Lørdag

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
God morgen

Nasse stakkars fikk feber i natt, så det har vært ganske lite søvn. Klokka halv syv sto vi opp, mannen fikk sove videre (sover enda). Vært mye jobbing på han, så han er helt utkjørt, med store svarte ringer under øynene stakkars.
Heldigvis virker nasse i bedre form nå, men vi holder oss inne i dag, pleier å blusse opp igjen når det nærmere seg kveld.

Håper dere og barna fikk ei god natt:)
 
God morgen! :) Nommin stakkars Nasse. Ikke no kjekt når de små er litt tufs :( Håper dere har en fin morgen likevel. Har en liten fyr som er litt i ørska her også, men det er fordi han ikke har sovet lenge nok :p Håper Nasse blir bra utover dagen, og ikke minst at alt står bra til med deg også! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
God morgen

Nasse stakkars fikk feber i natt, så det har vært ganske lite søvn. Klokka halv syv sto vi opp, mannen fikk sove videre (sover enda). Vært mye jobbing på han, så han er helt utkjørt, med store svarte ringer under øynene stakkars.
Heldigvis virker nasse i bedre form nå, men vi holder oss inne i dag, pleier å blusse opp igjen når det nærmere seg kveld.

Håper dere og barna fikk ei god natt:)
Stakkar lita. God bedring!!! Håper det gir seg fort da. Greit for mannen å så sovet ut litt sikkert og. Jeg la meg tidlig i går så jeg fikk en ganske lang natt. Lillebror puppet kl 2.30 og 5, sov til 7 ca. Begge gutta er oppe nå og mannen sover :) så får jeg sove lenge i morgen!
Må dn tur på posten i dag. Og T vil på lekebutukken for å bruke opp tannfepengene sine :)
Hehe. Lillebror går og koser på T hele tiden :p søten!
 
God morgen! :) Nommin stakkars Nasse. Ikke no kjekt når de små er litt tufs :( Håper dere har en fin morgen likevel. Har en liten fyr som er litt i ørska her også, men det er fordi han ikke har sovet lenge nok :p Håper Nasse blir bra utover dagen, og ikke minst at alt står bra til med deg også! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sover han dårlig den røveren?
 
Stakkar lita. God bedring!!! Håper det gir seg fort da. Greit for mannen å så sovet ut litt sikkert og. Jeg la meg tidlig i går så jeg fikk en ganske lang natt. Lillebror puppet kl 2.30 og 5, sov til 7 ca. Begge gutta er oppe nå og mannen sover :) så får jeg sove lenge i morgen!
Må dn tur på posten i dag. Og T vil på lekebutukken for å bruke opp tannfepengene sine :)
Hehe. Lillebror går og koser på T hele tiden :p søten!

Takk, håper det blir med i dag:)

For en snusk lillebror er:love2 Håper dere får en fin dag:)
 
God morgen! Her var vi oppe 6:15 etter en fin natt. Jeg er overlykkelig når hun sover til over 6, så her er det glede i heimen :D jeg la meg også tidlig idag, så er klar for lørdag! God bedring til Anette og Asle. Mye sykdom på dere her inne.. (Jeg er jo inne å leser, selvom jeg sjelden har tid til å svare i uka). Elise snørrer litt, men er i god form. Idag har vi en lekeavtale med ei venninne av meg og sønnen, så jeg sitter å venter på melding om når og hvor.. Er jo ikke alle som er like tidlig på'n :p

Jeg prøver å fyre i ovnen, men det funker ikke særlig bra. Arg. Merker at det har blitt november!


Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
 
God morgen! Her var vi oppe 6:15 etter en fin natt. Jeg er overlykkelig når hun sover til over 6, så her er det glede i heimen :D jeg la meg også tidlig idag, så er klar for lørdag! God bedring til Anette og Asle. Mye sykdom på dere her inne.. (Jeg er jo inne å leser, selvom jeg sjelden har tid til å svare i uka). Elise snørrer litt, men er i god form. Idag har vi en lekeavtale med ei venninne av meg og sønnen, så jeg sitter å venter på melding om når og hvor.. Er jo ikke alle som er like tidlig på'n :p

Jeg prøver å fyre i ovnen, men det funker ikke særlig bra. Arg. Merker at det har blitt november!


Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Ja nå svaner jeg vedovn!!!
Håper dere koser dere leking :)
 
Ja nå svaner jeg vedovn!!!
Håper dere koser dere leking :)
Ja, blir en sånn egen varme med peis :) men er enklere å kunne skru på en bryter :p
Jeg fyrte i peisen for et par uker siden også, og da stod det en kubbelys oppe peisen. Det resulterte i at lyset smelta og strearin kom på det varme røret bak peisen og stua ble full av røyk. Kremt. Hatt en liten pause fra fyring, men nå måtte jeg prøve igjen :eek:


Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
 
Ja, blir en sånn egen varme med peis :) men er enklere å kunne skru på en bryter :p
Jeg fyrte i peisen for et par uker siden også, og da stod det en kubbelys oppe peisen. Det resulterte i at lyset smelta og strearin kom på det varme røret bak peisen og stua ble full av røyk. Kremt. Hatt en liten pause fra fyring, men nå måtte jeg prøve igjen :eek:


Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Fort gjort :p
 
God morgen

Nasse stakkars fikk feber i natt, så det har vært ganske lite søvn. Klokka halv syv sto vi opp, mannen fikk sove videre (sover enda). Vært mye jobbing på han, så han er helt utkjørt, med store svarte ringer under øynene stakkars.
Heldigvis virker nasse i bedre form nå, men vi holder oss inne i dag, pleier å blusse opp igjen når det nærmere seg kveld.

