Lanternes dagbok

Sååå spennende! Betyr det at du havner i januar termin gruppa? Jeg er så glad på dine vegne!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Rakk akkurat ikke januar, så blir 5. februar på meg. Det er litt tomt på februar ennå, så sniker litt på januar;) Syntes det er SÅ kjekt at så mange "kjentfolk" har testet positivt i det siste :):)

Fra mobil.

Rakk akkurat ikke januar, så blir 5. februar på meg. Det er litt tomt på februar ennå, så sniker litt på januar;) Syntes det er SÅ kjekt at så mange "kjentfolk" har testet positivt i det siste :):)

Fra mobil.

Syns det er kjempe kjekt at så mange kjente fra FS havnet i januar gruppen. Det er vel tidlig for februar gruppen så blir sikkert fylt opp etterhvert :). Skal du forsatt oppdatere her i dagboken? Må vite hvor jeg kan snike på deg :P

Syns det er kjempe kjekt at så mange kjente fra FS havnet i januar gruppen. Det er vel tidlig for februar gruppen så blir sikkert fylt opp etterhvert :). Skal du forsatt oppdatere her i dagboken? Må vite hvor jeg kan snike på deg :P

Tenkte å fortsette med dagboken, ja, men må få den flyttet over til februar 15. Skal du flytte din?

Fra mobil.

Ny billigtester tatt i dag:) Littegranne sterkere enn de andre :) ImageUploadedByBV Forum1401004240.990819.jpg

I dag ble også den digitale fyrt av. Tok ca 30 sekunder før resultatet kom opp :D
ImageUploadedByBV Forum1401004372.032899.jpg

Fra mobil.

På 12 DPO tok jeg to tester samtidig, en fra billige-teste og en fra E-bay.

Ganske stor forskjell på dem!

ImageUploadedByBV Forum1401004449.994903.jpg

Fra mobil.

Såå deilig å få det svart på hvitt! Hurra hurra :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så kjekt å se testene dine:):)

Sent from my iPhone using BV Forum

På 12 DPO tok jeg to tester samtidig, en fra billige-teste og en fra E-bay.

Ganske stor forskjell på dem!

Vis vedlegget 62760

Fra mobil.
Sånn var mine fra ebay også, gikk lang tid før de ble skikkelig sterk..

Gratulerer med positiv digital og kos deg masse med graviditeten:)

Termin 4. Januar:)

Sånn var mine fra ebay også, gikk lang tid før de ble skikkelig sterk..

Gratulerer med positiv digital og kos deg masse med graviditeten:)

Termin 4. Januar:)
Takk skal du ha! Og i lige måde :D

Back
Topp