Kristin's dagbok

Har akkurat lest alle postene dine, og ble så glad når jeg så du fikk positiv test :D
Er selv i dag 6+5 så vi er nesten like langt da. Har beregnet at eggløsning var 27. januar og termin 22. oktober :p
Spennende å følge deg videre !
 
Har akkurat lest alle postene dine, og ble så glad når jeg så du fikk positiv test :D
Er selv i dag 6+5 så vi er nesten like langt da. Har beregnet at eggløsning var 27. januar og termin 22. oktober :p
Spennende å følge deg videre !
Tusen takk :D da er du ikke så langt etter meg nei, kun 2 dager forskjell :)
 
Skal på jobb ikveld, men akkurat nå gråter jeg ved tanken. Klarer ikke spise, og kaster opp om jeg blir for sulten. Lovte sjefen å prøve meg på en 50% sykemelding først, og det betyr at jeg har vakt i kveld. Tror jeg skal dra til legen igjen imorgen og be om 100% sykemelding istedet. Helt jævlig å bare ligge på sofaen og ikke spise og være kvalm hele tiden. Hater det! Men er så glad for at jeg endelig er gravid <3
 
Skal på jobb ikveld, men akkurat nå gråter jeg ved tanken. Klarer ikke spise, og kaster opp om jeg blir for sulten. Lovte sjefen å prøve meg på en 50% sykemelding først, og det betyr at jeg har vakt i kveld. Tror jeg skal dra til legen igjen imorgen og be om 100% sykemelding istedet. Helt jævlig å bare ligge på sofaen og ikke spise og være kvalm hele tiden. Hater det! Men er så glad for at jeg endelig er gravid <3
Huff det hørtes ikke noe godt ut nei , tror nok det beste er å be om 100% sykmelding ja <3 Håper kvalmen gir seg etterhvert og ikke blir verre ihvertfall :)
 
Det er så vakkert hvordan kroppene våre er laget for å utvikle disse små :) Gratulerer ♡
 
Hele 2 timer klarte jeg på jobb før jeg kastet opp. Helt ødelagt i kroppen etter å ha slitt meg ut, og det er kun på 2 timer. Slik det er nå så fungerer jeg ikke på jobb. De jeg jobber med er avhengig av at jeg klarer å delta, men slik det er nå er jeg ubrukbar. 100% sykemelding fra imorgen. :(
 
Fikk Postafen av legen igår samtidig som 100% sykemelding. Den tar ikke bort all kvalmen, men mye av den :D utrolig deilig å slippe det verste. Håper det varer. Blir trøtt av tablettene, men det er så verdt det :)
 
Håper formen din snart blir bedre!
 
Så bra at kvalmestillende hjelper litt :) Du får slappe av og la kroppen styre tempoet nå, og så håper jeg kvalmen letter snart :)
 
To herlige uker uten kvalme, og hadde virkelig håpet at det skulle fortsette slik. Men neida, de siste dagene har kvalmen kommet tilbake. Ikke like ille som i begynnelsen, men mer enn plagsom nok.
Håper den vil forsvinne igjen etter påsken når jeg nærmer meg 12 uker. :p
 
To herlige uker uten kvalme, og hadde virkelig håpet at det skulle fortsette slik. Men neida, de siste dagene har kvalmen kommet tilbake. Ikke like ille som i begynnelsen, men mer enn plagsom nok.
Håper den vil forsvinne igjen etter påsken når jeg nærmer meg 12 uker. :p
Håper den forsvinner snart :)
 
10+3 idag. Kvalmen kommer og går hele dagen. Er borte i en time etter jeg har spist, så kommer den tilbake og er der til neste gang jeg har spist. Fortsatt veldig ømme pupper, men ikke like ille som i begynnelsen. Mye murringer og strekninger i livmoren. Hadde noen forfærdelige luftsmerter nede i venstre side av lysken tidligere idag. Måtte krøke meg sammen, og puste meg gjennom det. Håper det kun var et engangstilfelle :)
 
Gratulerer med graviditeten!
Håper formen bedrer seg etter de magiske 12 ukene.
Her er jeg i uke 30 og hat ennå ikke sluttet å spy, så jeg vet godt hvor slitsomt det er
 
Back
Topp