Lag Rosa`s skravletråd :)



lilyofthevaley skrev:
Det blei en rolig spasertur på to timer på meg med Snuppa mi på magen og trollungen i håndlanken;) Trener ganske mye jeg... Hver dag unntatt lørdag... Sånn i utgangspunktet vertfall...


Så flink du er :D
 
Må si meg fornøyd med vektnedgangen denne uka.. 2.4 kg ned er ikke verst :D
Fikk også tatt meg 40 min på elipsen og 1time på tredemølla..
Klarte å fullføre 1 time på tredemølla til tross for at kneet med det røkne korsbåndet begynte å skape seg og gjør vondt.. så siste 20 min ble det en del halting.. men jeg holdt ut :p
 
Hei, dere. Jeg avlyser ukens utfordring siden det er så mye rot her inne nå og alle de gamle trådene er ødelagt: -/
Vi må lage alle trådene på nytt
 
Kjempebra jobba Drømmeren

Jeg har gått ned 700 gram denne uka. Er fornøyd med det

 


Hildus skrev:
Kjempebra jobba Drømmeren

Jeg har gått ned 700 gram denne uka. Er fornøyd med det



Kjempe bra det Hildus :D
 


Enorm oppgang på meg denne uka.. og det er på grunn av mensen.
Forrige måned veide jeg 80 kg, og gikk ned igjen i løpet av noen dager (bare at da gikk det utenom veiedagen, noe det dessverre ikke gjorde i dag)



Så flinke dere har vært, Drømmeren og Hildus!!:)


 
Da går det nok bedre for deg i neste uke skal du se Karamellion :)
 


Drømmeren skrev:
Da går det nok bedre for deg i neste uke skal du se Karamellion :)



Takk, jeg håper virkelig det!
Hvis ikke jeg ryker ut i dag da.
 


Karamellion skrev:


Drømmeren skrev:
Da går det nok bedre for deg i neste uke skal du se Karamellion :)



Takk, jeg håper virkelig det!
Hvis ikke jeg ryker ut i dag da.

Krysser fingrene for at du ikke gjør det ;)
 
God morgen jenter!

Da har minsten også fått spysyken. Stakkar liten

Så blir ikke store sprellene i dag. Akkurat nå ligger han å slumrer på sofaen.

Må vel finne meg noe frokost snart. Er sulten. Men tenkte egentlig å vente til det roer seg litt med spyingen.


 
God morgen..
Huff mye sykdom for tiden gitt :/
Håper han blir fort frisk nå da..
Blir nok ikke så mye sprell her heller...
Har vært hos legen og skal til ernæringsfysiolog og sykepleier litt senere.. og ute plasker det ned...
ikke akkurat det beste tur været...
Får håpe det gir seg til senere så kanskje vi tar en tur da.. men om ikke så blir det nok en inne dag.. for jeg har ikke regn klær :p
 
Ja, det har vært mye nå. Håper vi har fått vår dose for en stund. For nå er jeg en smule lei.
Lurer på hvordan jeg skal få i han pencilinen som han går på jeg. Han vil jo ikke ha noen ting. Og han kaster opp veldig ofte. Hmm.

Været er ikke noe å skryte av i dag nei. Greit å holde seg innendørs da
 
Good dag... Skryter litt og melder at jeg har trent spinning i dag... Og aerobic i går.. Og Zumba i morra.. På morraen.. Og aerobic på kvelden i morra... Gleder meg.. Jepp!!! Hvor høye er dere jenter?
 
Du er kjempe flink :D
Jeg har vært opptatt i dag med lege, ernæringsfysiolog og sykepleier..
Så har ikke fått tid til elixia.. og dritt vær ute.. så ble ingen trim i dag dessverre.. men i morgen skal småtten i bhg så da har jeg god tid til å trene :)
Jeg er 168cm... du da?
 


lilyofthevaley skrev:
Good dag... Skryter litt og melder at jeg har trent spinning i dag... Og aerobic i går.. Og Zumba i morra.. På morraen.. Og aerobic på kvelden i morra... Gleder meg.. Jepp!!! Hvor høye er dere jenter?


Så flink du er!

Jeg er 167 cm.
 
I dag er jeg veldig fornøyd med egen innsats..
Dro til elixia og hadde først 30min på en vanlig elipse (ski maskin?)
Så hadde jeg 1 time på tredemølle på fatburn program (forbrant ca 730kcal på denne timen) så avslutta jeg med en som ligner på elipsen, bare den er tyngre (trør høyere).. dårlig forklart da.. men hadde 30 min på den som avslutning ihvertfall...
Så i dag har jeg over 2 timer med effektiv fettforbrennings trening og nå er jeg helt ødelagt i knærne.... Nå spiser jeg lunch (ett knekkebrød), så skal jeg dusje og slappe av på sofaen med god samvittighet og se på netflix :D
 


Drømmeren skrev:
I dag er jeg veldig fornøyd med egen innsats..
Dro til elixia og hadde først 30min på en vanlig elipse (ski maskin?)
Så hadde jeg 1 time på tredemølle på fatburn program (forbrant ca 730kcal på denne timen) så avslutta jeg med en som ligner på elipsen, bare den er tyngre (trør høyere).. dårlig forklart da.. men hadde 30 min på den som avslutning ihvertfall...
Så i dag har jeg over 2 timer med effektiv fettforbrennings trening og nå er jeg helt ødelagt i knærne.... Nå spiser jeg lunch (ett knekkebrød), så skal jeg dusje og slappe av på sofaen med god samvittighet og se på netflix :D

WOOW! du er jo kjempe flink!!! jeg våger meg ikke på tredemølle:) Det er så hardt.. Jeg er 176.. 

snuppa mi er sjuk i dag (lillesøster) så det blei ikke zumba, men middels aerobic en time når mannen hadde kommet hjem! TRENT i dag også! deilig.. Bli med i november treningsutfordringen da! Så får vi satt opp og skrytt litt av hvor flinke vi er..
 
Back
Topp