Kvalmetråden ✌☹

Først setter man til livs en «pølse» med ferdig risgrynsgrøt, og så er man så sinnsykt sugen på krydderkake....ja, da baker man en hel langpanne med krydderkake:bored:
Om det stiller kvalmen litt er jeg helt med på kaka, men hvor mange kg går man opp pga alt idiotisk man stapper i seg pga uggen form?!:hungover:
 
Idag våknet jeg med tidenes kvalme. Det er ikke sånn kvalme hvor man kaster opp og ferdig med det, men sånn langt innbo margen kvalm forferdelig, ingen kvalme i de to andre svangerskapene. Uke 6+3
 
Denne uka kasta jeg inn håndkle på jobb. Blir kvalm av absolutt alt og hvertfall av å starte klokka 07:00 på jobb. Har det så mye bedre hjemme nå. Og slipper å sove tre timer på ettermiddagen. Fungerer ikke så bra med to barn fra før som skal ha litt mammatid også. Her blir det forhåpentligvis 100% svangerskapspenger ut uke 12.
 
Huff, jeg har opplevd mye mer kvalme de siste dagene. Er 9+1. Noen andre som har følt det har økt på denne tiden?
 
Huff, jeg har opplevd mye mer kvalme de siste dagene. Er 9+1. Noen andre som har følt det har økt på denne tiden?

Er 8+3 og har økt enormt på, nesten lammende. Kroppen har gått inn i survival mode, så føle eg både sulte og tørste ihjel, null energi, blir andpusten av å gå opp trappa, og i tillegg ein tung intens kvalme som gjer at eg må pusta meg gjennom dagen :( hodet er også på bærtur og føles som eg er i ei boble. Håper inderlig at dette er toppen og at den ikkje varer lenge!
 
Huff, jeg har opplevd mye mer kvalme de siste dagene. Er 9+1. Noen andre som har følt det har økt på denne tiden?
Er 8+3 og har økt enormt på, nesten lammende. Kroppen har gått inn i survival mode, så føle eg både sulte og tørste ihjel, null energi, blir andpusten av å gå opp trappa, og i tillegg ein tung intens kvalme som gjer at eg må pusta meg gjennom dagen :( hodet er også på bærtur og føles som eg er i ei boble. Håper inderlig at dette er toppen og at den ikkje varer lenge!
Sier omtrent som @ElskerJesus♡ : den er lammende. Får ikke gjort noenting. Var på TUL igår og fikk også kvalmestillende som tar toppene, men blir ganske trøtt av de. Men heller en trøtthet enn denne kvalmen. Håper den har nådd toppen og snart går nedover innen nærmeste uken(e).
 
Er 8+3 og har økt enormt på, nesten lammende. Kroppen har gått inn i survival mode, så føle eg både sulte og tørste ihjel, null energi, blir andpusten av å gå opp trappa, og i tillegg ein tung intens kvalme som gjer at eg må pusta meg gjennom dagen :( hodet er også på bærtur og føles som eg er i ei boble. Håper inderlig at dette er toppen og at den ikkje varer lenge!
Huff, det hørtes ikkje noe godt ut:hungover: Håper det roer seg snart.
 
Sier omtrent som @ElskerJesus♡ : den er lammende. Får ikke gjort noenting. Var på TUL igår og fikk også kvalmestillende som tar toppene, men blir ganske trøtt av de. Men heller en trøtthet enn denne kvalmen. Håper den har nådd toppen og snart går nedover innen nærmeste uken(e).
Uff, god bedring :Heartpink Håper det blir bedre!
 
Uff, god bedring :Heartpink Håper det blir bedre!
Takk! Idag har det faktisk vært levelig. FM er drit, men ettermiddagen har faktisk funket helt greit. Støvsugde hele store huset og lagde middag. OG spiste altfor mye mat etterpå.
 
