Laufey og Skarven

Her er mine streker når jeg fikk smiley på!
 

Vedlegg

  • IMG_3080.JPG
    IMG_3080.JPG
    666,9 KB · Visninger: 96
Last edited:
Her er mine streker når jeg fikk smiley på!
De er like sterke, ingen tvil om det..
Men teststreken min var ikke så sterk.
Det var som jeg ville anslått dagen før eller to dager før på vanlige strimmeltester..
 
De er like sterke, ingen tvil om det..
Men teststreken min var ikke så sterk.
Det var som jeg ville anslått dagen før eller to dager før på vanlige strimmeltester..

Men teststreken din har blitt svakere igjen eller?
 
Uff, så utrolig kjipt om du har missa den da! Jeg fant at jeg absolutt foretrakk hormoner og stimulert syklus fremfor naturlig!
Ja.. Jeg vet ikke om jeg har misset den, men det skal jo ikke være sånn at strekene blir svakere..
Men her er det jo og snakk om at strekene blir nesten borte :O

Hvorfor tar jeg ikke bilder av ting...? :shifty:
 
Men teststreken din har blitt svakere igjen eller?
Ja. Jeg tok en test torsdag kveld (eller var det i går? Dagene går så ekstremt i surr for meg når jeg bare er sykemeldt og dasser rundt hjemme...)
Mener testen jeg tok i går morges var svakere, og samme med den jeg tok i dag. I dag var det såvidt det var noen strek i det hele tatt. De mange rundene jeg brukte EL-tester mens vi prøvde selv var aldri sånn, da hadde jeg positive tester flere dager på rad..
 
St Olavs har ikke sendt resepten på cyclogest enda, så kan ikke anta EL var torsdag og begynne på dem i morgen heller.
Eneste semi-fornuftige jeg har av resepter er en ovitrelle....
 
Ja.. Jeg vet ikke om jeg har misset den, men det skal jo ikke være sånn at strekene blir svakere..
Men her er det jo og snakk om at strekene blir nesten borte :O

Hvorfor tar jeg ikke bilder av ting...? :shifty:

At de blir svakere igjen kan bety to ting!
1) Eggløsningen har vært!
2) kroppen har prøvd å slippe egget, men ikke fått det til! Derfor blir strekene svakere igjen før de snur og blir sterke igjen!

Du får bare fortsette å teste, og håpe på sistnevnte! Evt ta en ny UL over helga! Da ser man jo om egget har sluppet eller ikke!
 
St Olavs har ikke sendt resepten på cyclogest enda, så kan ikke anta EL var torsdag og begynne på dem i morgen heller.
Eneste semi-fornuftige jeg har av resepter er en ovitrelle....

Det var jo veldig rart at de ikke har lagt inn resept på cyclogest da!!
 
At de blir svakere igjen kan bety to ting!
1) Eggløsningen har vært!
2) kroppen har prøvd å slippe egget, men ikke fått det til! Derfor blir strekene svakere igjen før de snur og blir sterke igjen!

Du får bare fortsette å teste, og håpe på sistnevnte! Evt ta en ny UL over helga! Da ser man jo om egget har sluppet eller ikke!

Tenker jeg tester igjen i ettermiddag, og i morgen tidlig. Så får jeg ringe meg inn i telefonkø hos St Olavs og håpe de ikke bruker for lang tid før de ringer tilbake på mandag..

Det er bare så merkelig, jeg har jo brukt EL-tester i mangfoldige sykluser, og det har aldri vært sånn før.
Men så har jeg heller aldri hatt en abort før, så kanskje det har føkka litt med ting :(
 
Det var jo veldig rart at de ikke har lagt inn resept på cyclogest da!!
Jah.. Da vi ble tatt opp til IVF kom alle resepter alt i slutten av november, selv om vi ikke skulle ha oppstart før i januar.
 
Tenker jeg tester igjen i ettermiddag, og i morgen tidlig. Så får jeg ringe meg inn i telefonkø hos St Olavs og håpe de ikke bruker for lang tid før de ringer tilbake på mandag..

