Lag Rosa`s skravletråd :)



Hildus skrev:
Fant visst ut av det selv 




(Onsdag innlegg 2)


Godt du fant ut av det, for jeg husker ikke

(onsdag innlegg 2)
 


Gikk det bra å ta blodprøver, drømmeren?
Jeg er skikkelig pysete selv når det gjelder sprøyter :(


Har vært uggen i dag, så fikk visst bare gått tur.

Onsdag 1
 
Jada gikk greit det.. ikke redd for sprøyter jeg ;)
Fort gjort.. bare ett lite stikk så er det jo nesten over ;)

Kjipt å være uggen.. ikke godt å trene da nei.. får håpe du er bedre i morgen da... god bedring ;)

(torsdag innlegg 1)
 
God morgen jenter!

Fikk ikke deltatt på ukesutfordringen i går. Hadde besøk hele dagen av bror min, og når han hadde reist og ungene var i seng, så var jeg helt gåen. Så jeg orket rett og slett ikke å sykle.
Får prøve å komme sterkere tilbake i dag.

Tatt ungene fri fra barnehagen i dag. Tenkte å ta en tur til legesenteret å skylle øret til jenta mi. Greit å bli ferdig med det. Gruer meg, for tror det kan bli en utfordring å få det til.
Ellers så skal vi bare kose oss :)



(Torsdag innlegg 1)
 
Det er ikke mye skravling her.

Gikk veldig fint på legesenteret idag. Fikk skylt ut alt. Snuppa mi satt helt i ro på fanget mitt. Kjempe flink var hun :)

Gutten min var hos farmora si når vi var hos legen. Så var vi innom der ei stund etterpå. Fikk deilig tomatsuppe med egg oppi når vi var der.
På hjemveien kjørte vi innom lekebutikken. Hadde lovd jenta mi premie, så hadde vi 3 fulle BR-klistrebøker som vi kunne bruke. Så da fikk de seg hver sin lille ting.

Nå skal jeg rydde litt her, og så skal jeg sykle litt på trimsykkelen min.
Så kan jeg slappe av med god samvittighet i kveld :)


(Torsdag innlegg 2)
 
Jeg har vært i egersund og besøkt min mamma hele dagen.. så har ikke blitt tur i dag og har ikke fått vært på nett...
Men i morgen skal jeg på Elixia igjen da.. ;)
 


Drømmeren skrev:
Jeg har vært i egersund og besøkt min mamma hele dagen.. så har ikke blitt tur i dag og har ikke fått vært på nett...
Men i morgen skal jeg på Elixia igjen da.. ;)


Så koselig :)



(Torsdag innlegg 4)
 


Drømmeren skrev:
Jada gikk greit det.. ikke redd for sprøyter jeg ;)
Fort gjort.. bare ett lite stikk så er det jo nesten over ;)

Kjipt å være uggen.. ikke godt å trene da nei.. får håpe du er bedre i morgen da... god bedring ;)

(torsdag innlegg 1)



er jo bare en tulleting å være redd for i grunnen også haha

Tusen takk, er bedre i dag så har jogget en liten runde på 50 minutter:)

Torsdag 2
 


Hildus skrev:
Det er ikke mye skravling her.

Gikk veldig fint på legesenteret idag. Fikk skylt ut alt. Snuppa mi satt helt i ro på fanget mitt. Kjempe flink var hun :)

Gutten min var hos farmora si når vi var hos legen. Så var vi innom der ei stund etterpå. Fikk deilig tomatsuppe med egg oppi når vi var der.
På hjemveien kjørte vi innom lekebutikken. Hadde lovd jenta mi premie, så hadde vi 3 fulle BR-klistrebøker som vi kunne bruke. Så da fikk de seg hver sin lille ting.

Nå skal jeg rydde litt her, og så skal jeg sykle litt på trimsykkelen min.
Så kan jeg slappe av med god samvittighet i kveld :)


(Torsdag innlegg 2)


Godt dere fikk skylt ut alt. Kan ikke ha vært særlig lett å høre med masse voks i øret.

Må være lettvindt å ha trimsykkel hjemme?
Hadde vi hatt plass til det her hadde jeg også kjøpt det.
Så kunne jeg ha "torturert" meg selv med at jeg ikke fikk se på tv med mindre jeg tråkket på den samtidig:)

torsdag 3

 
Godt du ble bedre i dag da :D
Joggerunde på 50min er jo kjempe bra... klarer ikke å jogge enda jeg :/
Jeg har faktisk ikke gått tur eller noe i dag *dårlig samvittighet*
Men skal til Elixia i morgen da ihvertfall... 
Har da gått tur eller trent 4 av 5 dager denne uka..  bedre enn ingenting da ;)
Får se hvor lenge jeg holder ut på Elixia i morgen før jeg må gi meg ;p

(Torsdag innlegg 6)
 

Så koselig:)
Trives du på elixia? Jeg har hørt så mye forskjellig fra den kjeden der.
torsdag 4
 
Ja foreløpig er jeg stor fornøyd.. super service på de jeg har snakka med til nå.. blide og høflige :)

(Torsdag innlegg 7)
 


Karamellion skrev:


Hildus skrev:
Det er ikke mye skravling her.

