Kvalm?

Som regel da det klaffer når man ikke har troa.. Jeg har troa nå så da har det sikkert ikke klaffa heller..
 
Prøvde å gjøre litt husarbeid idag, støvsugde stuen, og nå ligger jeg rett ut på sofaen igjen.....grønn i ansiktet :silent
 
Kiwi hjelper veldig for meg!

Hmm, må testes ut. Får heldigvis i meg mat og kaster ikke opp. Så føler egentlig ikke at jeg bør klage så mye!

Men helt ærlig, hvordan takler dere kvalmen jenter?? Blir helt utmattet, både fysisk og psykisk!!
 
Hmm, må testes ut. Får heldigvis i meg mat og kaster ikke opp. Så føler egentlig ikke at jeg bør klage så mye!

Men helt ærlig, hvordan takler dere kvalmen jenter?? Blir helt utmattet, både fysisk og psykisk!!

Nå har jeg snart vært utslått av denne kvalmen i to uker, og humøret synker når jeg ikke merker antydninger til å bli bedre. Frykter å bli en av de som har det hele svangerskapet..
 
I går kveld 4+2 kom svimmelheten og kvalmen til meg. Virket som en god ide å spise godteri istedet for kveldsmat :p
En smule kvalm i dag også :(
 
Vært kvalm i hele dag! Hjelper ikke å spise heller. Men vet ikke om det er det at jeg er syk som gjør meg kvalm eller hva! Urgh håper ikke dette skal vare lenge ( og jeg som ikke har hatt noen symptomer frem til nå)
 
Er redd for SA, men det er jo ikke noe jeg kan styre. Har fortsatt ømme pupper, luft, trøtt, mm.


Sant det, ikke noe vi kan styre. Men jeg husker og sist at det plutselige fraværet av symptomer var ledsaget av en sterk følelse av å ikke være gravid lenger... Håper du fortsatt har ømme pupper, luft, trøtt m.m. :)
 
Sant det, ikke noe vi kan styre. Men jeg husker og sist at det plutselige fraværet av symptomer var ledsaget av en sterk følelse av å ikke være gravid lenger... Håper du fortsatt har ømme pupper, luft, trøtt m.m. :)
Det har jeg;) skal på både første svangerskapskontroll og tidlig UL på tirsdag:)
 
Kvalmen kom for fullt i går 6+3. Ble liggende i senga med bøtta ved siden av. Dere som er så kvalme, har dere fått noe for kvalmen av legen og funker det?
 
Kvalmen kom for fullt i går 6+3. Ble liggende i senga med bøtta ved siden av. Dere som er så kvalme, har dere fått noe for kvalmen av legen og funker det?

Hvor kvalm er du da? Klarer du å holde på noe? De på sykehuset sa at de alltid starter med Postafen. Men jeg klarte ikke å holde på de, så det eneste som hjalp meg var å bli innlagt. Når jeg da kom hjem kastet jeg ikke opp like mye, men kvalmen er der 24/7.
Fikk med meg Phenergan og Afipran. Phenergan har jeg ikke turt å ta, Afipran må jeg ta tre ganger om dagen.
 
Etter å ha lest disse innleggene lurer jeg på om noen har opplevd kvalmen kommer etter uke 7? Er nå i uke 7 og veldig fornøyd med å ikke være kvalm:) Eneste symptomer på meg er en enorm trøtthet!
 
Igår og idag har jeg vært skikkelig dårlig. Ligger rett ut og tør ikke bevege meg, er så kvalm!
 
Etter å ha lest disse innleggene lurer jeg på om noen har opplevd kvalmen kommer etter uke 7? Er nå i uke 7 og veldig fornøyd med å ikke være kvalm:) Eneste symptomer på meg er en enorm trøtthet!

Jeg var så og si ikke kvalm ved forrige svangerskap. Men måtte fjerne spise noe før jeg stod opp. Ikke blitt noe særlig kvalm dennexgangen heller-enda. Men er litt spent på hvordan det blir fremover siden jeg må dra veldig tidlig på jobb. Ved forrige svangerskap var jeg student og kunne ofte sove litt lenger, og ta det med ro om morgenen.
 
Etter å ha lest disse innleggene lurer jeg på om noen har opplevd kvalmen kommer etter uke 7? Er nå i uke 7 og veldig fornøyd med å ikke være kvalm:) Eneste symptomer på meg er en enorm trøtthet!
Begynte I går, 7 +2.. Men ikke ekstremt.. Uggen bare..
 
Back
Topp