Kvalm?

Etter å ha lest disse innleggene lurer jeg på om noen har opplevd kvalmen kommer etter uke 7? Er nå i uke 7 og veldig fornøyd med å ikke være kvalm:) Eneste symptomer på meg er en enorm trøtthet!
Var bare småkvslm frem til 6+3, nå er jeg veldig kvalm, hele tiden. Håper du slipper unna, tror det er gode odds for det :)

Da melder jeg meg inn i kvalmesamtalen, 7+1 i dag... Søren, trodde jeg skulle slippe unna i alle tre svangerskapene :-P

Off kjedelig med kvalme.. Forrige svangerskap var det oppkast frem til uke 21.. Denne gangen er jeg bare litt uggen på morgenen.. Håper det fortsetter

Popcorn blir vel kvalifisert som mat når det er det eneste som ikke gjør meg kvalm? :-P

Uff føler med dere damer, her er det ingen kvalme ennå. Bank i bordet!

Etter å ha lest disse innleggene lurer jeg på om noen har opplevd kvalmen kommer etter uke 7? Er nå i uke 7 og veldig fornøyd med å ikke være kvalm:) Eneste symptomer på meg er en enorm trøtthet!

Sist trodde jeg jeg hadde sluppet unna hele kvalmen, men den kom snikende i uke ti eller elleve.. Denne gangen er jeg småkvalm allerede, men heldigvis ikke så ille enda ihvertfall

Back
Topp