Kristin's dagbok

Ååå, hurra, hurra, hurra - så fin strek! :D Ta vare på den god-følelsen du fikk ved den første positive testen, jeg tar meg ennå i å ligge og tenke tilbake på den utrolige følelsen når man får sin første positive test. Helt uvirkelig. :D
 
Ååå, hurra, hurra, hurra - så fin strek! :D Ta vare på den god-følelsen du fikk ved den første positive testen, jeg tar meg ennå i å ligge og tenke tilbake på den utrolige følelsen når man får sin første positive test. Helt uvirkelig. :D
Tusen takk! Lever lenge på den følelsen av glede når testen endelig var positiv :D
 
Her har symptomene kommet for fullt. Sinnsykt ømme pupper, mye større brystvorter, fort sliten, småkvalm og masse murringer.
Skal på ul 29.02, skuddårsdagen :D
Det må jo bringe ekstra lykke med seg. Har vært litt redd for at det her ikke skal gå bra, men nå som brystvortene har blitt mye større på noen få dager er jeg mer avslappet. Men kommer til å slappe av helt etter ul der jeg ser et bankende hjerte.
Håper dere alle kommer etter snart. Det er så velfortjent for dere å lykkes! <3
 
Gratulerer så mye!!

Vi hadde uttak og innsett på samme dager, men jeg har fått beskjed fra Klinikk Hausken om termin den 19.10, og at jeg idag er 4+4. Merkelig :)
 
Gratulerer så mye!!

Vi hadde uttak og innsett på samme dager, men jeg har fått beskjed fra Klinikk Hausken om termin den 19.10, og at jeg idag er 4+4. Merkelig :)
Har ikke vært på sykehuset enda, så har bare regnet meg fram til det selv med terminkalkulator. Men var 4+5 (4+6 idag) jeg fikk der og datoen ble da 19.10. Veldig rart. :p
Kan hende at det blir en annen dato etter ul på St. Olav om to uker :)
 
Har ikke vært på sykehuset enda, så har bare regnet meg fram til det selv med terminkalkulator. Men var 4+5 (4+6 idag) jeg fikk der og datoen ble da 19.10. Veldig rart. :p
Kan hende at det blir en annen dato etter ul på St. Olav om to uker :)
Okei :)
Jeg fikk beskjed om termin når jeg ringte inn til Klinikk Hausken og sa jeg var gravid. Og fikk beskjed om at på testdatoen satt av klinikken, 09.02, var jeg 4+0. Men har prøvd noen terminkalkulatorer også, og ene sa 19.10, andre sa 20.10. :p

Blir spennende med UL da :)
Jeg skal på UL den 01.03.
 
Okei :)
Jeg fikk beskjed om termin når jeg ringte inn til Klinikk Hausken og sa jeg var gravid. Og fikk beskjed om at på testdatoen satt av klinikken, 09.02, var jeg 4+0. Men har prøvd noen terminkalkulatorer også, og ene sa 19.10, andre sa 20.10. :p

Blir spennende med UL da :)
Jeg skal på UL den 01.03.
De sa at jeg var 4+1 den dagen jeg ringte inn, og det var på tirsdag. Så vet ikke helt jeg. :p skal oppdatere her etter ul, så får vi se :)
 
Hvordan går det med deg? ❤️
Meg går det kjempeflott med. 5+6 idag. Dritvondt i puppene :p
Veldig sliten og trøtt for tiden. Og sulten hele tiden. Ellers er jeg i kjempebra form. Ser fram til neste mandag, for da skal jeg på ul :D
Enn deg? Merker du noe? :)
 
Så godt å høre at det er bra med deg :) det er gode tegn her har de faktisk blitt en del tyngre allerede

Lykke til på UL
 
Så godt å høre at det er bra med deg :) det er gode tegn her har de faktisk blitt en del tyngre allerede

Lykke til på UL
Tusen takk :)
Ja det har jeg også merket! Tror jeg må invistere i større bh snart :p
Hvordan går det med deg? Plages med kvalme?
 
Tusen takk :)
Ja det har jeg også merket! Tror jeg må invistere i større bh snart :p
Hvordan går det med deg? Plages med kvalme?

Kan være lurt

Ja,her er det litt småtrasig om dagen mye kvalme og oppkast som jeg håper vil gi seg så fort som mulig ☺
 
Her har kvalmen slått til. Går greit om jeg passer på å spise, men kjenner meg sulten rett etter jeg er ferdig å spise. Da ble det plutselig litt vanskelig å kjenne når jeg virkelig er sulten, slik at jeg da ofte blir kvalm istedet. Ikke så greit det her :p
Er heldigvis sykemeldt ut uka pga ryggen, så får hvilt meg godt. Ligger bare rett ut på sofaen hele dagen!
 
Her har kvalmen slått til. Går greit om jeg passer på å spise, men kjenner meg sulten rett etter jeg er ferdig å spise. Da ble det plutselig litt vanskelig å kjenne når jeg virkelig er sulten, slik at jeg da ofte blir kvalm istedet. Ikke så greit det her :p
Er heldigvis sykemeldt ut uka pga ryggen, så får hvilt meg godt. Ligger bare rett ut på sofaen hele dagen!
Huff synd du har fått kvalmen :/ God bedring! jeg å blir sulten med en gang etter jeg har spist :p haha, føles ut som magen er bare et stort hull
 
Back
Topp