Kristin's dagbok

Så kjedelig med negativ test! Satser på det går når du bare får et ordentlig forsøk med egg ut og inn:)

Oi! Tr kom idag. Da kan jeg faktisk rekke enda et forsøk før jul, om St Olav lar meg få lov.... :(

Oi! Tr kom idag. Da kan jeg faktisk rekke enda et forsøk før jul, om St Olav lar meg få lov.... :(
Tanta mi kom også i dag! Akkurat nu faktisk.
På riksen sa de at jeg fikk innsett (frys) før julaften om jeg fikk mensen innen torsdag.
Håper du får lov!

Tanta mi kom også i dag! Akkurat nu faktisk.
På riksen sa de at jeg fikk innsett (frys) før julaften om jeg fikk mensen innen torsdag.
Håper du får lov!
Fikk dessverre ikke før jul. Så da blir det ny oppstart ca 8 januar istedet. Jaja. Greit å slappe av i jula også :) lykke til! Håper virkelig du får det til nå før jul :D

Fikk dessverre ikke før jul. Så da blir det ny oppstart ca 8 januar istedet. Jaja. Greit å slappe av i jula også :) lykke til! Håper virkelig du får det til nå før jul :D
Jeg fikk før jul :)
Det er heldigvis ikke den værste måneden å vente over da. Førjulstida og jul og nyttår er over i en fei og da er du igang igjen! :)

Endelig er TR her og en ny runde starter. Denne gangen håper jeg at jeg får fullføre. 200ie Puregon denne gangen, satser på at det gir effekt :)
Ringer inn på mandag og da starter jeg nok med sprøytene med engang :)

Endelig er TR her og en ny runde starter. Denne gangen håper jeg at jeg får fullføre. 200ie Puregon denne gangen, satser på at det gir effekt :)
Ringer inn på mandag og da starter jeg nok med sprøytene med engang :)

Spennende :) ca når blir det innsett?

Sprøytestart idag og samtidig et fint lite forkjølelsesvirus som gjør at jeg har mistet stemmen. Så for å oppsummere: menssmerter+halsvondt+null stemme+smerter etter sprøyte=en flott mandag :p Haha. Alt kom liksom samtidig denne gangen! :)

Sprøytestart idag og samtidig et fint lite forkjølelsesvirus som gjør at jeg har mistet stemmen. Så for å oppsummere: menssmerter+halsvondt+null stemme+smerter etter sprøyte=en flott mandag :p Haha. Alt kom liksom samtidig denne gangen! :)

Kjip start på uka! Men der i gang igjen :) og det er meget bra!!!

Sprøytedag 4. Ingen symptomer. Er livredd for å få samme resultat som sist og må avbryte forsøket. Ber aldri, men kjære gud la meg få flotte og store egg denne gangen! Klarer ikke flere nedturer. Eller jo, jeg klarer meg likevel. Men er så lei av å være psykisk utslitt pga nedturer :(

Jeg har også hatt hormonperioder der jeg ikke har kjent noenting :) og jeg har fått ut henholdsvis 7, 8 og 17 egg :) til og med når jeg var overstimulert med 17 egg ut kjente jeg ikke noe før jeg satte eggløsningsprøyta ;)

Slapp av :)

Jeg har også hatt hormonperioder der jeg ikke har kjent noenting :) og jeg har fått ut henholdsvis 7, 8 og 17 egg :) til og med når jeg var overstimulert med 17 egg ut kjente jeg ikke noe før jeg satte eggløsningsprøyta ;)

Slapp av :)
Tusen takk! Så godt å høre at det er håp :)

Sprøytedag 4. Ingen symptomer. Er livredd for å få samme resultat som sist og må avbryte forsøket. Ber aldri, men kjære gud la meg få flotte og store egg denne gangen! Klarer ikke flere nedturer. Eller jo, jeg klarer meg likevel. Men er så lei av å være psykisk utslitt pga nedturer :(
Jeg hadde ingen symptomer på sprøytene (Bemfola) og fikk ut 12 egg :) Det er MASSE håp for deg hvertfall!
Nedturer er tøffe som fy, selvom vi takler dem når dem skjer.
Gi ikke opp, for plutselig får du en heidundranes opptur istedetfor! :)

Jeg kjente ikke så mye for et par dager før uttak. Samme dagen som uttak kjente jeg ingenting, men etter uttak var det definitivt værst.du har jo gått gjennom det før, men tenkte bare jeg skulle si at det var sånn jeg opplevde det :) jeg var nemlig også redd for at det ikke hadde virket.

Krysser fingre for at det skal gå bra denne gangen:) ❤ Jeg tror disse nedturene er med på å bygge oss sterke og solide som mennesker. Vi er erfarne mennesker med mye kunnskap, og når det endelig går bra, så kan vi være der for andre for å vise vei. At dette skal gå bra! Det ordner seg til slutt! :D Og det vil det for dere og. Jeg trodde aldri jeg skulle oppleve det jeg gjør nå. Jeg forsøkte likevel, men tenkte innerst inne at det aldri ville skje. At mammarollen tydeligvis ikke var laget for meg. Men det er den! Og det er den for deg og! Bare vent og se❤

Jeg kjente ikke så mye for et par dager før uttak. Samme dagen som uttak kjente jeg ingenting, men etter uttak var det definitivt værst.du har jo gått gjennom det før, men tenkte bare jeg skulle si at det var sånn jeg opplevde det :) jeg var nemlig også redd for at det ikke hadde virket.
Kom aldri så langt som uttak sist, da eggene ikke var store nok. Men godt å høre likevel :) Så godt å få støtte fra dere! :D

Back
Topp