Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Lever lenge på den følelsen av glede når testen endelig var positivÅåå, hurra, hurra, hurra - så fin strek! Ta vare på den god-følelsen du fikk ved den første positive testen, jeg tar meg ennå i å ligge og tenke tilbake på den utrolige følelsen når man får sin første positive test. Helt uvirkelig.
GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!Vis vedlegget 160851
Klarer ikke å tro det, men vi fikk det til! Så lenge har jeg ventet på den positive teseten, og endelig kom den
Tusen takk!GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!
Har ikke vært på sykehuset enda, så har bare regnet meg fram til det selv med terminkalkulator. Men var 4+5 (4+6 idag) jeg fikk der og datoen ble da 19.10. Veldig rart.Gratulerer så mye!!
Vi hadde uttak og innsett på samme dager, men jeg har fått beskjed fra Klinikk Hausken om termin den 19.10, og at jeg idag er 4+4. Merkelig
OkeiHar ikke vært på sykehuset enda, så har bare regnet meg fram til det selv med terminkalkulator. Men var 4+5 (4+6 idag) jeg fikk der og datoen ble da 19.10. Veldig rart.
Kan hende at det blir en annen dato etter ul på St. Olav om to uker
De sa at jeg var 4+1 den dagen jeg ringte inn, og det var på tirsdag. Så vet ikke helt jeg. skal oppdatere her etter ul, så får vi seOkei
Jeg fikk beskjed om termin når jeg ringte inn til Klinikk Hausken og sa jeg var gravid. Og fikk beskjed om at på testdatoen satt av klinikken, 09.02, var jeg 4+0. Men har prøvd noen terminkalkulatorer også, og ene sa 19.10, andre sa 20.10.
Blir spennende med UL da
Jeg skal på UL den 01.03.
Meg går det kjempeflott med. 5+6 idag. Dritvondt i puppeneHvordan går det med deg?
Tusen takkSå godt å høre at det er bra med deg det er gode tegn her har de faktisk blitt en del tyngre allerede
Lykke til på UL
Tusen takk
Ja det har jeg også merket! Tror jeg må invistere i større bh snart
Hvordan går det med deg? Plages med kvalme?
Var innom dagboken din nå. Huff. Hørtes ikke ut som at du har det greit for tiden. Håper det gir seg snart ikke gøy med den kvalmen!Kan være lurt
Ja,her er det litt småtrasig om dagen mye kvalme og oppkast som jeg håper vil gi seg så fort som mulig ☺
Huff synd du har fått kvalmen :/ God bedring! jeg å blir sulten med en gang etter jeg har spist haha, føles ut som magen er bare et stort hullHer har kvalmen slått til. Går greit om jeg passer på å spise, men kjenner meg sulten rett etter jeg er ferdig å spise. Da ble det plutselig litt vanskelig å kjenne når jeg virkelig er sulten, slik at jeg da ofte blir kvalm istedet. Ikke så greit det her
Er heldigvis sykemeldt ut uka pga ryggen, så får hvilt meg godt. Ligger bare rett ut på sofaen hele dagen!
Samme her og! Blir aldri mettHuff synd du har fått kvalmen :/ God bedring! jeg å blir sulten med en gang etter jeg har spist haha, føles ut som magen er bare et stort hull