Det er bare så merkelig, jeg har jo brukt EL-tester i mangfoldige sykluser, og det har aldri vært sånn før.
Men så har jeg heller aldri hatt en abort før, så kanskje det har føkka litt med ting :(

Gjør det![emoji8] håper det plutselig snur!! En gang gikk jeg fra ganske svak strek om morgenen til knallsterk på kvelden, så det kan snu fort[emoji5][emoji5]
 
Gjør det![emoji8] håper det plutselig snur!! En gang gikk jeg fra ganske svak strek om morgenen til knallsterk på kvelden, så det kan snu fort[emoji5][emoji5]
Satser på at det skjer her og :)

Nå bare venter jeg på at jeg må på do..
Som nevnt, det er bare venting det her :p
 
Testen i går vaaaar... *trommevirvel*... negativ.

Og det var den i dag og.

Jeg heller stadig mer mot teorien om at toppen var nådd rundt midt på dagen på torsdag. Torsdag morgen var det jeg ville anta var dagen før omtrent, for de var ikke like sterke, men ikke langt unna. Jeg har tenkt og tenkt, og konkludert med at jeg ikke testet torsdag kveld, men fredag. For jeg var alene hjemme, og tenkte at hvis samboer hadde visst at jeg testa mer enn sykehuset sa, så hadde han blitt småsint. Men han var jo ikke hjemme, så det gikk jo fint :p

Men hva gjør jeg nå?
Testene har en såvidt synlig strek, det er ingenting der som tyder på at noe skjer.
Skal jeg ringe St Olavs og si at testen ble positiv på fredag?
Eller si noe om testing morgen og kveld og at de kanskje må endre rutinene sine der?

Skal jeg sjanse på å bruke en av mine svært verdifulle blastoer på en syklus jeg ikke er 100% sikker på? Men har jeg noen gang vært 100% sikker på noenting i det her?
Jeg VET at testen var nesten positiv på torsdag.
Jeg VET at ifølge mensen og normal syklus burde EL være torsdag eller fredag.
Jeg VET at det ikke var noe særlig å spore på fredag.

What to do?
 
Kan nok tyde på at du har hatt EL desverre! Og det hjelper ikke å si at den var positiv på fredag, for da skulle du starta på Cyclogest idag! Og siden du ikke gjør det så avbryter de uansett[emoji849][emoji849]
 
Kan nok tyde på at du har hatt EL desverre! Og det hjelper ikke å si at den var positiv på fredag, for da skulle du starta på Cyclogest idag! Og siden du ikke gjør det så avbryter de uansett[emoji849][emoji849]

Noooo :(

Forbannede St Olavs og deres insistering på å teste bare en gang om dagen..
 
I know!!! Utrolig frustrerende!!!
Det gir jo ingen mening, det viktigste i verden er at jeg har innsett i naturlig syklus, og jeg må for Guds skyld bare teste en gang om dagen, selv om det kan bety at jeg mister toppen, men hvis jeg begynner med progesteronstøtte (hva skjedde med naturlig?) én dag for sent, så bare driter vi i alt?

Jeg gruer til telefonen alt..
 
Det gir jo ingen mening, det viktigste i verden er at jeg har innsett i naturlig syklus, og jeg må for Guds skyld bare teste en gang om dagen, selv om det kan bety at jeg mister toppen, men hvis jeg begynner med progesteronstøtte (hva skjedde med naturlig?) én dag for sent, så bare driter vi i alt?

Jeg gruer til telefonen alt..

Ja, det kan du si!! Er på slike ting det virkelig kommer frem hvor firkanta de er på rutinene sine!! Er mange som har innsett i naturlig syklus uten progesteron!
 
Ja, det kan du si!! Er på slike ting det virkelig kommer frem hvor firkanta de er på rutinene sine!! Er mange som har innsett i naturlig syklus uten progesteron!

Det virker som om de har bestemt seg for at det er bare én måte å gjøre ting på, og den følger vi slavisk, selv om den ikke er den beste for alle. Kanskje helsenorge i et nøtteskall?

Føler ikke jeg kan prøve å si noe særlig imot dem heller, de sitter jo på all makt her..
Og jeg vil ikke snakke mer med den sinte sykepleieren :sad010
 
Innsett i morgen!

Jei! :D

:wideyed:
 
Back
Topp