Lag Rosa`s skravletråd :)

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Da kan vi bruke denne tråden til å oppmuntre hverandre, få tips og råd, motivasjon osv..
Greit å kunne skravle litt sammen 
 
Fikk blenderen min i dag , så nå koser vi oss med jordbær smoothie... yummi
 
Her bruker jeg stavmikseren til å lage smoothie, snuppa har en egen og :)
Smaker veldig godt med en smoothie etter en hard økt ; )
 
Ja smoothie er godt 
Var ikke mange som ville skravle her gitt...hehe
Håper det tar seg litt opp 
 
Må bare skryte litt. (selvom det egentlig ikke omhandler trening eller noe)

Men Olivern min lærte seg  flyte og svømme på ryggen i dag! Også stupte han ut i vannet fra kanten og svømte i mellom bena mine! Gode gode 6 åringen min... emoticon
 


Chaba skrev:
Må bare skryte litt. (selvom det egentlig ikke omhandler trening eller noe)

Men Olivern min lærte seg  flyte og svømme på ryggen i dag! Også stupte han ut i vannet fra kanten og svømte i mellom bena mine! Gode gode 6 åringen min... emoticon

Så flink da
 
Jeg så skikkelig frem til lasagne til lørdags kos...
Skuffelsen ble stor for jeg klarte å få den tørr og lasagnen smakte ikke lenger som før

Så da satt jeg her med tørr lasagne og vann...
Får se om jeg lager meg en smoothie eller noe senere da... huff... ble rett og slett lei meg jeg nå, alene er jeg også
 
Lager forskjellige.. men jeg er en enkel person og kjøper fryste bær og følger det som står bak på posen 
Er ikke flink på kjøkkenet så da blir det så enkelt hehehe
 
Heisann nytt rååååsa lag! :)

Må si jeg er veeeldig spent på veiing denne uken, først 4 dager i London med litt utskeising, og imorgen er det bursdagsfeiring med 3 slag.. Ooog, Pepsi max på meg :)

Har ikke hatt så mye tid på trening denne uken, men MASSE gåing i Londons gater da :) får satse mere på neste uke, og litt bedre oversikt på matinntaket :)
 


Cathrine_86 skrev:
Heisann nytt rååååsa lag! :)

Må si jeg er veeeldig spent på veiing denne uken, først 4 dager i London med litt utskeising, og imorgen er det bursdagsfeiring med 3 slag.. Ooog, Pepsi max på meg :)

Har ikke hatt så mye tid på trening denne uken, men MASSE gåing i Londons gater da :) får satse mere på neste uke, og litt bedre oversikt på matinntaket :)


Satse på ei god neste uke da... litt utskeielser er vel lov... du får hoppe inn i slankinga igjen nå da 
 
Nå må dere huske å oppdatere vekta innen i morgen kl 19 jenter..
Dumt om vi skulle tape og miste medlemmer pga manglende oppdateringer emoticon
 
Endelig går det riktig vei igjen for meg. ned 0.3 kilo. Det blir 0,49 %  

Håper ingen glemmer i dag! emoticon Heia lag Rosa!! 
 
Vi sliter..
En har ikke oppdatert og ryker ut...
En har gått opp i vekt og en står på stedet hvil... 
Må ta oss i nakken neste uke folkens ellers har vi  nok ingen mulighet for å vinne...
Kom igjen jenter, jeg vet dere kan klare dette
 


Er det ikke 4 som har gått ned, 1 som står på stedet hvil og 1 som har gått opp?
+ en som ikke har oppdatert da.

Jeg er endelig ferdig med mensen og har merkbar nedgang igjen:D

 


Karamellion skrev:


Er det ikke 4 som har gått ned, 1 som står på stedet hvil og 1 som har gått opp?
+ en som ikke har oppdatert da.

Jeg er endelig ferdig med mensen og har merkbar nedgang igjen:D


Jo du har rett.. endra innlegget mitt
Men vi må alle ta oss sammen fremover
 
Blir full fres fra imorgen her, heldigvis fridag, så da blir det trening!! :)
 
Heia rosa jenter!! emoticon
Jøss her var det skjedd mye! Tre lag.. Spennende.
Sorry lite aktivitet på meg forrige uke. Skal skjerpe meg! Ikke fått trent noe forrige uke grunnet bla gutt med vannkopper derfor jeg sto stille på vekta tror jeg. Men imorgen skal jeg trene!! 
 
Back
Topp