IVF.mor.ønsker.en.til.89
Glad i forumet
Håper detOj, de var svake, ja. Men strek er strek, selv om den er svak
Fra mobil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detOj, de var svake, ja. Men strek er strek, selv om den er svak
Fra mobil.
Hihi, tusen takk! Denne Crinonen fungerte veldig bra for meg!GRATULERER VENNEN!!! NÅ BLE JEG GLAD![]()
Du kan "følge" dagboken, så får du opp varsler hver gang jeg skriver noe. HAHAHAÆæ, det er det virkelige steget inn i gravid-verden altså! Jeg er ikke så flink til å følge med inne på termingrupper, så da får du ha masse lykke til i svangerskapet![]()
Kos deg!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg er såååååå lei av negative enkefalosÅja, det var jo veldig lurt da. Det kan jeg gjørePfff, jeg er skeptisk til det motsatte er bevist for min egen del altså. Rart hvordan godfølelsen blir borte så fort man får noen blanke tester (selvom det er tidlig). Håper så klart du har rett
Men du fikk en negativ test 9 dpo, og det betyr ca. ingenting. 9 dpo er grisetidlig! 10, derimot, er litt bedreÅja, det var jo veldig lurt da. Det kan jeg gjørePfff, jeg er skeptisk til det motsatte er bevist for min egen del altså. Rart hvordan godfølelsen blir borte så fort man får noen blanke tester (selvom det er tidlig). Håper så klart du har rett
Jeg vet! Nå er det ikke skummelt å teste lenger, men samtidig er det jo fint lite vits i det. Det er kjekt å ta noen ekstra tester, sånn for å gjøre opp for alle pp'ene med blendahvite testerDet er veldig gøy å se streken bli sterk ja.Ekstra gøy å teste når man alltid får to streker!
![]()
Twinkle og jeg diskuterte akkurat dette inne på Februar. Hun hadde visst en venninne det hadde skjedd med, og jeg syntes jeg har lest her inne at flere har fått svakere tester etter hvert.Men når du er litt lengre på vei så burde du slutte (etter 6-7 uker), for når testen er "mettet" så kan den visst etter hvert få svakere strek fordi det blir overbelastning av hcg. Visstnok. Jeg har aldri sjekket det selv, men det sies nå hvert fall. Aner ikke om det er sant, men om det er det så er det kjedelig å engste seg unødvendig.![]()