Lanternes dagbok

Oj, de var svake, ja. Men strek er strek, selv om den er svak :D

Fra mobil.
Håper det:) har kjøpt cb + og digital i dag som skal brukes de neste dagen:)

Fine testene! ♡ Gratulerer igjen! :D

*Taster på app på mobilen*

GRATULERER VENNEN!!! NÅ BLE JEG GLAD :D:D:D

Her er det murringer nederst i magen og i korsryggen frem og tilbake og om en annen. Har "menssmerter" nesten hele tiden, og har hatt det i en uke nå.

Tok ny test i morges, bare for å være sikker på at jeg fortsatt er gravid. Joda, det er jeg, og nå skal jeg vente til onsdag med å ta neste test. Har lyst at teststreken skal bli knallsterk, lik kontrollstreken :P

Da har Molly-mus tipset meg om hvordan jeg flytter dagboken, så da får Mod. Tamara en pm i morgen!

Flytting er skummelt!

Ææ, det er det virkelige steget inn i gravid-verden altså! Jeg er ikke så flink til å følge med inne på termingrupper, så da får du ha masse lykke til i svangerskapet :D :D Kos deg!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ææ, det er det virkelige steget inn i gravid-verden altså! Jeg er ikke så flink til å følge med inne på termingrupper, så da får du ha masse lykke til i svangerskapet :D :D Kos deg!

Du kan "følge" dagboken, så får du opp varsler hver gang jeg skriver noe. HAHAHA :D
Jeg tror du kommer over til februar, jeg, så da kan du flytte din dagbok også.

Takk for lykkeønskningene ihvertfall! Jeg skal inn her og snike på deg :) Terminforumet er ganske tomt nå, så ikke mye liv der.

Åja, det var jo veldig lurt da. Det kan jeg gjøre :D Pfff, jeg er skeptisk til det motsatte er bevist for min egen del altså. Rart hvordan godfølelsen blir borte så fort man får noen blanke tester (selvom det er tidlig). Håper så klart du har rett :P

Åja, det var jo veldig lurt da. Det kan jeg gjøre :D Pfff, jeg er skeptisk til det motsatte er bevist for min egen del altså. Rart hvordan godfølelsen blir borte så fort man får noen blanke tester (selvom det er tidlig). Håper så klart du har rett :P

Jeg er såååååå lei av negative enkefalos :p

Taster på appen :)

Åja, det var jo veldig lurt da. Det kan jeg gjøre :D Pfff, jeg er skeptisk til det motsatte er bevist for min egen del altså. Rart hvordan godfølelsen blir borte så fort man får noen blanke tester (selvom det er tidlig). Håper så klart du har rett :p

Men du fikk en negativ test 9 dpo, og det betyr ca. ingenting. 9 dpo er grisetidlig! 10, derimot, er litt bedre ;)

Jaa, jeg vet jo egentlig det. Takk for at dere prater litt fornuft inn i skallen min :P Nå skal jeg legge meg, og så er det ikke mange timene til testing igjen! Wiho!

Tok en ny test, bare for å se hvor sterk streken ble. Er veldig kjekt å ha mange strimler liggende, altså:)

ImageUploadedByBV Forum1401428246.206484.jpg

Fra mobil.

Det er veldig gøy å se streken bli sterk ja. :) Ekstra gøy å teste når man alltid får to streker! :D

Det er veldig gøy å se streken bli sterk ja. :) Ekstra gøy å teste når man alltid får to streker! :D
Jeg vet! Nå er det ikke skummelt å teste lenger, men samtidig er det jo fint lite vits i det. Det er kjekt å ta noen ekstra tester, sånn for å gjøre opp for alle pp'ene med blendahvite tester :P

Men når du er litt lengre på vei så burde du slutte (etter 6-7 uker), for når testen er "mettet" så kan den visst etter hvert få svakere strek fordi det blir overbelastning av hcg. Visstnok. Jeg har aldri sjekket det selv, men det sies nå hvert fall. Aner ikke om det er sant, men om det er det så er det kjedelig å engste seg unødvendig. :p

Men når du er litt lengre på vei så burde du slutte (etter 6-7 uker), for når testen er "mettet" så kan den visst etter hvert få svakere strek fordi det blir overbelastning av hcg. Visstnok. Jeg har aldri sjekket det selv, men det sies nå hvert fall. Aner ikke om det er sant, men om det er det så er det kjedelig å engste seg unødvendig. :p
Twinkle og jeg diskuterte akkurat dette inne på Februar. Hun hadde visst en venninne det hadde skjedd med, og jeg syntes jeg har lest her inne at flere har fått svakere tester etter hvert.

Jeg orker ikke å teste etter uke 5, for jeg er jo gravid. Og snart tom for tester :P

I morgen er jeg 5 uker på vei. Gleder meg, bare fordi jeg da er enda en uke nærmere målet. Og 5 uker høres så mye lenger ut en 4 uker og noe.

De verste murringene i magen har gitt seg, men kjenner det fortsatt i korsryggen av og til.

I går kunne svangerskapsapp'en til BV fortelle meg at den lille var blitt 1mm lang, altså dobbelt så lang som det punktumet det var i begynnelsen :P

Fra mobil.

5 uker, hurra!

Våknet litt før kl. 6 i morges av murringer i magen. Syntes det har vært mye mer vondter i dag enn tidligere.

Er kvalm, men samtidig ikke. Føler jeg skal brekke meg hele tiden, men er ikke uvel på samme måte som når man er sjøsyk.

Denne uken begynner hjertet til lille å slå :heartred

Fra mobil.

Back
Topp