Lørdag

Ja, ho e ei arti lita frøken <3

Ho ha åg begynnt å hævn seg på objekta viss ho slår seg på de :P (ha sekkert lært det i barnehagen :P )
I dag så gjekk ho rundt me gå-biln sin, også klara ho å kjør over sin egen fot...og då vart ho litt lei seg, også vart ho sint....og då tok ho biln å sendt den avgåre over golve og kom trampan små sint og litt lei seg tell meg :P <3

Hahaha så morsom hun er:D men ja, er ganske utrolig hvor mye de lærer i barnehagen! Haha.. sånn har Liana vært lenge før barnehage:P hun er en hissig liten frøken :P

☆★hilsen meg★☆

Hahaha så morsom hun er:D men ja, er ganske utrolig hvor mye de lærer i barnehagen! Haha.. sånn har Liana vært lenge før barnehage:p hun er en hissig liten frøken :p

☆★hilsen meg★☆

Hahaha! Ho e sååå søøøt ho Liana <3 Arti at de e litt bestemt...førr det e Fie åg! Lita menn tøff ;)
Ho ha verkele satt seg i respekt i barnehagen....de ainner ongan pell ho ikje på nesn :P Fie e ikje slæm me de ainner ongan (ho e jo ganske lita endå) Men viss de ska ha ho tell å jær teng lamme de, eller at de dull å styr me ho...ja då får de hør ke ho mein om saken førr å sei det sånn :P ;)

Hahaha! Ho e sååå søøøt ho Liana <3 Arti at de e litt bestemt...førr det e Fie åg! Lita menn tøff ;)
Ho ha verkele satt seg i respekt i barnehagen....de ainner ongan pell ho ikje på nesn :P Fie e ikje slæm me de ainner ongan (ho e jo ganske lita endå) Men viss de ska ha ho tell å jær teng lamme de, eller at de dull å styr me ho...ja då får de hør ke ho mein om saken førr å sei det sånn :P ;)

Haha så nydelig!:D høres nesten ut som om du beskriver Liana :P jeg liker når små er bestemte mot andre barn :)

☆★hilsen meg★☆

Sover han dårlig den røveren?

Vi var kommet oss over på én lur på dagen men så kom den hersens vintertid-omstillingen og da gikk ting litt åt skogen, kan du si.. *sukke* så nå er vi tilbake på 2 lurer igjen og alt er bare tøys..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi var kommet oss over på én lur på dagen men så kom den hersens vintertid-omstillingen og da gikk ting litt åt skogen, kan du si.. *sukke* så nå er vi tilbake på 2 lurer igjen og alt er bare tøys..

Åååh. Rart at den ene timen har surret det til for så mange :o
Håper det går seg til da!!!

Åååh. Rart at den ene timen har surret det til for så mange :eek:
en time har ganske mye å si for en liten kropp, iallfall her altså! Å "pushes" til å legges kl 20 (gamle 19) istedet for kl 19, er jo ganske drøyt. Og her reagerer hun som regel med å sove mindre på natta når hun legges seint, da hun får en søvnsyklus mindre og våkner tidligere. Og så blir det trøbbel igjen, fordi hun tar dag en time tidligere enn før (kl 06.30 istedet for 07.30) og derfor blir trøtt tidligere enn normalt, altså 11 istedet for 12 osv osv osv...hele dagen blir bare tull her!

en time har ganske mye å si for en liten kropp, iallfall her altså! Å "pushes" til å legges kl 20 (gamle 19) istedet for kl 19, er jo ganske drøyt. Og her reagerer hun som regel med å sove mindre på natta når hun legges seint, da hun får en søvnsyklus mindre og våkner tidligere. Og så blir det trøbbel igjen, fordi hun tar dag en time tidligere enn før (kl 06.30 istedet for 07.30) og derfor blir trøtt tidligere enn normalt, altså 11 istedet for 12 osv osv osv...hele dagen blir bare tull her!
Så detaljert har jeg ikke tenkt på det :p
Som sagt, vi har aldri merket store forstyrrelsene av klokkestilling, det har på en måte gått litt av seg selv. Men her er jo nettene veldig variable uansett :p

Ja, han har vært uvel. Jeg har trodd han har hatt vondt i halsen, men er nå snart ei uke han har hatt liten matlyst. De siste 2 dagene har han drukket maks 200 ml mme og vil ikke ha noe annet og drikke heller. Han er rød rundt øynene når han er dårlig, noe han også er nå.

☆★☆Tastedingsen☆★☆
Stakkars liten..:(
Håper dete får tatt dere en tur til legen og finner ut hva som feiler han. Liten matlyst kan alle ha en gang i blant, men han har hatt en fryktelig lavt væskeinntak.:(
Masse lykke til og god bedring! ♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Høres kjent ut. I det øyeblikket han blir overtrøtt blir det bare tull..

Åååh. Rart at den ene timen har surret det til for så mange :o

Jeg trodde vi hadde fått ting på stell igjen i går, da han bare hadde én lur, men i dag var han opoe kl 6 og i 9-tiden var han så trøtt at han holst på å gni ut øynene sine :P

Jeg trodde vi hadde fått ting på stell igjen i går, da han bare hadde én lur, men i dag var han opoe kl 6 og i 9-tiden var han så trøtt at han holst på å gni ut øynene sine :p

Men holdt han lenger enn tre timer før da?

Ja, han har vært uvel. Jeg har trodd han har hatt vondt i halsen, men er nå snart ei uke han har hatt liten matlyst. De siste 2 dagene har han drukket maks 200 ml mme og vil ikke ha noe annet og drikke heller. Han er rød rundt øynene når han er dårlig, noe han også er nå.

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Hvordan går det med Emmeth??

Men holdt han lenger enn tre timer før da?

Da vi var over på én lur tidligere sto vi opp en gang mellom 7 og 8 og da var han våken til en gang mellom 12 og 13 før han hadde seg en lur på 2,5 timer og så var det leggetid kl 19 :) det var helt nydelig! :)

Da vi var over på én lur tidligere sto vi opp en gang mellom 7 og 8 og da var han våken til en gang mellom 12 og 13 før han hadde seg en lur på 2,5 timer og så var det leggetid kl 19 :) det var helt nydelig! :)

Så rart at han blir så mye fortere trøtt nå da :(
Får jo bare håpe det går seg fort til!!

Så detaljert har jeg ikke tenkt på det :p
Som sagt, vi har aldri merket store forstyrrelsene av klokkestilling, det har på en måte gått litt av seg selv. Men her er jo nettene veldig variable uansett :p
Her er slaviske rutiner alfa omega for god både dag og nattesøvn ;):p

*Surfer mobilt*

Høres kjent ut. I det øyeblikket han blir overtrøtt blir det bare tull..

I går slokna Hermine i bilen kl 10.30, sov 45 min og var ferdig. Var jo derfor stuptrøtt igjen kø 15.30, og måtte få en lur til og så ble alt på skeive :p;)

*Surfer mobilt*

Back
Topp