Lag Rosa`s skravletråd :)

Nam nam, det såg veldig godt ut altså

Fort gjort å glemme seg ja. Det går så fint atte




(Fredag innlegg 4)
 
Hei på dere jenter. Da ser det ut til at jeg ble med i denne gruppa:) Nå må dere fortelle meg litt hva jeg skal gjøre.. Jeg kikker litt rundt her inne på slankekrigenrommet men blir ikke helt klok..

er det noen tråd hvor jeg skal presentere meg?
er det et sted jeg skal veie meg inn og når skal jeg det?
Er det riktig av meg å tenke at jeg ikke gjør sånn derre telle trådinnlegg denne uken. Siden den snart er slutt? Jeg er veldig spent:)Håper det gir meg et spark i røven nå som det snart er jul:) 
 
Hei og velkommen til oss :D
Du skal skrive vekta de i vekt tråden til det rosa laget hver mandag innen kl 19 (vi er strenge på tiden).
har du ikke meldt vekta de innen kl 19 så går du automatisk ut av slankekrigen ;)
Trenger ikke å bry deg med ukesutfordringa denne uka siden du ikke er med før mandag og da er ukesutfordringa ferdig for denne uka ;)
har ikke egen presentasjons tråd... men kan jo fortelle litt om deg her i skravletråden hvis du vil :)
 
God kveld jenter!

Nå er endelig begge ungene i seng. Denne dagen føler jeg har vært så lang, så nå var det godt med kveld ;)
Bare vært hjemme hele dagen. Var kun en rask tur på butikken og handlet.
Har fått gjort litt i huset i dag da. Vasket rommet til snuppa siden hun hadde spysyken natt til i går,  har fått vasket noen maskiner med klær og støvsugd huset.
Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden. Skal snart lage oss hamburger og pommes frites. Lørdag i dag, så da koser jeg meg. Hehe.  

Ha en fin kveld!



(Lørdag innlegg 2)
 
Jeg er fra Sandnes... MEN jeg er utflytter og bor med min ekteman og to barn på sørlandet:) 
Det blide sørland..

Kort fortalt.. Jeg har studert fem år på universitetet i agder (tidligere høyskole, skifta når jeg gikk der). Møtte min mann i januar 2008, vi fikk en datter i januar 2009, vi bygget hus i 2010, vi giftet oss i 2011 og fikk enda en datter i 2012.... Så nå ser vi frem til at hverdagen skal komme:) 

Jeg gikk opp trettisju kilo med første graviditet... gikk ned tjueni til bryllupet, gikk opp igjen alle tjueni vedandre graviditet og har til nå tatt av 16... Det vil si at jeg har en HAUG!!! jeg skal ta av... Jeg trener tre til fire ganger i uka.. så mitt problem ligger i hva jeg putter i meg... hadde jeg bare klart å kontrollere det så hadde jeg raaast ned... 

Jeg ser det er en av dere som har tatt gastrisk operasjon. Jeg har det som nødløsning, dersom jeg ikke kommer ned på to år skal jeg under kniven. 


JA, det var litt om meg:) (mye om meg)

Jeg har som mål for slankekrigen og komme ned til 115 kilo.........! Jeg veier ca 124.... krysser alt jeg har.... 
 
koselig.. jeg bor i sandnes området selv og drømmer om å flytte til det blide sørland ;)
Det er jeg som har hatt gbp operasjonen.. ga opp etter flere år med div slankekurer uten hell og vekta bare økte.. på det meste var jeg 149.6 kg og nå er jeg 124.1 kg (snikveide meg i går :p) men er jo mandagens vekt som teller.. så gjenstår da og se hvor tung jeg er nå...
Har skjedd noe hvert år hos deg gitt.. hehe
Effektiv ;)
Kjekt å ha deg med på laget :D

Kan jeg spørre hvor gammel du er?
Jeg er selv 27 år ;)
 


Hildus skrev:
God kveld jenter!

Nå er endelig begge ungene i seng. Denne dagen føler jeg har vært så lang, så nå var det godt med kveld ;)
Bare vært hjemme hele dagen. Var kun en rask tur på butikken og handlet.
Har fått gjort litt i huset i dag da. Vasket rommet til snuppa siden hun hadde spysyken natt til i går,  har fått vasket noen maskiner med klær og støvsugd huset.
Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden. Skal snart lage oss hamburger og pommes frites. Lørdag i dag, så da koser jeg meg. Hehe.  

Ha en fin kveld!



