Kvalm?

Har vært kvalm døgnet rundt siden jeg kom til 6+0. Eneste som roer magen min er cola, men bør ikke drikke så mye av det pga koffeinet :-(
 
Noe dere har funnet ut som "roer" magen litt? :oops:
Hjemmelaget milkshake uten sukker hjelper litt for meg. Ferdigkjøpt milkshake smaker plutselig alt for søtt. Tomater, epler eller appelsiner rett fra kjøleskapet er også ganske godt ved kvalme. Mange liker iskald sjokomelk, men jeg har ikke kjøpt inn det ennå. Dessverre synes jeg hamburger er det aller beste ved svangerskapskvalme, og det kan jeg jo ikke akkurat spise hver dag. :P
 
Er kvalm innimellom, værst på kvelden og natta egentlig.. Men ikke spykvalm heldigvis :) håper det holder seg sånn!
Er 5+0 i dag, så er jo store sjangser for at kvalmen tar seg opp om en uke eller to :o men, alt er greit så lenge den lille klamrer seg fast :D
 
Noe dere har funnet ut som "roer" magen litt? :oops:
Ingefær :P
kjøp i form av te eller kjøp ei rot.. skjær av ei lita skive å legg i kokt vann!
funker som gull
 
Finnes ingefærtabletter på helsekosten, smaker ikke noe godt.. Men synes de fungerer
 
Her er kvalmen værst natt og tidlig morgen.. Fører til minimalt med søvn hver natt
 
Her er kvalmen værst natt og tidlig morgen.. Fører til minimalt med søvn hver natt

Jeg har det på akkurat samme måte. Kan våkne midt på natten av at jeg føler jeg må kaste opp.
 
Og da meldte ubehaget seg...!
Kommer aldri over hvor "rar" svangerskapskvalmen er. Har et konstant sug i magen, og er uggen, men samtidig har jeg lyst på sjokolade
:wtf
Sånn har jeg også det, føles hele tiden som jeg vil kaste opp, samtidig som jeg har lyst på alt jeg kommer over av snop :p
 
Kvalmen hat gitt seg mye. Vet ikke om jeg skal være glad eller bekymret? :/
 
Kvalmen hat gitt seg mye. Vet ikke om jeg skal være glad eller bekymret? :/


Samme her... Kvalme rakk såvidt å komme før det forsvant. Men jeg tror ikke det er bekymringsfullt. har fortsatt ømme pupper. Sist jeg hadde SA så forsvant alle gravidsymptomer sånn plutselig.
 
Samme her... Kvalme rakk såvidt å komme før det forsvant. Men jeg tror ikke det er bekymringsfullt. har fortsatt ømme pupper. Sist jeg hadde SA så forsvant alle gravidsymptomer sånn plutselig.
Er redd for SA, men det er jo ikke noe jeg kan styre. Har fortsatt ømme pupper, luft, trøtt, mm.
 
Nå har kvalmen meldt seg for fullt.....Fysj! Og mannen er bortreist....:confused:
Verken mat eller søvn hjelper! Heldigvis kaster jeg ikke opp *bank i bordet*
 
Er bare småkvalm innimellom foreløpig..
Håper jeg slipper unna denne gangen.
Forrige gang var jeg kvalm hele tiden og nye halsbrann.
 
Back
Topp