjørnetennene, ellers har han fått alle!:)

Uff da! Hele gjengen altså! :eek: :( skjønner at 3 syke barn blir i det meste laget! Jeg krever at sambo er hjemme om hvertfall Liana er syk! Emira er det ikke så mye jobb med, hun bare klager:P er det omgangssyke da eller? Hadde ikke Mathea dette også nå?

Åja, er supergøy når de mestrer noe!:D hvertfall for meg:P haha.. helt enig! Babytia og graviditet går fortere for hver baby..tiden bare flyr av gårde! ;) hahahah ja er nok ikke så lenge til nå:D den timen som er satt opp 14 feb. er bare et møte, men det er da vi skal bli enige om dato..og hun jeg snakka med i tlf sa at det ikke er lang ventetid;):)

Deilig at han kun har hjørnetennene igjen:) de er kansje ikke like ille som jekslene ;)

Astmamedisinen hjelper ei stund, men ikke nok nå som han sliter ed lungene! Går fint uten søvn, trøtt uansett jeg så:D;) hehe!
Takk for det vennen:) Du er nå god, da:)

Nei det blir nok verre når han har lungebetennelse i tillegg :( husker faren min (som har astma) hadde kikhoste (samtidig som meg og broren min), han slet mest! Og hadde noen skumle hosteanfall og slet veldig med å få puste i de anfallene..

Haha du as! Skjønner ikke hvordan du kan fungere altså!:P uten søvn er jeg en zombie:eek::P haha.. ♡

Vis vedlegget 48280
Vis vedlegget 48281

Nttåå så fint bilde av dere! Og man ser tydelig at Hermine koser seg med sushi!:)

Vis vedlegget 48280
Vis vedlegget 48281
Så flotte dere er :)

Vi har vært ute og aka i skogen, vært en tur på kjøpesenter og spist sushi og vært hos mommo på kaffebesøk. Var ei NOE sliten jente jeg fikk med hjem kan man si ;) Men skikkelig digg å få gjort så mye sammen på en lørdag :) Nå er det film og gresk salat til kvelden, oooog litt sjokkis ;) Hva spiser dere idag?

Moro og ake i snøen:D
Sushi er diggm namme-namme:D Hehe kan tenke meg hu var bra sliten;):) Koselig med helgekos sammen med de små:):)
Hva har du i gresk salat?:) Fetaost:p? Sjokolade er ikke meg imot;) Sitter med godtebollen på bordet, men frister lite:o:p Vi spiste hjemmelaga pytt i panne bare, men pølser;) meeen Nelly spydde ved matbordet da, så var liiite kult, spørs om ikek jeg lager bakt potet til oss voksne i morgen:)

Vis vedlegget 48280
Vis vedlegget 48281

Så ut som innbakt reke falt godt i smak;) Og er enig i den for og si det sånn;):D
Ntååååh, så søøøøte dere er:)

Skjønner godt du synes det er ekkelt! Jeg hadde nok vært riiiimelig stressa sjøl om det var mi som var slik! ;) Er så ekkelt når det er pusten, alt annet kan man jo håndtere men akkurat den er så skummel :confused: Gutten til ei i barselgruppa mi hadde rs i fjor vinter, han fikk veldig rask pust og ble nesten blålig på leppene, ble sendt med ambulanse til sykehus :eek: Så det er bedre å ringe legen en gang for mye enn en gang for lite ;) Krysser fingrene for at medisinen virker i natt!!! :)

Ja, vi tok bilder av Emmeth skjønner du, for han var blå/lilla fra topp til tå da han sto opp fra sin 10 minutters nap idag! Skikkelig ekkelt, var helt blå selvom han hadde 40 i feber!
Viste bilder til legen på legevakten og, men han kunne ikke si hva det kom av, men var veldig var på pusten til Emmeth, han likte ikke den. RS-virus er skumle greier:( Takk vennen, håper jeg og:) Astmamedisinen funker, men bare noen timer, har kanskje noe og gjøre med at han sliter med lungene!?

Uff da! Hele gjengen altså! :eek: :( skjønner at 3 syke barn blir i det meste laget! Jeg krever at sambo er hjemme om hvertfall Liana er syk! Emira er det ikke så mye jobb med, hun bare klager:p er det omgangssyke da eller? Hadde ikke Mathea dette også nå?

Åja, er supergøy når de mestrer noe!:D hvertfall for meg:p haha.. helt enig! Babytia og graviditet går fortere for hver baby..tiden bare flyr av gårde! ;) hahahah ja er nok ikke så lenge til nå:D den timen som er satt opp 14 feb. er bare et møte, men det er da vi skal bli enige om dato..og hun jeg snakka med i tlf sa at det ikke er lang ventetid;):)

Deilig at han kun har hjørnetennene igjen:) de er kansje ikke like ille som jekslene ;)

Hjørnetennene er på vei, men spørs når de kommer ut:)
Jaaah, er så moro når de mestrer eller greier en ny ting:) Utvikling er GØY:D Også stolt som man som mor selv blir:)
Hehehe, akkurat samma her:) Er Mathea hjemme, så går det fint, bare klagefis, men er Nelly hjemme og er syk trenger jeg hjelp:p
Jo, Mathea kasta opp èn gang, kun! men er syk med betennelse i hals/brystet! Hadde 230 i crp igår:o

Åjjj, så spennanes;)
Da er det kanskje ikke lenge igjen før du får steriliseringa i orden;)

Nei det blir nok verre når han har lungebetennelse i tillegg :( husker faren min (som har astma) hadde kikhoste (samtidig som meg og broren min), han slet mest! Og hadde noen skumle hosteanfall og slet veldig med å få puste i de anfallene..

Haha du as! Skjønner ikke hvordan du kan fungere altså!:p uten søvn er jeg en zombie:eek::p haha.. ♡

Ja, er det jeg tror, for ellers skal vel astmamedisinen fungere i lenger tid mener jeg. Kan jo "kun" ta det 4 ganger daglig.
Astma er ikke til og spøke med og hvertfall ikke om man er syk med noe som rammer luftveier eller lunger! Fælt og kjenne på den der hvor man ikke få puste...

Joda, går greit uten så mye søvn, aner ikke hvorfor, er vel vant med det;)

Du må jo veldig gjerne komme oppover en gang du har mulighet uten unger og ta en bytur samme. :-D

Duuu, brått så tar jeg meg en tur:p
Tenk hvor gøy vi kunne hatt det:p Blitt nok skravling der for og si det sånn^^

Hahah skjønner den :p jeg hadde tatt turen ganske ofte om vi hadde hatt en nærme:eek::p sambo hater ikea:eek: alt for mange folk sier han:s :p hehe
Hehe, mannen her er nok enig med dim;-)

Så hærlig dag dåkk ha hatt :-)

Her ha bi vøre bære inne, sian fie ikje e helt 100% om dagen :-S

Og eg ha hatt høvverk/migrene.

Vi ha hatt besøk a gumor tell fie i dag :-) (mi bestevenninna) ellers så ha vi leka og lest bøker, eg ha laga kjøttkaker og små kjøttboller.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Det er deilig å ta det med ro når man ikke er i slaget da! :) oooog det er godt å komme seg ut når man har en unge som er helt i hundre og blir skikkelig hyper av å være innestengt ;) :p

Back
Topp