Takk! Idag har det faktisk vært levelig. FM er drit, men ettermiddagen har faktisk funket helt greit. Støvsugde hele store huset og lagde middag. OG spiste altfor mye mat etterpå.
Så kjekt å høre at formen var bedre i dag :) Godt å få gjort ting. Herlig med nyvasket hus til helgen. Har hatt en grei dag jeg også etter to dager med nye kvalme. 2 åringen har plutselig sove gjennom natten helt til 6.30, så søvn hjelper på i disse tider :happy:
 
Så kjekt å høre at formen var bedre i dag :) Godt å få gjort ting. Herlig med nyvasket hus til helgen. Har hatt en grei dag jeg også etter to dager med nye kvalme. 2 åringen har plutselig sove gjennom natten helt til 6.30, så søvn hjelper på i disse tider :happy:
Ja, jeg føler med de som har små barn i tillegg til graviditetsplagene❤️
 
Hvordan er kvalmen deres? Går det over litt ved inntak av mat? Eller er dere kvalme uansett hva dere gjør? Og hvordan var det eventuelt sist gang du gikk gravid?

Her klarer jeg til dels å holde det grønne monsteret borte ved å spise regelmessig samt ra det med ro ig være hjemme fra jobb. Sist graviditet var jeg kvalm uansett og ble ofte værre av å spise. Så det bare slutta jeg med etterhvert:hilarious:. Ble veldig tynn da:hilarious:. Men det gikk over det .
 
Hvordan er kvalmen deres? Går det over litt ved inntak av mat? Eller er dere kvalme uansett hva dere gjør? Og hvordan var det eventuelt sist gang du gikk gravid?

Her klarer jeg til dels å holde det grønne monsteret borte ved å spise regelmessig samt ra det med ro ig være hjemme fra jobb. Sist graviditet var jeg kvalm uansett og ble ofte værre av å spise. Så det bare slutta jeg med etterhvert:hilarious:. Ble veldig tynn da:hilarious:. Men det gikk over det .

Nei, likt stort sett heile veien, men aller best når eg er sulten, då nesten forsvinner kvalmen, men sult e jo ikkje akkuratt digg det heller :hilarious: og ja, går eg lenge sulten blir kvalmen absolutt overvelmande etter eg spiser..
 
Hvordan er kvalmen deres? Går det over litt ved inntak av mat? Eller er dere kvalme uansett hva dere gjør? Og hvordan var det eventuelt sist gang du gikk gravid?

Her klarer jeg til dels å holde det grønne monsteret borte ved å spise regelmessig samt ra det med ro ig være hjemme fra jobb. Sist graviditet var jeg kvalm uansett og ble ofte værre av å spise. Så det bare slutta jeg med etterhvert:hilarious:. Ble veldig tynn da:hilarious:. Men det gikk over det .
Har hatt noen fæle uker, men de tre siste dagene har vært helt jæ....! Fikk noe av legen igår, og idag har det faktisk vært utholdelig hele ettermiddagen. Jubler ikke høyt, men hadde ikke gjort noe om det fortsatte å være tålelig fremover.
 
Hvordan er kvalmen deres? Går det over litt ved inntak av mat? Eller er dere kvalme uansett hva dere gjør? Og hvordan var det eventuelt sist gang du gikk gravid?

Her klarer jeg til dels å holde det grønne monsteret borte ved å spise regelmessig samt ra det med ro ig være hjemme fra jobb. Sist graviditet var jeg kvalm uansett og ble ofte værre av å spise. Så det bare slutta jeg med etterhvert:hilarious:. Ble veldig tynn da:hilarious:. Men det gikk over det .
Samme som deg. Blir bedre om jeg klarer å spise regelmessig og tar det med ro:p
 
Jeg var ikke nesten kvalm i dag:gen053
Kjempe rart! Ble faktisk sulten ! (Har ikke følt det på 1.5 mnd) Nesten så det er litt skummelt nå:joyful:
 
Fått skryt på jobb av at jeg ser så mye bedre it og har farge i ansiktet :D kaster bare opp på morningen og hver tannpuss (føler meg aldri helt fresh) er også mye mindre kvalm med noen få topper, er 10+4 og har et håp om at det er derfor jeg er bedre og kanskje blir helt grei! Blir pittelitt mindre sliten også! Snart kan jeg kanskje spise frokost igjen:happy093.:happy093.Litt hardt med 15 stk 1-2 åringer når formen er helt kake.. Føler jeg gjør en dårlig jobb noen dager..fordi, det beste for meg er å stå eller ligge :confused: Passer ikke på jobb:shifty:
 
Back
Topp