Kanskje jeg må spise kontinuerlig? Snakkes om 110 kg…Jeg blir mer kvalm når det har gått for lang tid siden sist måltid. Mens jeg spiser lindrer det kvalmen, men er kvalm igjen etterpå igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg må spise kontinuerlig? Snakkes om 110 kg…Jeg blir mer kvalm når det har gått for lang tid siden sist måltid. Mens jeg spiser lindrer det kvalmen, men er kvalm igjen etterpå igjen.
Kanskje bedre det enn innleggelse med intravenøs næring?Kanskje jeg må spise kontinuerlig? Snakkes om 110 kg…
Vet ikke helt. Får iv næring hjemme, så det ordner seg.Kanskje bedre det enn innleggelse med intravenøs næring?
Velkommen i klubben!Da har oppkast kommet hit også, bare god stemning..
Off. Heldigvis ikke så ille her enda, klarer meg fortsatt på jobb. Så lenge jeg kan løpe hvis jeg måVelkommen i klubben!
Ble plutselig mye vanskeligere å henge her inne når det er vanskelig å se på en skjerm…
Heier på degBlæh! Jeg har nådd - «hva faen har jeg gjort»-stadiet. Demensen er borte. Hvor ille var det egentlig? Begynner å demre. Skal være alene med tre barn i to uker fremover. Vet ikke helt hvordan jeg skal få disse to tingene til å passe sammen. Yay! FML. Gleder meg til mars.
Åhei, superhelt! Håper du kan få litt hjelp og støtte fra slekt og venner, og at ungene bestemmer seg for å være ekstra greie de neste par ukene.Blæh! Jeg har nådd - «hva faen har jeg gjort»-stadiet. Demensen er borte. Hvor ille var det egentlig? Begynner å demre. Skal være alene med tre barn i to uker fremover. Vet ikke helt hvordan jeg skal få disse to tingene til å passe sammen. Yay! FML. Gleder meg til mars.
Tror du det har med anstrengelse å gjøre, kanskje? Eller lite mat? Driver og føler meg frem selv. Helt utslått og småkvalm etter å ha laget middag. Var ikke kvalm før det.‘‘sliter’’ med at jeg blir akutt kvalm og litt kaldsvett sånn midt på dagen jeg. Passer jo veeeldig bra på jobb.. Har cola da, tvinger i meg det siden jeg ikke liker det.. huuurra
Det betyr at du må slutte å lage middag.. mannen er nødt å ta den oppgaven så du ikke blir dårligTror du det har med anstrengelse å gjøre, kanskje? Eller lite mat? Driver og føler meg frem selv. Helt utslått og småkvalm etter å ha laget middag. Var ikke kvalm før det.
Han blir sikkert kjempeglad. "Jada, vi skal ha tre barn, du må bare gjøre alt i huset de neste ni månedene, inkludert å ta deg av ungene. Snakkes på føden!"Det betyr at du må slutte å lage middag.. mannen er nødt å ta den oppgaven så du ikke blir dårlig
Haha høres ut som han jeg bor med.. allergisk mor husarbeid.. bortsjemt til de grader!Han blir sikkert kjempeglad. "Jada, vi skal ha tre barn, du må bare gjøre alt i huset de neste ni månedene, inkludert å ta deg av ungene. Snakkes på føden!"
Jeg mente at JEG skulle si det til ham og bare gå og legge meg i ni måneder. Men da hadde nok ungene også blitt sure... Kan ikke du også bare trekke deg litt tilbake nå og være litt ekstra stakkarslig?Haha høres ut som han jeg bor med.. allergisk mor husarbeid.. bortsjemt til de grader!
Hmm.. kanskje anstrengelse? Har spist bedre i dag faktisk, både frokost og lunsj. Men kjenner litt på det igjen nå. Er jo latterlig trøtt også nå da. Godt jeg bare skal rett hjem snart.Tror du det har med anstrengelse å gjøre, kanskje? Eller lite mat? Driver og føler meg frem selv. Helt utslått og småkvalm etter å ha laget middag. Var ikke kvalm før det.
her er mannen mekaniker, å bil er hobbyn. Men når det kommer til mat å husarbeid.. så er han faktisk værre enn sønnen..Jeg mente at JEG skulle si det til ham og bare gå og legge meg i ni måneder. Men da hadde nok ungene også blitt sure... Kan ikke du også bare trekke deg litt tilbake nå og være litt ekstra stakkarslig?
Men skal innrømme at mannen i huset gjør mindre enn meg her også, ja. Sånn er det vel ofte... Jeg later dog som jeg ikke kan noe om bil og har skjøvet alt ansvaret der over på ham, bare for å slippe unna i hvert fall én ting. Men har vel avslørt meg selv noen ganger når han har stått der som et spørsmålstegn og jeg bare "du kan jo sjekke oljen der... ELLER HEHE JEG VET JO IKKE "
Jeg blir mer kvalm når jeg er trøtt, sliten og sulten. Er så langt mindre kvalm enn i tidligere svangerskap, men tror det er fordi jeg fortsatt er hjemme i permisjon.Hmm.. kanskje anstrengelse? Har spist bedre i dag faktisk, både frokost og lunsj. Men kjenner litt på det igjen nå. Er jo latterlig trøtt også nå da. Godt jeg bare skal rett hjem snart.
Ja, ikke sant. Da setter jeg en knapp på at det er pga anstrengelse hos deg og. Kjedelig er det uansett
Har du vært skikkelig kvalm tidlig i tidligere svangerskap? Jeg ble ikke kvalm før i uke 9 med første.. Håper dette kun er slik du beskriver, for det er da jeg kjenner det best! Trenger ikke være alle tre tingene samtidig heller, men en av deJeg blir mer kvalm når jeg er trøtt, sliten og sulten. Er så langt mindre kvalm enn i tidligere svangerskap, men tror det er fordi jeg fortsatt er hjemme i permisjon.