To tenner![]()
Ja, barn er forskjellige. Koser meg enda med ammingen =)
Så gøy
Ja såå bra
☆★hilsen meg★☆
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
To tenner![]()
Ja, barn er forskjellige. Koser meg enda med ammingen =)
Næmmen så koselig..♡Vis vedlegget 38444
Lille er jo en mann av få ord. Men han er jammen meg klar på hva han vil! Er han klar for en kos sier han "mmmmm" og lener seg mot den utvalgte. Det kan være en av oss eller en tilfeldig forbipasserende på butikken![]()
Hahaha, tillittsfull type daHehe. Her er det kosing hele dagen.
På onsdag var vi på senteret og da han var lei av vognen fikk han løpe rundt på en sportsbutikk. Han rygget inntil noen som satt og ventet på et familiemedlem som prøvde sko og ville på fanget. Koste på damen og løp videre![]()
Du og jeg og amming altså!Så gøygruer mer litt til Emira begynner å miste tenner! Hun er sååå pinglete
håper hun ikke blir like ille som broren min! Han nektet å spise, drikke, svelge, spytte og ja, i det minste åpne munn på ett døgn, bare fordi han hadde en løs tann!
pappa måtte ta han med til tannlegen for å få ut tanna (som da hadde falt ut og lå i munn)
hahah..
Ja såå brahusker de få gangene det var bare kos å amme
er jo en fantastisk følelse når alt går perfekt
også så bra for han at han enda får mm, er jo så sunt
☆★hilsen meg★☆
Jeg venter også på at Hermine skal stilles til vintertidGod morgen
Liana våkna kl 6 idag, så venter også på at hun skal stilles om til vintertidmannen sto opp da
jeg og mini sto opp rundt 8
nå skal snuppa straks legge seg, for hun begynner å bli trøtt!
Er det flere her som har opplevd at mat får mindre smak etter at man han vært gravid? Haha jeg syns alt har hatt sterkere smak når jeg har gått gravid (alle tre gangene), så alt som smaker godt, smaker ekstra godt! (Og omvendt).. og etter fødsel så har lissom alt blitt så tamt i smak igjenkjedelig!
God Lørdag alle sammen
☆★hilsen meg★☆
Du og jeg og amming altså!
Kosa meg bittelitt innimellom med det, men ble mest bare fortvilelse og frustrasjon mht amming for min delvar lettere å pumpe og gi på flaske, da var vi begge mer fornøyd
*Surfer mobilt*
God morgen!Nommin stakkars Nasse. Ikke no kjekt når de små er litt tufs
Håper dere har en fin morgen likevel. Har en liten fyr som er litt i ørska her også, men det er fordi han ikke har sovet lenge nok
Håper Nasse blir bra utover dagen, og ikke minst at alt står bra til med deg også!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Både smaks-og luktesans forsterkes under svangerskapet, så det er nok (desverre) helt normalt.God morgen
Liana våkna kl 6 idag, så venter også på at hun skal stilles om til vintertidmannen sto opp da
jeg og mini sto opp rundt 8
nå skal snuppa straks legge seg, for hun begynner å bli trøtt!
Er det flere her som har opplevd at mat får mindre smak etter at man han vært gravid? Haha jeg syns alt har hatt sterkere smak når jeg har gått gravid (alle tre gangene), så alt som smaker godt, smaker ekstra godt! (Og omvendt).. og etter fødsel så har lissom alt blitt så tamt i smak igjenkjedelig!
God Lørdag alle sammen
☆★hilsen meg★☆
Tenene var skikkelig løse, og de nye hadde begynt å vokse utSå gøygruer mer litt til Emira begynner å miste tenner! Hun er sååå pinglete
håper hun ikke blir like ille som broren min! Han nektet å spise, drikke, svelge, spytte og ja, i det minste åpne munn på ett døgn, bare fordi han hadde en løs tann!
pappa måtte ta han med til tannlegen for å få ut tanna (som da hadde falt ut og lå i munn)
hahah..
Ja såå brahusker de få gangene det var bare kos å amme
er jo en fantastisk følelse når alt går perfekt
også så bra for han at han enda får mm, er jo så sunt
☆★hilsen meg★☆
Både smaks-og luktesans forsterkes under svangerskapet, så det er nok (desverre) helt normalt.
Jeg var så plaga av lukter at jeg var glad når jeg var ferdig med sv.skapet.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Tenene var skikkelig løse, og de nye hadde begynt å vokse utSå melketennene stod utover!
Vi prøvde flere ganger å få lov til å løsne de, men han nektet! Tror han var veldig usikker på om det gjorde vondt osv.
Her en kveld spiste vi mat og det var vondt å spise SUPPE liksom, fordi den ene tannen var så løs. Jeg fikk lov, og prøvde å ta den ut, men JEG syntes det var ekkelt når den bare hang i en slintre… "slipp du, mamma, jeg ordner det!", så plukket han ut tannen selvDet samme hadde skjedd i bhg i går
![]()
Ja mm er bra det =) Og det er nok flere enn man tror som ammer utover ett år.
Straks legging her og. Eskil sov nesten 3 timer på dagen i dag men er nok sliten etter bursdag og utelekKl er litt over 18, og Liana har lagt seg alleredehun har vært trøtt idag stakkar, sov vel bare en halv time og har nektet å sove noe mer
meen nå er hun i seng og håper hun får sove godt så hun er utvilt og full av energi imårra
Emira skulle sove over hos sin bestemor, så ble tidlig kveld her idag
Bare å finne frem snooop og broderi da
Ønsker dere en god lørdagskveld!<3
☆★hilsen meg★☆
Vittig.. Jenjen siv også bare 30min i løpet av dagen og er lagt for snart en time siden.Kl er litt over 18, og Liana har lagt seg alleredehun har vært trøtt idag stakkar, sov vel bare en halv time og har nektet å sove noe mer
meen nå er hun i seng og håper hun får sove godt så hun er utvilt og full av energi imårra
Emira skulle sove over hos sin bestemor, så ble tidlig kveld her idag
Bare å finne frem snooop og broderi da
Ønsker dere en god lørdagskveld!<3
☆★hilsen meg★☆
Straks legging her og. Eskil sov nesten 3 timer på dagen i dag men er nok sliten etter bursdag og utelekvi har nettopp spist en superenkel pølsemiddag og ungene får litt snop (bokstavkjeks) nå!
Er helt skutt selv jeg, selvom vi gjorde det enkelt med vafler og frukt til besøket!
Vittig.. Jenjen siv også bare 30min i løpet av dagen og er lagt for snart en time siden.
Krysser fingrene for at de sover godt, uavbrutt OG lenge.
Kos deg med godis og håndarbeid!
God aften!
Her er vesla i seng etter ei urolig natt og en lang dag. Håper virkelig at denne natta blir god!! *krysser fingrene*
Vi har handla inn til taco og har noen ølbokser stående i kjøleskapet, så her blir det kos, avslapning og mest sannsynlig en tidlig kveld på to slitne typer.
Kos dere alle mann!