Lørdag

God kveld!
Vi er ennå hos mamma, og Hermine som sov til 16.30 er i full vigør enda:p;)
Vi har vært ute og kjøpt vintersko til snuppa idag, bestemor spanderte sko på henne:D noe vi såklart er overlykkelig for siden økonomien er litt trang om dagen ;)
Ble Kavat i str 22! :) Hermine er sååå fornøyd med skoene og i morgen skal vi ut å prøve de! Hun går mer og mer inne nå og det er såå morro for alle parter :D
Vis vedlegget 38501Vis vedlegget 38502

*Surfer mobilt*

Fin jente og fine sko:D dem ser gode og varme ut!:) hvor er dem kjøpt?

☆★hilsen meg★☆

Gikk supert. Var koselig å se igjen ungene til venninnene mine og! En gutt født 10 dager før Lillebror og ei jente født i desember :) hyggelig å ha så tette!!

Ja det må jo være midt i blinken :D fikk han noe fint i gave da?

☆★hilsen meg★☆

Ja det må jo være midt i blinken :D fikk han noe fint i gave da?

☆★hilsen meg★☆
Ja det er veldig koselig :D
Han fikk puslespill, et stort lerretbilde med alfabetet på, en liten lekehund og en kopp og tallerken :D

her var det "bare" vondt de første 4 ukene. Og da var det i grunnen ikke noe problem å amme, gikk så strålende i 2 uker men da hun ble 6 uker fikk hun brystaversjon og vræææælte ved hver eneste amming til hun ble 3 måneder... :oops: Da klarte jeg ikke mer! Vi gråt til slutt begge to ved hver amming :confused: Gikk så over til å fullpumpe, for hadde så vanvittig mye melk! Og amma henne på natta, for da var det ingen problem :P Tror ikke mange har kosa seg såå mye med nattamming som det jeg gjorde ;) :P Da hun ble 8 måneder glemte hun sugeteknikken, og ville ikke ha mer på natta heller, så da gikk vi over på mme!

Ja uff, de første ukene er grusomme.. var så sår at jeg hadde skorper.. det var hvertfall grusomt på de første sugetakene.. men gikk over hos meg, men så begynte andre ting etter det:confused:
Må ha vært forferdelig for dere begge å gå gjennom noe sånt! Blir jo mye frustrasjon og fortvilelse når barnet vræler ved amming:oops::(

☆★hilsen meg★☆

Hermine fikk vafler og druer som lørdagskos, men ville bare ha druene og matet hunden til mamma med vaffelen sin :P

Så sunn jente du har:P

☆★hilsen meg★☆

Fin jente og fine sko:D dem ser gode og varme ut!:) hvor er dem kjøpt?

☆★hilsen meg★☆
Kavat heter merket, de selges mange steder men vi kjøpte de hos Skoringen ;) 100% ull inni, så de burde være varme ;)

døh, si meg har ikke du en tredje unge da? En sånn som i teorien skal lage endel lyd på kveldene og gjøre en heeelt på tuppa utslitt??? :eek: :P ;) :P :P :P
Kos deg med snop og broderi! Hermine var ikke i seng før kl 20, så håper hun sover til 08! ;)

Haha ja man skulle da tro det:eek: men neeeida, merker omtrent ikke at han er her:P hehe.. han har ikke hylskriket siden rett etter han kom ut fra meg:eek::rolleyes::D bare sier litt ifra ved å klage når han er sulten, vil ha kos eller ny bleie;):rolleyes: en engel å ha i hus! Noe som også er sjeldent, for har så rutine på dette :P

Håper også for deres del at Hermine sover til 8 :D

☆★hilsen meg★☆

Fra halv 8 idag tidlig til kl 19 ikveld drakk han 200 ml med mme. Og nekter ellers og drikke noe som helst. Jeg tilbyr alt jeg kan, saft og, men nix. Så blir og ringe lege på mandag, evt legevakt i morgen. Tok 2 slurker av en solrik, det var det:oops:

☆★☆Tastedingsen☆★☆
huff, så fortvilende! Kanskje han har veldig vondt i halsen sin? :(
Hvis han ikke vil ha drikke i morgen, og allmentilstanden blir verre får dere bare dra på legevakten!

Heia jente :)

Fie har enda ei tann på tur...som plag ho litt på natterstid...også e ho vørte litt snørrat...håp ikje ho bi sjuk :(

I dag ha vi spist en stooor frokost :) også for vi tell mamma, Fie leka lamme mamma, og vist fram ke flenk ho e å gå :)

Ellers så ha Fie lært seg å "nys" på kommondo :P viss eg lat som eg nys, så jær ho det samme...og det syns ho e kjæmpe arti :P haha....

