Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NÅ er jeg kvalm. midt på natta. Ligger i senga å prøver å holde meg ro.
Innkjøp av ritzkjeks og ingefær i morgen!
Det er noe sikkerlig dritt!!Får som regel ei bøye i 06-tida jeg og..
NÅ er jeg kvalm. midt på natta. Ligger i senga å prøver å holde meg ro.
Innkjøp av ritzkjeks og ingefær i morgen!
Var på en trenings tur i dag på en topp der jeg bor.. Tatt den turen flere ganger før og aldri vært så sliten som i dag.. Brakk meg på toppen og var sååå anpusten.. Nå er jeg fryktelig spent på om jeg er gravid el rett og slett syk.. Tester i morgen..
Hurra for baby på vei! planlagt? Skal teste i dag el i morgen.. 90 prosent sikker nå..Nå har ikke jeg vert kvalm enda, men gikk en topptur på lørdag 12dpo og klarte så vidt å henge med. Var dødsliten og måtte drikke en YT for å få nok energi til å løfte bena og da hadde vi akkurat begynt å gå. Måtte også tisse etter en km.
Det slo meg ikke at jeg var gravid for hadde ikke symptomene som sist. Hadde planlagt å ta test den morningen, men droppet det for hadde ikke trua. Våknet søndagen etter og hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste (ville ikke kaste bort en test), men gjorde det likevel av en eller annen grunn og den var klart positiv
Hurra for baby på vei! planlagt? Skal teste i dag el i morgen.. 90 prosent sikker nå..