Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk da er du ikke så langt etter meg nei, kun 2 dager forskjellHar akkurat lest alle postene dine, og ble så glad når jeg så du fikk positiv test
Er selv i dag 6+5 så vi er nesten like langt da. Har beregnet at eggløsning var 27. januar og termin 22. oktober
Spennende å følge deg videre !
Huff det hørtes ikke noe godt ut nei , tror nok det beste er å be om 100% sykmelding ja <3 Håper kvalmen gir seg etterhvert og ikke blir verre ihvertfallSkal på jobb ikveld, men akkurat nå gråter jeg ved tanken. Klarer ikke spise, og kaster opp om jeg blir for sulten. Lovte sjefen å prøve meg på en 50% sykemelding først, og det betyr at jeg har vakt i kveld. Tror jeg skal dra til legen igjen imorgen og be om 100% sykemelding istedet. Helt jævlig å bare ligge på sofaen og ikke spise og være kvalm hele tiden. Hater det! Men er så glad for at jeg endelig er gravid <3
Tusen takkDet er så vakkert hvordan kroppene våre er laget for å utvikle disse små Gratulerer ♡
Tusen takk! Det håper jeg også. Utrolig kjedelig å bare ligge på sofaenHåper formen din snart blir bedre!
ÅÅÅ så stas8+2 og idag kjøpte jeg de første plaggene Vis vedlegget 165642
Håper den forsvinner snartTo herlige uker uten kvalme, og hadde virkelig håpet at det skulle fortsette slik. Men neida, de siste dagene har kvalmen kommet tilbake. Ikke like ille som i begynnelsen, men mer enn plagsom nok.
Håper den vil forsvinne igjen etter påsken når jeg nærmer meg 12 uker.
Det håper jeg også!Håper den forsvinner snart