Kristin's dagbok

Krysser fingre for at det skal gå bra denne gangen:) ❤ Jeg tror disse nedturene er med på å bygge oss sterke og solide som mennesker. Vi er erfarne mennesker med mye kunnskap, og når det endelig går bra, så kan vi være der for andre for å vise vei. At dette skal gå bra! Det ordner seg til slutt! :D Og det vil det for dere og. Jeg trodde aldri jeg skulle oppleve det jeg gjør nå. Jeg forsøkte likevel, men tenkte innerst inne at det aldri ville skje. At mammarollen tydeligvis ikke var laget for meg. Men det er den! Og det er den for deg og! Bare vent og se❤
Tusen takk! Dere hjelper meg virkelig altså. Er på en opptur igjen nå, og håper den fortsetter til etter ultralyd :D
 
Ultralyd nr 2 imorgen. Denne gangen merker jeg at det skjer ting. Gikk opp til 300ie Puregon etter ul på mandag.
Håper på uttak på fredag :D
 
Eggene var nesten perfekte, men legen ønsket å ha meg inne til en time til. Så da blir det uttak på mandag istedet :D
 
Akkurat fått vite at min beste venninne er gravid. Hun har prøvd i noen få måneder, og det er nr 2 på nesten første forsøk.
Er kjempeglad på hennes vegne, men vet at det blir veldig bittert om jeg ikke får det til på dette forsøket. Men om jeg får det til blir det veldig koslig, da vi kommer til å bare ha 4-5 uker mellom oss :)
 
Uff, det er alltid sårt det der:( Og det er lov å føle seg bitter eller urettferdig behandlet. Men nå kommer din tur! :D
 
Da ble Ovitrelle satt i natt. Veldig spent på morgendagen.
Jobber heldigvis hele dagen. Starter 3 og ferdig 12, så da kommer dagen til å gå kjempefort. Må ha med meg litt ekstra mat så jeg får spist på jobb før fastinga begynner :)
 
Lykke til I morgen!! Jeg heier på deg! :) :)
 
Ble forresten så jeg fikk med meg det 4-timers lange møtet igår. Hadde litt vondt i eggstokkene, men ikke verre enn sterke menssmerter. Med litt paracet og mulighet til å sitte i ro under hele møtet så gikk det veldig bra :)
 
Back
Topp