La 2015 bli året:)

Å, men ikke la deg lure av letrozolsykluser. Jeg har vel stort sett alltid hatt suuuupersvake streker før de plutselig har blitt positive fra en dag til en annen, så det er fullt mulig med positiv i morgen allikevel! :) Krysser fingrene!

Ah, nå er dere to som har sagt akkurat som du sier, så tror jeg bare må være flink å teste videre...mulig jeg tar to ganger for dag, bruker egentlig bare å teste på morgenen:) Spennende!!

PP 20 - CD14

Fortsatt veldig negativ el-test, testet i går utpå dagen også, men de blir ikke noe sterkere. Typisk at d skal dra ut når jeg endelig får noe til å hjelpe til:p Satser på plutselig positiv test i morgen eller noe!

Edit: Negativ el-test i 15-tiden også, ikke noe sterkere enn tidligere.

Last edited:
PP 20 - CD15

Æsj, kjempenegativ i dag også:(

ImageUploadedByBV Forum1446714666.394539.jpg
Strekene har jo blitt litt sterkere, men LANGT fra positive...

har du prøvd med en annen type test.Så ei her inne som hadde testet med 2 forskjellige tester den ene var negativ og den andre positiv.

Ja, så de hun hadde lagt ut:) Men jeg har brukt disse testene i noen mnd, så de skal være greie. Temper i tillegg, så går nok ikke glipp av el uansett;)

Ja, så de hun hadde lagt ut:) Men jeg har brukt disse testene i noen mnd, så de skal være greie. Temper i tillegg, så går nok ikke glipp av el uansett;)
Bra det da.Temping er jo ganske så sikkert,og gjør man begge deler skal det være bankers :)

Ja, kan vel ikke bli mer sikkert enn d;) Nå må den bare se å faktisk komme, hersens eggløsning!!:p
skjønner godt du blir utålmodig ja.Men lh kan vel stige nokså fort på letrozol så krysser fingrene for at det plutselig blir positiv for deg :)

håper ikke at letrozol klusser til noe..EL må gjerne komme noen dager før;)

Sant sant:) Jeg er nok bare irritert på meg selv for å ha så høye forhåpninger om el, for hadde dette vært normal syklus hadde jeg slettes ikke tenkt noe ekstra over d. Trodde egentlig el kom på dag 14-15 med el-hjelp, men skjønner jo at d ikke helt er tilfellet lengre:p

Sant sant:) Jeg er nok bare irritert på meg selv for å ha så høye forhåpninger om el, for hadde dette vært normal syklus hadde jeg slettes ikke tenkt noe ekstra over d. Trodde egentlig el kom på dag 14-15 med el-hjelp, men skjønner jo at d ikke helt er tilfellet lengre:p
jeg får vel ha det i bakhode at el kan bli sein:)

PP 20 - CD15 fortsetter...

Nei, nå lurer jeg faktisk på om jeg har tenkt bedre om disse testene enn de faktisk er:p Når jeg ser tilbake på de andre mnd jeg har brukt disse testene har de faktisk vært slik som de sterkeste i dag/går for så å bli svakere. Jeg har tenkt at d kanskje bare var fordi jeg tester på morgenen og ikke på ettermiddagen, men d KAN jo faktisk være at testene bare ikke er helt optimale:o Nå er jeg bare spent på om d kanskje blir tempøkning i morgen eller lørdag...blir veldig glad hvis d skjer hvertfall:D SPENT SPENT SPENT!!!

PP 20 - CD17

Æsj, etter å ha sovet utrolig dårlig i natt, våken sikkert annenhver time, så kan jeg ikke stole et sekund på tempen...ene gangen jeg tempet var den like lav som de andre, andre gangen kjempe høy. Så da er d bare å smøre seg med tålmodighet og se om den er noe høyere i morgen da:o Hater at d skal være så vanskelig å sove ordentlig når jeg skal tempe:( For d er derfor jeg våkner i tide og utide...blæææh!!

PP 20 - CD18

Ååååh, jeg blir gæ'æærn! Sov selvsagt dårlig i natt også, hvis jeg skal se på tempen er d enda litt mer økning siden i går, men bare 0,1-0,15 høyere enn for en uke siden:( Har fortsatt å tatt el-tester, og i dag er den litt sterkere igjen...ikke så langt unna samme styrke som testen jeg tenkte kanskje kunne være positiv. Hadde jeg ikke skulle startet på crinone hadde jeg bare lagt fra meg d å tempe, men hvis jeg skal prøve crinone må jeg nesten vite helt sikkert at jeg er dpo...d er jeg IKKE nå:( Kanskje dette blir en pp med bare letrozol, så får jeg heller prøve crinone neste pp. Da skal jeg bestille el-tester fra billige-tester, de vet jeg funker!! Dersom el enda ikke har vært synes jeg ikke akkurat letrozolen har hjulpet med å få el noe tidligere hvertfall:o Må bare håpe at el er BEDRE om ikke annet, så kanskje vi har en liten sjanse likevel:) Har enda noen el-teststrimler, så får bare fortsette og se hva som skjer...Zzz!!

PP 20 - CD19

Tror jeg fikk en riktig temping i dag, den viser at el enda ikke har vært:( El-testen i dag var også noe ala de siste dagene (kanskje litt svakere enn gårsdagens). Skjønner ikke hva som skjer...irriterer meg voldsomt at dette skal skje når jeg faktisk går på noe som skal hjelpe til med el:( Ellers når jeg har brukt disse el-testene har jeg sett tydelig økning og reduksjon før/etter den sterkeste, nå ligger dem bare på en styrke midt imellom liksom. Jaja, får vel bare teste og tempe videre, så kommer vel forhåpentligvis el etterhvert:/

PP 20 - CD19

Tror jeg fikk en riktig temping i dag, den viser at el enda ikke har vært:( El-testen i dag var også noe ala de siste dagene (kanskje litt svakere enn gårsdagens). Skjønner ikke hva som skjer...irriterer meg voldsomt at dette skal skje når jeg faktisk går på noe som skal hjelpe til med el:( Ellers når jeg har brukt disse el-testene har jeg sett tydelig økning og reduksjon før/etter den sterkeste, nå ligger dem bare på en styrke midt imellom liksom. Jaja, får vel bare teste og tempe videre, så kommer vel forhåpentligvis el etterhvert:/
kjedlig at EL drøyer så da.håpe at det skjer innen noen få dager:)

Back
Topp