Gikk veldig fint på legesenteret idag. Fikk skylt ut alt. Snuppa mi satt helt i ro på fanget mitt. Kjempe flink var hun :)

Gutten min var hos farmora si når vi var hos legen. Så var vi innom der ei stund etterpå. Fikk deilig tomatsuppe med egg oppi når vi var der.
På hjemveien kjørte vi innom lekebutikken. Hadde lovd jenta mi premie, så hadde vi 3 fulle BR-klistrebøker som vi kunne bruke. Så da fikk de seg hver sin lille ting.

Nå skal jeg rydde litt her, og så skal jeg sykle litt på trimsykkelen min.
Så kan jeg slappe av med god samvittighet i kveld :)


(Torsdag innlegg 2)


Godt dere fikk skylt ut alt. Kan ikke ha vært særlig lett å høre med masse voks i øret.

Må være lettvindt å ha trimsykkel hjemme?
Hadde vi hatt plass til det her hadde jeg også kjøpt det.
Så kunne jeg ha "torturert" meg selv med at jeg ikke fikk se på tv med mindre jeg tråkket på den samtidig:)

torsdag 3


Vi har stort hus, så ikke noe problem sånn sett. Men den har stort sett stått å støvet ned i en krok, evt brukt som tørkestativ. Haha.
Jeg har elendig kondis. Men nå har jeg faktisk syklet 10 min to kvelder denne uken. Ikke dårlig til å være meg :P Og det gikk faktisk lettere i dag enn forrige gang.
Jeg tar å setter den foran tv når jeg skal sykle. Utrolig greit :)

Forresten imponerende at du har jogget i 50 min  Hadde aldri jeg klart hvertfall.



(Torsdag innlegg 6)
 
Her har vi fått spysjuka i hus. Det er noe dritt. Vi skulle egentlig reise på besøk til foreldrene mine denne helga, men det går ikke nå.
Dattera mi som har fått det. Har egentlig gått å ventet på det, for det går for fullt i barnehagen. Men jeg hadde et håp om at vi skulle slippe unna

Så nå blir det vel ei rolig helg her hjemme.

Hvilke planer har dere andre for helga da?



(Fredag innlegg 1)
 
Kjipt med spysyka da.. håper det går fort over... god bedring....
Jeg har barnefri denne helga, så skal nok bare slappe av tenker jeg..
Lage noe god mat i morgen (regner med det blir taco eller noe).
Har kjøpt inn en iskaffe og noe godt å tygge i også.
Håper bare "godisen" min smaker godt..hihi.. for vanlig godteri vil tør jeg ikke prøve meg på enda :p

I dag har jeg hatt 1 time på trede mølle og 40 min på elipse... og 40 min på elipse er rekord for meg.. jeg har jo helt ræva kondis :p
Så jeg er fornøyd med dagens økt..hehe
Skal ta og rydde og vaske her også i dag.. pleier å ha en stor rengjøring hver fredag.. greit å ha det ryddig til helga :)

(Fredag innlegg 2)
 
Hørtes deilig ut med barnefri :)

Hvilket godis skal du spise da? Blei litt nysgjerrig. Hihi.
Og du er bare superflink til å trene. Skulle ønske jeg også var det. Har liksom vært så mye styr med sykdom og slikt her i det siste, så har vært vanskelig å få tid til sånt. Når begge er friske, så skal jeg bli flinkere til å gå turer tenkte jeg.



(Fredag innlegg 2)
 
Takk for det :)
Ja jeg trener det min kropp klarer ihvertfall :p

Her er godisen min :



(fredag innlegg 5)
 


Jeg klarte å GLEMME å skrive inn på utfordringen i går jeg... skulle ikke vært mulig! Kom på det halv ett. Lov å skylde på ammetåke i noen år etter ammeslutt, ikke sant?

hildus: God bedring! Håper det går raskt over, og at dere snart er friske og raske igjen!

Drømmeren: den godisen så virkelig fantastiskt god ut!!

fredag nr1
 


Karamellion skrev:


Jeg klarte å GLEMME å skrive inn på utfordringen i går jeg... skulle ikke vært mulig! Kom på det halv ett. Lov å skylde på ammetåke i noen år etter ammeslutt, ikke sant?

hildus: God bedring! Håper det går raskt over, og at dere snart er friske og raske igjen!

Drømmeren: den godisen så virkelig fantastiskt god ut!!

fredag nr1

Fort gjort å glemme... ingen krise.. hehe

Ja det var virkelig snadder altså :D

(fredag innlegg 6)
 
Back
Topp