Gratulerer Lanterne! Du er gravid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk skal du ha! Min lille kommer halvannen uke etter dinGratulerer Lanterne! Du er gravid!
Sååå spennende! Betyr det at du havner i januar termin gruppa? Jeg er så glad på dine vegne!!Takk skal du ha! Min lille kommer halvannen uke etter din![]()
Rakk akkurat ikke januar, så blir 5. februar på meg. Det er litt tomt på februar ennå, så sniker litt på januarSååå spennende! Betyr det at du havner i januar termin gruppa? Jeg er så glad på dine vegne!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Rakk akkurat ikke januar, så blir 5. februar på meg. Det er litt tomt på februar ennå, så sniker litt på januarSyntes det er SÅ kjekt at så mange "kjentfolk" har testet positivt i det siste
Fra mobil.
Syns det er kjempe kjekt at så mange kjente fra FS havnet i januar gruppen. Det er vel tidlig for februar gruppen så blir sikkert fylt opp etterhvert. Skal du forsatt oppdatere her i dagboken? Må vite hvor jeg kan snike på deg
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ikke foreløpig. Kanskje når jeg kommer over uke 12Tenkte å fortsette med dagboken, ja, men må få den flyttet over til februar 15. Skal du flytte din?
Fra mobil.
Jepp, nå er det ihvertfall ingen tvil!Såå deilig å få det svart på hvitt! Hurra hurra
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Herlig, nå tror vel mannen og på detNy billigtester tatt i dagLittegranne sterkere enn de andre
Vis vedlegget 62758
I dag ble også den digitale fyrt av. Tok ca 30 sekunder før resultatet kom opp
Vis vedlegget 62759
Fra mobil.
Åååå jeg blir så rørt <3 Gratulerer enda en gang! Dette er bare så flottNy billigtester tatt i dagLittegranne sterkere enn de andre
Vis vedlegget 62758
I dag ble også den digitale fyrt av. Tok ca 30 sekunder før resultatet kom opp![]()
Vis vedlegget 62759
Fra mobil.
Sånn var mine fra ebay også, gikk lang tid før de ble skikkelig sterk..På 12 DPO tok jeg to tester samtidig, en fra billige-teste og en fra E-bay.
Ganske stor forskjell på dem!
Vis vedlegget 62760
Fra mobil.
Nå har det endelig gått opp for ham ogsåHerlig, nå tror vel mannen og på det![]()
Takk skal du ha! Og i lige mådeSånn var mine fra ebay også, gikk lang tid før de ble skikkelig sterk..
Gratulerer med positiv digital og kos deg masse med graviditeten
Termin 4. Januar![]()
Ikke rart eg får sykt svake streker:/ dritt ebay. Her e minePå 12 DPO tok jeg to tester samtidig, en fra billige-teste og en fra E-bay.
Ganske stor forskjell på dem!
Vis vedlegget 62760
Fra mobil.

Oj, de var svake, ja. Men strek er strek, selv om den er svakIkke rart eg får sykt svake streker:/ dritt ebay. Her e mine Vis vedlegget 62791
Sent from my iPhone using BV Forum