Laufey og Skarven

Gratulerer som ruger:Heartred
 
Rugedag 5. Formen er bedre, dog sofadag i dag og.
I tillegg er humøret på bunn, og jeg har mistet all tro på at dette skal gå bra.
Og jeg er ganske sint, det pleier jeg ikke å være..

Får tro at det blir bedre i morgen.
 
Rugedag 6, negativ test.
Det kjennes ikke likt ut som sist, da jeg faktisk ble gravid.
Ingen endringer på puppene, som forrige runde var så hovne og ømme at jeg sleit med å sove.
Ingen plutselig ekstremallergi mot katten.

Det bare føles ikke som om det har gått..
Så selv om det er tidlig, og det fremdeles er håp selv om de som fikk satt inn samtidig som meg har fått positive tester, så har jeg i grunn ikke trua.
 
Rugedag 8, 12 dpo.
Det er en svaaak antydning til noe der, men ikke all verden.
Kom godt innenfor tiden, men ble svakere mens jeg surret rundt og lette etter telefonen min.
Kjenner ingenting som tyder på graviditet. Kjemisk?
030E9877-3FA3-450C-A5E4-A88FD18AF736.jpeg
 
Rugedag 8, 12 dpo.
Det er en svaaak antydning til noe der, men ikke all verden.
Kom godt innenfor tiden, men ble svakere mens jeg surret rundt og lette etter telefonen min.
Kjenner ingenting som tyder på graviditet. Kjemisk?
Vis vedlegget 253858

Spennende!! Nå må den bare bli sterkere!!!

Fryseegg kan gå litt i dvale og gi positiv test litt senere enn ferske egg! Så jeg krysser fingrene for at den blir sterkere[emoji5]
 
Spennende!! Nå må den bare bli sterkere!!!

Fryseegg kan gå litt i dvale og gi positiv test litt senere enn ferske egg! Så jeg krysser fingrene for at den blir sterkere[emoji5]
Åh jeg håper du har rett!
Kanskje lille blastoen bare tok en pause :angelic:
Det er lov å håpe hvertfall.
Testa tidligere denne uka, og de var helt blenda, ingen tvil.
Her var det helt klart strek, selv om den er veldig svak..
 
Åh jeg håper du har rett!
Kanskje lille blastoen bare tok en pause :angelic:
Det er lov å håpe hvertfall.
Testa tidligere denne uka, og de var helt blenda, ingen tvil.
Her var det helt klart strek, selv om den er veldig svak..

Helt klar strek her ja[emoji7][emoji7]

Tester du morgen og kveld, eller klarer du å holde deg til en om dagen?[emoji5][emoji5]
 
Helt klar strek her ja[emoji7][emoji7]

Tester du morgen og kveld, eller klarer du å holde deg til en om dagen?[emoji5][emoji5]
Denne var morgen, selv om jeg var oppe på do rundt fire i natt (forbannede katt, hvis noen har tips om å få døgnrytme på en ekstrem utekatt så mottas det med takk!).

Tidligere har jeg fått sterkere på kvelden, så tipper jeg prøver igjen i kveld.
Mannen så helt klart streken (han fikk et kræsjkurs i hva folk anser som strek og var dypt sjokkert :laughing002) og skulle innom apoteket for å kjøpe både strimler og digitale tester, for å sjekke utvikling.

Egentlig skullle jeg jo bare teste sånn at jeg kunne slutte på cyclogesten og spare resten til neste runde, men nå må jeg jo bare krysse alt jeg har og håpe at lille blasto klamrer seg fast for harde livet (bokstavelig talt). Og babyklisteret mitt har kommet, så da prøver vi det og :p
 
Denne var morgen, selv om jeg var oppe på do rundt fire i natt (forbannede katt, hvis noen har tips om å få døgnrytme på en ekstrem utekatt så mottas det med takk!).

Tidligere har jeg fått sterkere på kvelden, så tipper jeg prøver igjen i kveld.
Mannen så helt klart streken (han fikk et kræsjkurs i hva folk anser som strek og var dypt sjokkert :laughing002) og skulle innom apoteket for å kjøpe både strimler og digitale tester, for å sjekke utvikling.

