Kristin's dagbok

Herregud. Dårlig form ja :(
Tok meg ikke bryet med å lese bivirkningene på Lutinus, men når jeg gjorde det nå så kunne jeg krysse av for alt på listen med mest vanlige bivirkninger.
Skal til fastlegen imorgen, og hun gir meg forhåpentligvis sykmelding. Upraktisk å ha ekstra vondt når man går, siden jobben min består i å gå masse fram og tilbake. Og masse trapper.. :(
 
Blir forresten kjempesinna om jeg går gjennom alle disse plagene uten å bli gravid, slik at jeg må gjennom det på nytt neste måned :O
 
Blir sykmeldt ut tirsdag. Så da drar jeg hjem til familien i noen dager for å virkelig få slappet av :)
 
Blir sykmeldt ut tirsdag. Så da drar jeg hjem til familien i noen dager for å virkelig få slappet av :)
Like greit å få sykmelding av og til :) Masse god bedring, håper formen blir bedre snart :)
 
Endelig kvitt smertene jeg hadde i magen. Nå er det kun sykt ømme pupper og litt kvalme som plager meg :) kjenner at eggstokkene er ganske ømme enda, men nå er de ikke plagsomme mer :D
Håper uka går fort! Kun ei uke igjen til testing. Og imorgen får jeg høre hvor mange som ble fryst ned.
 
Kun 2 egg som overlevde blasto over helga og ble fryst ned, men får være fornøyd med at det er bedre enn ingenting. Og har bestemt meg for at jeg ikke trenger de før ett eventuelt søskenforsøk ;)
 
Sykemelding var en god ide de dagene jeg hadde skikkelig vondt, men nå som formen er bedre holder jeg på å gå på veggen av kjedsomhet! Har fri imorgen og torsdag, så da er det to dager til som kommer til å gå kjempesakte :(
Tenker jeg skal distrahere meg selv imorgen ved å dra på kino og kanskje se flere enn en film. Har gratis kinobilletter, og busskort, så da blir det billig ;)
 
Går på veggen!!! Vil teste :O
Kjeder meg ihjel. Kjeder meg så mye at jeg sendte melding til PT'n og spurte om jeg kunne komme å trene 09.00 imorgen :D
Kun en dag igjen til jeg er tilbake på jobb og da jobber jeg i 4 dager, så er det testetid :D må bare komme meg gjennom morgendagen, så går dagene fort.
 
Går på veggen!!! Vil teste :O
Kjeder meg ihjel. Kjeder meg så mye at jeg sendte melding til PT'n og spurte om jeg kunne komme å trene 09.00 imorgen :D
Kun en dag igjen til jeg er tilbake på jobb og da jobber jeg i 4 dager, så er det testetid :D må bare komme meg gjennom morgendagen, så går dagene fort.

Så spennende at du nærmer deg testetid :D
Så du kan teste iløpet av helgen? :)
 
Blir spennende med testing :) Jeg begynte å hekle, fikk en venninne til å lære meg, for å få tiden til å gå da jeg ble sykemeldt etter innsett første gang. Mange små, søte bamser man kan hekle til de små :) Ellers er digital fotobok også morsomt tidsfordriv. Prøver å lage album fra alt mulig, veldig gøy og utrolig koselig å ha. Håper dagen går fort :)
 
Så spennende at du nærmer deg testetid :D
Så du kan teste iløpet av helgen? :)
Lovet kjæresten å vente med testinga til tirsdag, slik at det ikke er noe tvil når jeg tar den. Testdato fra sykehuset var onsdag 10/02. Så da må jeg bare være tålmodig litt til. Jobber hele helga, så tror tida kommer til å gå fort :)
 
Blir spennende med testing :) Jeg begynte å hekle, fikk en venninne til å lære meg, for å få tiden til å gå da jeg ble sykemeldt etter innsett første gang. Mange små, søte bamser man kan hekle til de små :) Ellers er digital fotobok også morsomt tidsfordriv. Prøver å lage album fra alt mulig, veldig gøy og utrolig koselig å ha. Håper dagen går fort :)
Smart å lære seg noen hobbyer å holde på med. Går mye i lesing og tvseriemaraton til meg for tiden. Men virker som dagen her kommer til å gå fort, skal se to filmer på kino :p
 
Herregud, puppene mine! Om jeg ikke er gravid, og må gjennom enda en runde med Lutitnus så tror jeg puppene mine kommer til å falle av :p
Tortur å ta av seg bh for da kjenner jeg hvor ømme de er. Tror også de har vokst!
 
Herregud, puppene mine! Om jeg ikke er gravid, og må gjennom enda en runde med Lutitnus så tror jeg puppene mine kommer til å falle av :p
Tortur å ta av seg bh for da kjenner jeg hvor ømme de er. Tror også de har vokst!
Haha husker godt puppene var meget ømme ja :p
 
Så herlig <3 Gratulerer så masse :D
 
Back
Topp