Har ikke lest så mye de dagene før i dag jeg, men er han syk ellers?Ja, må si jeg begynner og bli så smått urolig ang formen hans, spesielt med tanke på dehydrering!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke lest så mye de dagene før i dag jeg, men er han syk ellers?Ja, må si jeg begynner og bli så smått urolig ang formen hans, spesielt med tanke på dehydrering!![]()
God kveld!
Vi er ennå hos mamma, og Hermine som sov til 16.30 er i full vigør enda
Vi har vært ute og kjøpt vintersko til snuppa idag, bestemor spanderte sko på hennenoe vi såklart er overlykkelig for siden økonomien er litt trang om dagen
Ble Kavat i str 22!Hermine er sååå fornøyd med skoene og i morgen skal vi ut å prøve de! Hun går mer og mer inne nå og det er såå morro for alle parter
Vis vedlegget 38501Vis vedlegget 38502
*Surfer mobilt*
Gikk supert. Var koselig å se igjen ungene til venninnene mine og! En gutt født 10 dager før Lillebror og ei jente født i desemberhyggelig å ha så tette!!
Ja det er veldig koseligJa det må jo være midt i blinkenfikk han noe fint i gave da?
☆★hilsen meg★☆
her var det "bare" vondt de første 4 ukene. Og da var det i grunnen ikke noe problem å amme, gikk så strålende i 2 uker men da hun ble 6 uker fikk hun brystaversjon og vræææælte ved hver eneste amming til hun ble 3 måneder...Da klarte jeg ikke mer! Vi gråt til slutt begge to ved hver amming
Gikk så over til å fullpumpe, for hadde så vanvittig mye melk! Og amma henne på natta, for da var det ingen problem
Tror ikke mange har kosa seg såå mye med nattamming som det jeg gjorde
![]()
Da hun ble 8 måneder glemte hun sugeteknikken, og ville ikke ha mer på natta heller, så da gikk vi over på mme!
Hermine fikk vafler og druer som lørdagskos, men ville bare ha druene og matet hunden til mamma med vaffelen sin![]()
Kavat heter merket, de selges mange steder men vi kjøpte de hos SkoringenFin jente og fine skodem ser gode og varme ut!
hvor er dem kjøpt?
☆★hilsen meg★☆
døh, si meg har ikke du en tredje unge da? En sånn som i teorien skal lage endel lyd på kveldene og gjøre en heeelt på tuppa utslitt???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kos deg med snop og broderi! Hermine var ikke i seng før kl 20, så håper hun sover til 08!![]()
huff, så fortvilende! Kanskje han har veldig vondt i halsen sin?Fra halv 8 idag tidlig til kl 19 ikveld drakk han 200 ml med mme. Og nekter ellers og drikke noe som helst. Jeg tilbyr alt jeg kan, saft og, men nix. Så blir og ringe lege på mandag, evt legevakt i morgen. Tok 2 slurker av en solrik, det var det
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Heia jente
Fie har enda ei tann på tur...som plag ho litt på natterstid...også e ho vørte litt snørrat...håp ikje ho bi sjuk
I dag ha vi spist en stooor frokostogså for vi tell mamma, Fie leka lamme mamma, og vist fram ke flenk ho e å gå
Ellers så ha Fie lært seg å "nys" på kommondoviss eg lat som eg nys, så jær ho det samme...og det syns ho e kjæmpe arti
haha....
Ha og fønne ut at Fie syns det e skummelt med snørrviss ho nys, å det kjæm ut litt...så begynn ho å skrik, å vill ikje ha nåkka me det der å jær
går heeelt over når mamma kjæm å tørk det bort
Vi spist middagspølsa og grønnsaker og makaroni tell middagDet gjekk ned på høykant
Og etter litt fantorangen på tv og litt mamma kos, så va det senge tid på frøkna og eg ha holdt på med matematikk tell no (og plaaaageeesss) så no ska eg lag meg litt lørdagskos i form av nachos og julebrus![]()
snakk om eksemplarisk unge da!Haha ja man skulle da tro detmen neeeida, merker omtrent ikke at han er her
hehe.. han har ikke hylskriket siden rett etter han kom ut fra meg
bare sier litt ifra ved å klage når han er sulten, vil ha kos eller ny bleie
en engel å ha i hus! Noe som også er sjeldent, for har så rutine på dette
Håper også for deres del at Hermine sover til 8
☆★hilsen meg★☆
hahaha, så morsom hun er!![]()
Ja det er veldig koselig![]()
Han fikk puslespill, et stort lerretbilde med alfabetet på, en liten lekehund og en kopp og tallerken![]()
Ja veldig flottSå fine ting å få for en stor-liten gutt
☆★hilsen meg★☆
Hermine står også mye sånn, men det er fordi hun hele tiden mister balansen når hun reiser seg oppTullefanten minhun står ofte sånn, men har ikke klart å ta bilde før nå
☆★hilsen meg★☆
snakk om eksemplarisk unge da!![]()
...men når jeg tenker meg om så skreik jo ikke Hermine heller noe de første 4 ukene, hun sov og spiste og sov, og vi dreiv å tenkte at "hmh, dette er jo ikke vanskelig i det hele tatt"...og så når hun ble 4 uker kom kolikken![]()
![]()
![]()
Hermine står også mye sånn, men det er fordi hun hele tiden mister balansen når hun reiser seg opp![]()
Har ikke lest så mye de dagene før i dag jeg, men er han syk ellers?
Herlige Fie som nyser på kommando og ikke vil ha snørrhehe.. hun er så skjønn!
☆★hilsen meg★☆
LEgevakta i morra, tenker jeg med en gangJa, han har vært uvel. Jeg har trodd han har hatt vondt i halsen, men er nå snart ei uke han har hatt liten matlyst. De siste 2 dagene har han drukket maks 200 ml mme og vil ikke ha noe annet og drikke heller. Han er rød rundt øynene når han er dårlig, noe han også er nå.
☆★☆Tastedingsen☆★☆