Ha og fønne ut at Fie syns det e skummelt med snørr :P viss ho nys, å det kjæm ut litt...så begynn ho å skrik, å vill ikje ha nåkka me det der å jær :P går heeelt over når mamma kjæm å tørk det bort :P

Vi spist middagspølsa og grønnsaker og makaroni tell middag :) Det gjekk ned på høykant :)

Og etter litt fantorangen på tv og litt mamma kos, så va det senge tid på frøkna og eg ha holdt på med matematikk tell no (og plaaaageeesss) så no ska eg lag meg litt lørdagskos i form av nachos og julebrus ;)

Herlige Fie som nyser på kommando og ikke vil ha snørr :P hehe.. hun er så skjønn!:rolleyes:;)

☆★hilsen meg★☆

Haha ja man skulle da tro det:eek: men neeeida, merker omtrent ikke at han er her:p hehe.. han har ikke hylskriket siden rett etter han kom ut fra meg:eek::rolleyes::D bare sier litt ifra ved å klage når han er sulten, vil ha kos eller ny bleie;):rolleyes: en engel å ha i hus! Noe som også er sjeldent, for har så rutine på dette :p

Håper også for deres del at Hermine sover til 8 :D

☆★hilsen meg★☆
snakk om eksemplarisk unge da! :D
...men når jeg tenker meg om så skreik jo ikke Hermine heller noe de første 4 ukene, hun sov og spiste og sov, og vi dreiv å tenkte at "hmh, dette er jo ikke vanskelig i det hele tatt"...og så når hun ble 4 uker kom kolikken :eek: :P ;)

Ja det er veldig koselig :D
Han fikk puslespill, et stort lerretbilde med alfabetet på, en liten lekehund og en kopp og tallerken :D

Så fine ting å få for en stor-liten gutt :D

☆★hilsen meg★☆

Tullefanten min :p hun står ofte sånn, men har ikke klart å ta bilde før nå:p

☆★hilsen meg★☆
Hermine står også mye sånn, men det er fordi hun hele tiden mister balansen når hun reiser seg opp :P

snakk om eksemplarisk unge da! :D
...men når jeg tenker meg om så skreik jo ikke Hermine heller noe de første 4 ukene, hun sov og spiste og sov, og vi dreiv å tenkte at "hmh, dette er jo ikke vanskelig i det hele tatt"...og så når hun ble 4 uker kom kolikken :eek: :P ;)

Han har bare å holde seg unna kolikk:eek::p haha.. han er veeeldig lik Liana når hun var liten.. krevde ikke så mye :) så håper han fortsetter å være like "snill" :)

☆★hilsen meg★☆

Hermine står også mye sånn, men det er fordi hun hele tiden mister balansen når hun reiser seg opp :P

Haha ja tror det startet sånn her å.. men så har hun funnet ut at det er veldig gøy å se ting fra en annen vinkel:P og hvertfall når vi ser i andre enden og sier "titt-tei":D

☆★hilsen meg★☆

Har ikke lest så mye de dagene før i dag jeg, men er han syk ellers?

Ja, han har vært uvel. Jeg har trodd han har hatt vondt i halsen, men er nå snart ei uke han har hatt liten matlyst. De siste 2 dagene har han drukket maks 200 ml mme og vil ikke ha noe annet og drikke heller. Han er rød rundt øynene når han er dårlig, noe han også er nå.

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Herlige Fie som nyser på kommando og ikke vil ha snørr :p hehe.. hun er så skjønn!:rolleyes:;)

☆★hilsen meg★☆

Ja, ho e ei arti lita frøken <3

Ho ha åg begynnt å hævn seg på objekta viss ho slår seg på de :P (ha sekkert lært det i barnehagen :P )
I dag så gjekk ho rundt me gå-biln sin, også klara ho å kjør over sin egen fot...og då vart ho litt lei seg, også vart ho sint....og då tok ho biln å sendt den avgåre over golve og kom trampan små sint og litt lei seg tell meg :P <3

Ja, han har vært uvel. Jeg har trodd han har hatt vondt i halsen, men er nå snart ei uke han har hatt liten matlyst. De siste 2 dagene har han drukket maks 200 ml mme og vil ikke ha noe annet og drikke heller. Han er rød rundt øynene når han er dårlig, noe han også er nå.

☆★☆Tastedingsen☆★☆
LEgevakta i morra, tenker jeg med en gang :o
Stakar liten :(

Back
Topp