Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes! Lært på den harde måten…Note to self: husk å ha håret i strikk når du er kvalm.
Jepp er helt sinnsyk pris, vet målet er å få den på blåresept, håper det skjer.Jeg har egentlig lyst å prøve den nye kvalmestillende for gravide som nylig er godkjent i Norge, Xonvea, men den er jo så umåtelig dyr! Jeg har pleid å være være kvalm hele svangerskapet, og det blir rett og slett for dyrt med 300 kr for 5-10 dager! Den inneholder jo et antihistamin (liknende som Postafen og Phenergan som jeg allerede tar) pluss vitamin B6. Jeg har i stedet kjøpt meg vit. B6-tabletter og håper på et mirakel, men har egentlig ikke noe tro på at det skal hjelpe særlig det heller. Verdt et forsøk!
BO*Jepp er helt sinnsyk pris, vet målet er å få den på blåresept, håper det skjer.
Prøvde den på slutten sist, og da trodde jeg den funka. Men kan likegodt vær hcg som var på tur ned fordi jeg fikk påvist vo
I uke 12 ett par uker etter.
Men konkluderte med at jeg ikke skal prøve den denne gangen, har rett og slett ikke råd
Det tar nok veldig lang tid hvis det skjer så vi får nok neppe gleden av det. Men veldig bra om de får det gjennom!Jepp er helt sinnsyk pris, vet målet er å få den på blåresept, håper det skjer.
Prøvde den på slutten sist, og da trodde jeg den funka. Men kan likegodt vær hcg som var på tur ned fordi jeg fikk påvist vo
Men konkluderte med at jeg ikke skal prøve den denne gangen, har rett og slett ikke råd
Jeg fikk den godkjent etter individuell vurdering i -21. Men jeg rakk aldri prøve den, for lille ble født så tidlig.Jepp er helt sinnsyk pris, vet målet er å få den på blåresept, håper det skjer.
Postafen eller Phenergan. Kan også forsøke vitamin B6. (Jeg tar 20 mg morgen og kveld. Det blir samme dose som fulldose Xonvea.)Hei! Dere skrev i en eller annen tråd hvillen kvalmestillende osv. man bør teste først? Finner det selvfølgelig ikke igjen!
Har ikke testet annet enn Xonvea forrige gang, men har rett og slett ikke økonomi til å gå på den i mangd uker.
Så må være annat jeg kan be om å få resept på først?
Ligger konstant på soverommet idag. Føler meg kvalm og varm, nesten sykdomsfølelse
Tusen takk!Postafen eller Phenergan. Kan også forsøke vitamin B6. (Jeg tar 20 mg morgen og kveld. Det blir samme dose som fulldose Xonvea.)
Men tror dere det er mulig å få xonvea i Sverige til en rimeligere penge ?Jeg har egentlig lyst å prøve den nye kvalmestillende for gravide som nylig er godkjent i Norge, Xonvea, men den er jo så umåtelig dyr! Jeg har pleid å være være kvalm hele svangerskapet, og det blir rett og slett for dyrt med 300 kr for 5-10 dager! Den inneholder jo et antihistamin (liknende som Postafen og Phenergan som jeg allerede tar) pluss vitamin B6. Jeg har i stedet kjøpt meg vit. B6-tabletter og håper på et mirakel, men har egentlig ikke noe tro på at det skal hjelpe særlig det heller. Verdt et forsøk!
Det var et godt spørsmål!Men tror dere det er mulig å få xonvea i Sverige til en rimeligere penge ?
Bare ca 30 kr forskjell, og norsk resept virker vel ikke i Sverige?Ser faktisk sånn ut!
Måtte ut med nesten 600 kr for en pakke i april?Bare ca 30 kr forskjell, og norsk resept virker vel ikke i Sverige?
Joda papir resept kan du levere . Men det er egentlig ikke lov å ta med legemiddel fra Sverige til Norge . Men nå gjør de fleste det likevel . Husker at jeg sparte en del på å hente it hormonspiralen min derBare ca 30 kr forskjell, og norsk resept virker vel ikke i Sverige?
Xonvea koster 299,5 kr for en pakke. Du kjøpte ikke to da? Eller virker det som apoteket har slått inn to pakker.Måtte ut med nesten 600 kr for en pakke i april?
Tviler