Håper dere og barna fikk ei god natt:)

God bedring til lille snupp! Håper hun blir fort frisk!;)

☆★hilsen meg★☆
 
God morgen!
Hermine sov til 07, lurer veldig på nårtid hun skal stilles til vintertid, for inntil en uke siden sov hun jo til 08 om morran :p;)
Mannen og Hermine sto opp sammen idag, hun ville visst ikke ha frokost sammen med han men nå når jeg sto opp spiste hun både yoghurt, fruktmos og en stor porsjon cheerios :p
Nå er det litt kaffe på ho mor og Timmy Tid på snuppa og så skal vi dra bort til mamma en tur, mannen er nemlig på et jobbarrengement idag!
God lørdag!

*Surfer mobilt*
 
Vis vedlegget 38444

Lille er jo en mann av få ord. Men han er jammen meg klar på hva han vil! Er han klar for en kos sier han "mmmmm" og lener seg mot den utvalgte. Det kan være en av oss eller en tilfeldig forbipasserende på butikken :p
Hihi, så søt han er!
Hun her er kun kosete rett før hun skal sove om kvelden :p

*Surfer mobilt*
 
God morgen

Nasse stakkars fikk feber i natt, så det har vært ganske lite søvn. Klokka halv syv sto vi opp, mannen fikk sove videre (sover enda). Vært mye jobbing på han, så han er helt utkjørt, med store svarte ringer under øynene stakkars.
Heldigvis virker nasse i bedre form nå, men vi holder oss inne i dag, pleier å blusse opp igjen når det nærmere seg kveld.

Håper dere og barna fikk ei god natt:)
Stakkars liten, god bedring!

*Surfer mobilt*
 
God morgen! :) Nommin stakkars Nasse. Ikke no kjekt når de små er litt tufs :( Håper dere har en fin morgen likevel. Har en liten fyr som er litt i ørska her også, men det er fordi han ikke har sovet lenge nok :p Håper Nasse blir bra utover dagen, og ikke minst at alt står bra til med deg også! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
God formiddagslur til Asle da! :p;)

*Surfer mobilt*
 
Hihi, så søt han er!
Hun her er kun kosete rett før hun skal sove om kvelden :p

*Surfer mobilt*
Hehe. Her er det kosing hele dagen.
På onsdag var vi på senteret og da han var lei av vognen fikk han løpe rundt på en sportsbutikk. Han rygget inntil noen som satt og ventet på et familiemedlem som prøvde sko og ville på fanget. Koste på damen og løp videre :p
 
Stakkar lita. God bedring!!! Håper det gir seg fort da. Greit for mannen å så sovet ut litt sikkert og. Jeg la meg tidlig i går så jeg fikk en ganske lang natt. Lillebror puppet kl 2.30 og 5, sov til 7 ca. Begge gutta er oppe nå og mannen sover :) så får jeg sove lenge i morgen!
Må dn tur på posten i dag. Og T vil på lekebutukken for å bruke opp tannfepengene sine :)
Hehe. Lillebror går og koser på T hele tiden :p søten!

Hehe Eskil er oppe om natta å får melk oftere enn minsten her:p beundrer deg sånn for at du fortsatt ammer han og ikke minst for at du har produksjon enda!:D
Så morro for T å kunne bruke sine egne penger :D;) det er alltid stas her hvertfall :) hvor mange tenner har han mistet?

☆★hilsen meg★☆
 
Vis vedlegget 38444

Lille er jo en mann av få ord. Men han er jammen meg klar på hva han vil! Er han klar for en kos sier han "mmmmm" og lener seg mot den utvalgte. Det kan være en av oss eller en tilfeldig forbipasserende på butikken :p

Haha såååå herlig han er!:rolleyes::D god og snill liten gutt du har :)

☆★hilsen meg★☆
 
God morgen:)
Liana våkna kl 6 idag, så venter også på at hun skal stilles om til vintertid :p mannen sto opp da:p:D jeg og mini sto opp rundt 8:) nå skal snuppa straks legge seg, for hun begynner å bli trøtt!

Er det flere her som har opplevd at mat får mindre smak etter at man han vært gravid? Haha jeg syns alt har hatt sterkere smak når jeg har gått gravid (alle tre gangene), så alt som smaker godt, smaker ekstra godt! (Og omvendt).. og etter fødsel så har lissom alt blitt så tamt i smak igjen:p kjedelig!

God Lørdag alle sammen:)

☆★hilsen meg★☆
 
Hehe Eskil er oppe om natta å får melk oftere enn minsten her:p beundrer deg sånn for at du fortsatt ammer han og ikke minst for at du har produksjon enda!:D
Så morro for T å kunne bruke sine egne penger :D;) det er alltid stas her hvertfall :) hvor mange tenner har han mistet?

☆★hilsen meg★☆
To tenner ;)
Ja, barn er forskjellige. Koser meg enda med ammingen =)
 
Back
Topp