Lørdag

God kveld!
Vi er ennå hos mamma, og Hermine som sov til 16.30 er i full vigør enda:p;)
Vi har vært ute og kjøpt vintersko til snuppa idag, bestemor spanderte sko på henne:D noe vi såklart er overlykkelig for siden økonomien er litt trang om dagen ;)
Ble Kavat i str 22! :) Hermine er sååå fornøyd med skoene og i morgen skal vi ut å prøve de! Hun går mer og mer inne nå og det er såå morro for alle parter :D
1383416106030.jpg1383416122496.jpg

*Surfer mobilt*

God kveld!
Vi har vært ute og kjøpt vintersko til snuppa idag, bestemor spanderte sko på henne:D noe vi såklart er overlykkelig for siden økonomien er litt trang om dagen ;)
Ble Kavat i str 22! :) Hermine er sååå fornøyd med skoene og i morgen skal vi ut å prøve de! Hun går mer og mer inne nå og det er såå morro for alle parter :D
Vis vedlegget 38501Vis vedlegget 38502

*Surfer mobilt*
Supre sko!!!!

Ja dere har jo hatt bursdag idag:D ble det vellykket?:) man blir fort sliten av sånt ja:eek::p skal lissom ikke mye til;)

☆★hilsen meg★☆
Gikk supert. Var koselig å se igjen ungene til venninnene mine og! En gutt født 10 dager før Lillebror og ei jente født i desember :) hyggelig å ha så tette!!

God kveld!
Vis vedlegget 38501Vis vedlegget 38502

*Surfer mobilt*

Så tøff hu er;) Tutt tutt:) Kjempefine sko:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Gikk supert. Var koselig å se igjen ungene til venninnene mine og! En gutt født 10 dager før Lillebror og ei jente født i desember :) hyggelig å ha så tette!!

Så flott med vellykka bursdagsfeiring:D:D:D Er stas med flere små med samme alder:)
Gøy for både store og små, det:):):)
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Haha litt trøstende at det ikke bare er meg som har hatt det sånn :p samme med meg som med deg.. stort sett var det omtrent tårer i øynene mine og måtte psyke meg opp til hvergang jeg skulle amme! For så å sitte med masse smerter under og etter amming:confused:
Men noen ganger var det bare kos:eek::p hadde det bare vært sånn de fleste gangene!;)
Greit å ha flere muligheter, så alle blir fornøyd :D hehe..

☆★hilsen meg★☆
her var det "bare" vondt de første 4 ukene. Og da var det i grunnen ikke noe problem å amme, gikk så strålende i 2 uker men da hun ble 6 uker fikk hun brystaversjon og vræææælte ved hver eneste amming til hun ble 3 måneder... :oops: Da klarte jeg ikke mer! Vi gråt til slutt begge to ved hver amming :confused: Gikk så over til å fullpumpe, for hadde så vanvittig mye melk! Og amma henne på natta, for da var det ingen problem :P Tror ikke mange har kosa seg såå mye med nattamming som det jeg gjorde ;) :P Da hun ble 8 måneder glemte hun sugeteknikken, og ville ikke ha mer på natta heller, så da gikk vi over på mme!

Straks legging her og. Eskil sov nesten 3 timer på dagen i dag men er nok sliten etter bursdag og utelek :) vi har nettopp spist en superenkel pølsemiddag og ungene får litt snop (bokstavkjeks) nå!
Er helt skutt selv jeg, selvom vi gjorde det enkelt med vafler og frukt til besøket!
Hermine fikk vafler og druer som lørdagskos, men ville bare ha druene og matet hunden til mamma med vaffelen sin :P

Kl er litt over 18, og Liana har lagt seg allerede:eek: hun har vært trøtt idag stakkar, sov vel bare en halv time og har nektet å sove noe mer:confused: meen nå er hun i seng og håper hun får sove godt så hun er utvilt og full av energi imårra:D Emira skulle sove over hos sin bestemor, så ble tidlig kveld her idag :)
Bare å finne frem snooop og broderi da:p

Ønsker dere en god lørdagskveld!:)<3

☆★hilsen meg★☆
døh, si meg har ikke du en tredje unge da? En sånn som i teorien skal lage endel lyd på kveldene og gjøre en heeelt på tuppa utslitt??? :eek: :P ;) :P :P :P
Kos deg med snop og broderi! Hermine var ikke i seng før kl 20, så håper hun sover til 08! ;)

