Kristin's dagbok

Sprøytenarkoman kaller kjæresten meg :p skulle egentlig i bassenget i helga, ble heldigvis droppa. Bare ser for meg blikkene :p
Hahaha:)) Jeg måtte si ifra til massasje duden at det var pga blodfortynnende sprøyter og ikke en mann som mishandlet meg hjemme:))
 
Idag gikk dagen overraskende fort, da jeg tok med meg søster og tantebarn på kino for å se Karsten og Petra, etterfulgt av en tur på Sirkus shopping der vi tok turen innom lekeland. Utrolig hvor mye energi det er i kroppen på en liten 3-åring altså :p
Og nå er det kun morgendagen igjen, så er det ny ul :D tida går heldigvis fort!
 
Skikkelig slag i trynet etter ul denne gangen. Kun ett egg som var bra nok, så da bestemte legen at det var best å avbryte og ikke bruke opp forsøket på et lite egg. Blir nytt forsøk i januar om vi ikke får det til selv. Fikk med meg ovitrelle hjem som jeg skal sette imorgen. Håper bare at kjæresten får til å komme denne gangen. Sliter veldig med prestasjonsangst. Og er ikke akkurat lite press på han nå heller. Hadde håpet å unngå dette presset igjen, var så godt å vite at vi kunne slappe av og få hjelp. :(
 
Skikkelig slag i trynet etter ul denne gangen. Kun ett egg som var bra nok, så da bestemte legen at det var best å avbryte og ikke bruke opp forsøket på et lite egg. Blir nytt forsøk i januar om vi ikke får det til selv. Fikk med meg ovitrelle hjem som jeg skal sette imorgen. Håper bare at kjæresten får til å komme denne gangen. Sliter veldig med prestasjonsangst. Og er ikke akkurat lite press på han nå heller. Hadde håpet å unngå dette presset igjen, var så godt å vite at vi kunne slappe av og få hjelp. :(

Klem til deg!

Men hvordan forholder kjæresten din seg til at han må prestere ved prøverør også...? Det er jo press da også. Eller går det greit siden han da får gjøre det han skal helt alene? Det går jo i praksis an å gjøre det sånn hjemme også (altså selv-inseminasjon), men det er kanskje ikke akkurat det mest romantiske. Vet at mannen min ikke syns det var så kjekt å måtte "komme i en kopp" da vi hadde uttak, han strevde litt han også, men det gikk heldigvis. Skjønner veldig godt at det blir press på de, vi kvinner er litt heldige som slipper å måtte prestere så veldig på akkurat den biten (men til gjengjeld må vi gjennom alt makkverket av medisiner...).

Uansett er januar rett om hjørnet! :D
 
Klem til deg!

Men hvordan forholder kjæresten din seg til at han må prestere ved prøverør også...? Det er jo press da også. Eller går det greit siden han da får gjøre det han skal helt alene? Det går jo i praksis an å gjøre det sånn hjemme også (altså selv-inseminasjon), men det er kanskje ikke akkurat det mest romantiske. Vet at mannen min ikke syns det var så kjekt å måtte "komme i en kopp" da vi hadde uttak, han strevde litt han også, men det gikk heldigvis. Skjønner veldig godt at det blir press på de, vi kvinner er litt heldige som slipper å måtte prestere så veldig på akkurat den biten (men til gjengjeld må vi gjennom alt makkverket av medisiner...).

Uansett er januar rett om hjørnet! :D
Å komme i en kopp er ikke noe problem synes han. Har prøvd selvinseminering tidligere. Hadde håpet å prøve den vanlige måten først, så får han evt tømme seg i en kopp i morgen om han trenger det :)
Sant det! Vil gå fort til januar etter jula heldigvis :p
 
Skikkelig slag i trynet etter ul denne gangen. Kun ett egg som var bra nok, så da bestemte legen at det var best å avbryte og ikke bruke opp forsøket på et lite egg. Blir nytt forsøk i januar om vi ikke får det til selv. Fikk med meg ovitrelle hjem som jeg skal sette imorgen. Håper bare at kjæresten får til å komme denne gangen. Sliter veldig med prestasjonsangst. Og er ikke akkurat lite press på han nå heller. Hadde håpet å unngå dette presset igjen, var så godt å vite at vi kunne slappe av og få hjelp. :(
Å så innmari kjedelig :-( Sender over en stor klem <3 Kjipt når forsøk blir avbrutt, men samtidig har dere fortsatt 3 forsøk igjen offentlig da siden dette ikke teller.. Heldigvis er det ikke så lenge til januar, selv om det sikkert føles som en liten evighet nå..

Håper mannen takler presset, og hvis ikke får dere kose dere masse i jula og lade opp til å starte på igjen i januar :)
 
God klem til deg!
Neste forsøk blir vellykket :)
 
Skjønner at du er skuffet, men som det står flere steder her, så er jo det første forsøket en slags test. Tiden går heldigvis fort til januar <3 Klem til deg
 
Skikkelig slag i trynet etter ul denne gangen. Kun ett egg som var bra nok, så da bestemte legen at det var best å avbryte og ikke bruke opp forsøket på et lite egg. Blir nytt forsøk i januar om vi ikke får det til selv. Fikk med meg ovitrelle hjem som jeg skal sette imorgen. Håper bare at kjæresten får til å komme denne gangen. Sliter veldig med prestasjonsangst. Og er ikke akkurat lite press på han nå heller. Hadde håpet å unngå dette presset igjen, var så godt å vite at vi kunne slappe av og få hjelp. :(
Ånei dette var kjedelig å lese:( Håper hvertfall dere får til å prøve selv på dette egget, på den ene eller andre måten... Skjønner dette er veldig skuffende nyheter å få! Håper de finner et bedre medisinopplegg for deg neste gang så det blir flotte egg:)
 
Skjønner veldig godt du ble skuffet, men samtidig, kjempe bra at de gjør det så du slipper å bruke et helt forsøk på et lite egg.
Tiden nå går fort (jeg håper iallfall det :p) og snart er du ruger du også :)
 
Back
Topp