Kvalm?

Kunne nok vært mye verre, men liker meg best på sofaen, ikke kastet opp noe da..:) Men hvis jeg gjør ting som innebærer at jeg må bøye meg, så går jeg å brekker meg. Var sånn forrige gang også:(

Kvalmen kom for fullt igår:( håpet å slippe unna denne gangen:(

Huff. Føler med dere jenter:-( Etter at jeg var på sykehuset har oppkastet gitt seg, men ligger fortsatt rett ut pga. kvalmen.. Det er altfor lenge til 12 uker :P

NÅ er jeg kvalm. midt på natta. Ligger i senga å prøver å holde meg ro.
Innkjøp av ritzkjeks og ingefær i morgen!

Har vært konstant kvalm i to-tre uker nå, men fram til i dag har det bare blitt med brekninger, nå kaster også jeg opp :-( Er noe merkelig med dette å kaste opp, for så å dra på jobb, all tidligere erfaring med oppkast tilsier jo å krype til køys etterpå ;-)

Har ikke vært kvalm i tidligere svangerskap, men nå er jeg skikkelig uggen! Klarer kun å spise noen få ting og blir skikkelig kvalm om jeg ikke får spist ofte... heldigvis ingen oppkast enda!

Kvalmen er tilbake her, men ikke sånn voldsomt. Kjenner at jeg må spise oftere for å holde det i sjakk.

NÅ er jeg kvalm. midt på natta. Ligger i senga å prøver å holde meg ro.
Innkjøp av ritzkjeks og ingefær i morgen!

Har lest flere steder at man skal være forsiktig med høydose ingefær (t.d. kapsler). Men forhør deg på apoteket du, de vet nok.

Ikke vært kvalm enda i dag, jubel!! Men nå Har jeg styra på litt hjemme med husvask og sånn så da kom den jammen sigende..

Jeg har blitt veldig kvalm de siste dagene. Grusomt :(

Igår morgest kom kvalmen til meg.. I mitt forrige svangerskap så var jeg aldri dårlig! Men nå er jeg kvalm.. Ikke kastet opp, men står og brekker meg, og er skikkelig kvalm... Ver ikke hvor langt jeg er på vei, det får jeg vite imorgen på tidlig UL :-)

Var på en trenings tur i dag på en topp der jeg bor.. Tatt den turen flere ganger før og aldri vært så sliten som i dag.. Brakk meg på toppen og var sååå anpusten.. Nå er jeg fryktelig spent på om jeg er gravid el rett og slett syk.. Tester i morgen..

Var på en trenings tur i dag på en topp der jeg bor.. Tatt den turen flere ganger før og aldri vært så sliten som i dag.. Brakk meg på toppen og var sååå anpusten.. Nå er jeg fryktelig spent på om jeg er gravid el rett og slett syk.. Tester i morgen..

Nå har ikke jeg vert kvalm enda, men gikk en topptur på lørdag 12dpo og klarte så vidt å henge med. Var dødsliten og måtte drikke en YT for å få nok energi til å løfte bena :p og da hadde vi akkurat begynt å gå. Måtte også tisse etter en km.

Det slo meg ikke at jeg var gravid for hadde ikke symptomene som sist. Hadde planlagt å ta test den morningen, men droppet det for hadde ikke trua. Våknet søndagen etter og hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste (ville ikke kaste bort en test), men gjorde det likevel av en eller annen grunn og den var klart positiv :D

Kvalmen svinger fra dag til dag. Men i går og i dag har nok vært de værste dagene. Nummeret før jeg kaster opp!

her er jeg på kanten hele tiden, kvalmen blir værre for hver dag, er væst på kveldinga. Har heldigvis ikke kastet opp! Prøver også å få i meg mye fiberrik kost, magen er blitt så treg og jeg får lett hemorider. Må prøve å unngå det!

Nå har ikke jeg vert kvalm enda, men gikk en topptur på lørdag 12dpo og klarte så vidt å henge med. Var dødsliten og måtte drikke en YT for å få nok energi til å løfte bena :p og da hadde vi akkurat begynt å gå. Måtte også tisse etter en km.

Det slo meg ikke at jeg var gravid for hadde ikke symptomene som sist. Hadde planlagt å ta test den morningen, men droppet det for hadde ikke trua. Våknet søndagen etter og hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste (ville ikke kaste bort en test), men gjorde det likevel av en eller annen grunn og den var klart positiv :D
Hurra for baby på vei! planlagt? Skal teste i dag el i morgen.. 90 prosent sikker nå..

Back
Topp