Kvalm?

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Hvordan går det med kvalmen damer?
Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme de 2 gangene jeg har gått gravid og er veldig spent på hvordan det går denne gangen!
Er veldig fin form enda, småkvalm nå og da bare. Husker ikke hvor tidlig jeg fikk det sist, bare at det varte i 5mnd. Krysser fingrer for at jeg slipper!:-D

Her er det veldig opp og ned med kvalmen.. den kommer og går i en mild grad! Men er forberedet på at den kommer for fullt, bare spent på når :oops:

Jeg har vært gravid to ganger, og hadde ekstrem svangerskapskvalme.
De to siste dagene nå har jeg vært så kvalm om morgenen at jeg har måtte kastet opp:confused: Håper vi slipper det denne gangen.

Mannen jobber borte, og jeg er omtrent ikke i stand til å ta vare på meg selv, og ikke hunden vår, om jeg blir like dårlig som de andre gangene. Huden sprakk, jeg klarte ikke stå på bena, jeg husker ingenting fra de månedene. Det eneste jeg gjorde var å sove og kaste opp.

Fikk du komme på sykehuset studentmammatil2, med kvalmen din? Tenker på næring..

jeg hadde også ekstrem svangerskapskvalme i de 2 andre svangerskapene. Håper å slippe unna denne gangen. Hos meg startet det i uke 6 og i uke 7 og varte i 5-6 mnd. Er litt småkvalm nå. Men ellers i fin form. Så krysser fingrene. Alle gode ting et 3:)

jeg hadde også ekstrem svangerskapskvalme i de 2 andre svangerskapene. Håper å slippe unna denne gangen. Hos meg startet det i uke 6 og i uke 7 og varte i 5-6 mnd. Er litt småkvalm nå. Men ellers i fin form. Så krysser fingrene. Alle gode ting et 3:)

Det er så lenge det. Jeg gikk jo ikke gravid så lenge.. Hvordan gikk det med deg i de månedene?

Slet med det i begge forrige svangerskap, og var småkvslm hele døgnet forrige uke. Nå er det borte!

Er litt kvalm neste hele tiden, men det påvirker ikke hverdagen min noe særlig. Igår "vokste maten i munnen"... det er fortsatt tidlig så hvem vet... ;)

Ingen kvalme her enda :) håper lit at det kommer! Sist var jeg ikke kvalm og det endte som ma!

Hadde hyperemesis med gullgutten og sist da jeg mistet i uke 12, men denne gangen har kvalmen såvidt vist seg, heldigvis! :-) :-)

Kjempekjekt å være på hotelltur i byen nå. Matmonsteret måtte selvfølgelig spise en banan på konsert, og du hvor dårlig jeg ble! Rett ut å kaste opp. Kvelden endte tidlig for meg. Tror jeg holder meg unna banan de neste månedene :P

Kjempekjekt å være på hotelltur i byen nå. Matmonsteret måtte selvfølgelig spise en banan på konsert, og du hvor dårlig jeg ble! Rett ut å kaste opp. Kvelden endte tidlig for meg. Tror jeg holder meg unna banan de neste månedene :P
Jeg er også på hotelltur nå, og er veldig glad for at kvalmen ikke har kommet enda, hadde vært så kjedelig å gå glipp av hotellfrokosten;) føler jeg bare tenker på mat for tiden..

Fortsatt null energi og kvalmen kom plutselig for fullt. Jeg skal egentlig i send off fest til bryllupsreise i dag, men tenker det er bedre å holde sofaen..

Fortsatt null energi og kvalmen kom plutselig for fullt. Jeg skal egentlig i send off fest til bryllupsreise i dag, men tenker det er bedre å holde sofaen..

Har vært sengeliggende i hele dag jeg også. Bare kvalm og sover. Typisk at det kommer når vi skal noe da :p

Har vært sengeliggende i hele dag jeg også. Bare kvalm og sover. Typisk at det kommer når vi skal noe da :p

Kjempe kjedelig! Formen kom seg litt utover dagen, men fest orket jeg ikke. Det ble en rolig tur i skogen med hund og mann i steden. Det gjorde godt! Håper du kommer deg snart! :)

Ingen kvalme her heller...Men føler jeg blir veldig fort full i magen :-\ kan nesten ikke spise noe før jeg føler at jeg sprekker :O

Her er kvalmen hele dagen, så og si. Går rundt med "en spyklump" i halsen dagen lang... Og for ikke å snakke om å være trøtt.!! Så kjedelig og glad på en gang :D

Etter jeg ble 6 uker kom kvalmen gitt:p værst når jeg må stå opp tidlig. Har ikke kasta opp enda da, men er ganske kvalm til tider!

Back
Topp