(Lørdag innlegg 2)

Håper jenta di blir frisk snart da...kjipt med sykdom i heimen :/
Ja på lørdager er det lov å kose seg litt ekstra..hehe
Jeg skal finne meg "godisen" min i dag også.. det var jo så godt i går :p
jeg tillater meg trenings fri lørdager og søndager da.. så i dag har jeg bare sett på filmer på pcen og stikket.. rett og slett bare slappa av.. har barnefri også.. så må nesten benytte sjangsen til å slappe av da;)
 


Drømmeren skrev:
koselig.. jeg bor i sandnes området selv og drømmer om å flytte til det blide sørland ;)
Det er jeg som har hatt gbp operasjonen.. ga opp etter flere år med div slankekurer uten hell og vekta bare økte.. på det meste var jeg 149.6 kg og nå er jeg 124.1 kg (snikveide meg i går :p) men er jo mandagens vekt som teller.. så gjenstår da og se hvor tung jeg er nå...
Har skjedd noe hvert år hos deg gitt.. hehe
Effektiv ;)
Kjekt å ha deg med på laget :D

Kan jeg spørre hvor gammel du er?
Jeg er selv 27 år ;)


Joda, Jeg er 28 i år.. 1984 modell:) Min bursdag er islutten av desember så jeg er 27 enda jeg også:) 
 


Drømmeren skrev:


Hildus skrev:
God kveld jenter!

Nå er endelig begge ungene i seng. Denne dagen føler jeg har vært så lang, så nå var det godt med kveld ;)
Bare vært hjemme hele dagen. Var kun en rask tur på butikken og handlet.
Har fått gjort litt i huset i dag da. Vasket rommet til snuppa siden hun hadde spysyken natt til i går,  har fått vasket noen maskiner med klær og støvsugd huset.
Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden. Skal snart lage oss hamburger og pommes frites. Lørdag i dag, så da koser jeg meg. Hehe.  

Ha en fin kveld!



(Lørdag innlegg 2)

Håper jenta di blir frisk snart da...kjipt med sykdom i heimen :/
Ja på lørdager er det lov å kose seg litt ekstra..hehe
Jeg skal finne meg "godisen" min i dag også.. det var jo så godt i går :p
jeg tillater meg trenings fri lørdager og søndager da.. så i dag har jeg bare sett på filmer på pcen og stikket.. rett og slett bare slappa av.. har barnefri også.. så må nesten benytte sjangsen til å slappe av da;)


Hun er frisk igjen nå. Vært i kjempefin form i hele dag. Spysjuka er noe skikkelig dritt når det står på ja, men går som regel fort over heldigvis.

Herlig å bare slappe av. Kos deg med godisen ;)



(Lørdag innlegg 4)
 


lilyofthevaley skrev:


Drømmeren skrev:
koselig.. jeg bor i sandnes området selv og drømmer om å flytte til det blide sørland ;)
Det er jeg som har hatt gbp operasjonen.. ga opp etter flere år med div slankekurer uten hell og vekta bare økte.. på det meste var jeg 149.6 kg og nå er jeg 124.1 kg (snikveide meg i går :p) men er jo mandagens vekt som teller.. så gjenstår da og se hvor tung jeg er nå...
Har skjedd noe hvert år hos deg gitt.. hehe
Effektiv ;)
Kjekt å ha deg med på laget :D

Kan jeg spørre hvor gammel du er?
Jeg er selv 27 år ;)


Joda, Jeg er 28 i år.. 1984 modell:) Min bursdag er islutten av desember så jeg er 27 enda jeg også:) 


Ok.. jeg er 85 modell.. fyller i mai jeg ;)
 
i morra er det last day work out day.. hva skal dere trene????? her blir det den vanlige søndagsturen tror jeg... kanskje jeg får til en tur på spenst på ettermiddagen:) 
 
Vet ikke om det blir noe trening i morgen på meg.. jeg trener normalt mandag til fredag så føler jeg kan ta det med ro i helga..
Men hvem vet kanskje jeg tar meg en liten spaser tur :p
 
Blir ikke så mye trening her heller i dag. Skal ut å gå en tur med svigers litt senere da.
Så skal vi bli med de hjem etterpå og spise lapskaus hos de :)

Ha en fin søndag :)



(Søndag innlegg 1)
 
Det blei en rolig spasertur på to timer på meg med Snuppa mi på magen og trollungen i håndlanken;) Trener ganske mye jeg... Hver dag unntatt lørdag... Sånn i utgangspunktet vertfall...
 
Det blei en rolig spasertur på to timer på meg med Snuppa mi på magen og trollungen i håndlanken;) Trener ganske mye jeg... Hver dag unntatt lørdag... Sånn i utgangspunktet vertfall...
 
Det blei en rolig spasertur på to timer på meg med Snuppa mi på magen og trollungen i håndlanken;) Trener ganske mye jeg... Hver dag unntatt lørdag... Sånn i utgangspunktet vertfall...
 
Det blei en rolig spasertur på to timer på meg med Snuppa mi på magen og trollungen i håndlanken;) Trener ganske mye jeg... Hver dag unntatt lørdag... Sånn i utgangspunktet vertfall...
 
Back
Topp