Egentlig skullle jeg jo bare teste sånn at jeg kunne slutte på cyclogesten og spare resten til neste runde, men nå må jeg jo bare krysse alt jeg har og håpe at lille blasto klamrer seg fast for harde livet (bokstavelig talt). Og babyklisteret mitt har kommet, så da prøver vi det og :p

Spennende!![emoji7][emoji7] gledes til neste test!!!

Jeg fikk sterkest tester på ettermiddag, men måtte gi det opp til slutt for jeg klarte ikke å la være å drikke eller ikke gå på do i nok timer[emoji23] så fra 12/13 dpo måtte jeg gå over til kun morgen[emoji23][emoji23]
 
Spennende!![emoji7][emoji7] gledes til neste test!!!

Jeg fikk sterkest tester på ettermiddag, men måtte gi det opp til slutt for jeg klarte ikke å la være å drikke eller ikke gå på do i nok timer[emoji23] så fra 12/13 dpo måtte jeg gå over til kun morgen[emoji23][emoji23]
Ja :D

Det å klare å holde seg kan bli et problem, cyclogesten gjør at jeg løper på do heeele tiden.
Tror jeg har vært fem ganger siden jeg testet, og det er fire timer siden :laughing002
 
Her synes jeg absolutt at jeg ser noe som er på gang!! Jeg fikk alltid en del sterkere tester på ettermiddagen enn om morningen, og har inntrykk av at veldig mange gjør det.
Lykke til, neste test skal være sterkere:D
 
Her synes jeg absolutt at jeg ser noe som er på gang!! Jeg fikk alltid en del sterkere tester på ettermiddagen enn om morningen, og har inntrykk av at veldig mange gjør det.
Lykke til, neste test skal være sterkere:D
Tusen takk, håper du har rett :Heartred
 
Som den gale testeren jeg tydeligvis er, ble det to tester til i dag..
En midt på dagen, tre timer oppspart, som var helt blenda. Ingen tvil.
Ny igjen nå i kveld, fire timer oppspart, og det er strek.
Den er så svak, det er nesten umulig å ta bilde av den, men den er der.

Egentlig IKM i morgen om syklusen hadde vært som den skulle, så jeg hadde ønsket at strekene var sterkere. Sist gang var det ingen tvil om streken på første test, det var vel 13 dpo det og, så jeg vet ikke om jeg tror helt på det her. Stygt redd for kjemisk :(

Men har fått digitale tester og nye strimler, så kanskje jeg fortsetter galskapen i morgen?
 
Som den gale testeren jeg tydeligvis er, ble det to tester til i dag..
En midt på dagen, tre timer oppspart, som var helt blenda. Ingen tvil.
Ny igjen nå i kveld, fire timer oppspart, og det er strek.
Den er så svak, det er nesten umulig å ta bilde av den, men den er der.

Egentlig IKM i morgen om syklusen hadde vært som den skulle, så jeg hadde ønsket at strekene var sterkere. Sist gang var det ingen tvil om streken på første test, det var vel 13 dpo det og, så jeg vet ikke om jeg tror helt på det her. Stygt redd for kjemisk :(

Men har fått digitale tester og nye strimler, så kanskje jeg fortsetter galskapen i morgen?
Krysser for sterkere test i morgen:Heartred
 
Æsj da[emoji20][emoji20][emoji20]
Jah.. Kjemisk suger!

Det kom ikke som en overraskelse da, strekene i går var en større overraskelse for å si det sånn.
Men jeg begynner jo å miste litt motet her :(
 
Jah.. Kjemisk suger!

Det kom ikke som en overraskelse da, strekene i går var en større overraskelse for å si det sånn.
Men jeg begynner jo å miste litt motet her :(

Forstår deg godt!! Kjemiske er verre enn negative forsøk for man rekker å skape litt forhåpninger[emoji20][emoji20]

Men ikke gi opp, det blir sjø[emoji8] her måtte det 6 innsett til for at det gikk (håper jo det holder til termin denne gangen)! Hvor mange egg har dere på frys igjen!?
 
Takk for støtten :Heartred

Ble nok dessverre en blendahvit test i dag tidlig, så bare kjemisk :sad010
Ånei uff... Dette var utrolig leit..:(
Mange klemmer:Heartred:Heartred
 
Back
Topp