God middag alle sammen:)
FruH: Så skjønn Eskil er, lille kosemomsen:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Sukkersnusk: Ikke noe trivelig når de små ikke er i form:( God bedring til Anette:)
Alle mann sto opp halv 8:) Jentene har vært ute og lekt i hagen og ser nå på filmen Rio oppe på rommet:) Emmeth er fortsatt skrall i formen. Slapp og vil ikke drikke. Drikker under 300 fra morgen til kveld. Men prøver og få i han mest mulig frukt så gan får væske i seg på den måten. Og går heldigvis masse druer med ila av en dag:) vi skal til et vennepar og sønnen dems idag. Blir veldig koselig.
Ønsker alle en koselig lørdag:)
☆★☆Tastedingsen☆★☆
vil han drikke om han får saft på flaske? Vet det ikke er "lov" men når Hermine er syk får hun solbærsaft på flaska si, og da drikker hun masse ;)

Heia jente :)

Fie har enda ei tann på tur...som plag ho litt på natterstid...også e ho vørte litt snørrat...håp ikje ho bi sjuk :(

I dag ha vi spist en stooor frokost :) også for vi tell mamma, Fie leka lamme mamma, og vist fram ke flenk ho e å gå :)

Ellers så ha Fie lært seg å "nys" på kommondo :P viss eg lat som eg nys, så jær ho det samme...og det syns ho e kjæmpe arti :P haha....

Ha og fønne ut at Fie syns det e skummelt med snørr :P viss ho nys, å det kjæm ut litt...så begynn ho å skrik, å vill ikje ha nåkka me det der å jær :P går heeelt over når mamma kjæm å tørk det bort :P

Vi spist middagspølsa og grønnsaker og makaroni tell middag :) Det gjekk ned på høykant :)

Og etter litt fantorangen på tv og litt mamma kos, så va det senge tid på frøkna og eg ha holdt på med matematikk tell no (og plaaaageeesss) så no ska eg lag meg litt lørdagskos i form av nachos og julebrus ;)

håper de gjør jobben sin ja, OG holder ut vinteren! ;) Men de er jo litt stive da, sånn i forhold til Skofus e.l.

T hadde aldri noen problemer med det da han var like gammel hvertfall :D
Og han var alltid varm og tørr ;)

T hadde aldri noen problemer med det da han var like gammel hvertfall :D
Og han var alltid varm og tørr ;)
Får håpe de holder godt ja! Hun klarte fint å stabbe rundt i dem allerede nå, selv om de er i 22 og hun ikke er spesielt stødig på beina ;) Broren min kom med et godt poeng om at det er sålen som isolerer mot kulde, så sånn sett er det jo fint at de har tykk såle! :)

Får håpe de holder godt ja! Hun klarte fint å stabbe rundt i dem allerede nå, selv om de er i 22 og hun ikke er spesielt stødig på beina ;) Broren min kom med et godt poeng om at det er sålen som isolerer mot kulde, så sånn sett er det jo fint at de har tykk såle! :)
Vokste hun plutselig veldig fort på bena eller husker jeg helt feil nå? :p

vil han drikke om han får saft på flaske? Vet det ikke er "lov" men når Hermine er syk får hun solbærsaft på flaska si, og da drikker hun masse ;)

Fra halv 8 idag tidlig til kl 19 ikveld drakk han 200 ml med mme. Og nekter ellers og drikke noe som helst. Jeg tilbyr alt jeg kan, saft og, men nix. Så blir og ringe lege på mandag, evt legevakt i morgen. Tok 2 slurker av en solrik, det var det:oops:

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Fra halv 8 idag tidlig til kl 19 ikveld drakk han 200 ml med mme. Og nekter ellers og drikke noe som helst. Jeg tilbyr alt jeg kan, saft og, men nix. Så blir og ringe lege på mandag, evt legevakt i morgen. Tok 2 slurker av en solrik, det var det:oops:

☆★☆Tastedingsen☆★☆
Uff så kjedelig at han ikke får i seg noe :(

Uff så kjedelig at han ikke får i seg noe :(

Ja, må si jeg begynner og bli så smått urolig ang formen hans, spesielt med tanke på dehydrering!:(

Back
Topp