Kristinawe blir mamma ❤

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Kristinawe, 3 Feb 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

21+5 [emoji170] tiden går ganske fort og jeg nyter magen som vokser og sparkene fra lillegutt som blir sterkere og sterkere [emoji4]
    Jeg er ganske så sliten om dagen og vurderer å øke sykmeldingen litt, men har ikke bestemt meg.. er nå sykmeldt i 20%, men jordmor syntes det var litt lite. Var hos henne igår og fikk høre fin og sterk hjertelyd igjen [emoji7] fikk blodtrykksfall når jeg var der, ble kvalm, svimmel og hvit om nebbet.. det var skikkelig ekkelt [emoji53] aldri opplevd det før men det er visst normalt. Etter det som skjedde så ville ikke jordmor la meg jobbe den dagen, så da ble det en hviledag igår. I morgen har jeg fri fra før og det er meldt strålende vær! Skal kjøpe meg ny bikini idag så jeg er klar for å slappe av i sola [emoji2]

• Liker Liker x 2
  2. charmiiss Gift med forumet Aprillykke 2017

Så fin vogn! Vi har også Emmaljunga og den er supergod. Lille J elsker den også.

Ta det litt med ro fremover og hør på jordmor. Blodtrykksfall er ikke å spøke med, det vet jeg ALT om[emoji85][emoji171]

3. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Elsker Emmaljunga, de er såå god å trille [emoji7]
    Hehe nei, jeg vet at du var veldig plaget med det.. [emoji33] skikkelig ekkelt da. Har bare vært den ene gangen hittil, så håper jeg ikke får det så mange ganger [emoji4] jobber fortsatt 80% og prøver å holde ut ut neste uke pga noe greier på jobb [emoji12] tror nok jeg kommer til å øke sykmeldinga litt etter det.
    Håper det går bare bra med dere enda [emoji177] så koselig å høre fra deg!

4. charmiiss Gift med forumet Aprillykke 2017

Høres veldig fornuftig ut! Følger med serru, er så rart å tenke på at den evige ventetiden min endelig er over og nå er det din tur! Nesten misunnelig på deg som får møte babyen din for første gang. Gled deg!

• Liker Liker x 1
  5. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Vet ikke om noen følger med enda, men her kommer en liten oppdatering [emoji4] så mye som skjer så jeg glemmer å skrive her.
    Idag er jeg 24+3 med lillegull [emoji170] tenk at jeg har kommet så langt. Nå er det bare 3-4 måneder igjen før jeg faktisk skal føde [emoji33][emoji33] det er så sykt å tenke på. Vi gleder oss helt vilt! Og den lille i magen er så aktiv, og det er helt fantastisk å kjenne på [emoji7] nå har samboer også kjent sparkene mange ganger, kjennes godt og sees godt utenpå magen nå. Har veldig mye kynnere, men ingen smertefulle så det går greit. Ellers jobber jeg 60% og det fungerer veldig bra [emoji4] gleder meg på ferie - en uke neste uke og de tre restrerende ukene i august. Da skal jeg bare kose meg med magen. Vi har malt ferdig rommet og skal hente sprinkelsenga idag, så mye har kommet på plass [emoji4] blir artig å innrede [emoji92]
    God mandag til deg som titter innom [emoji2]

• Liker Liker x 6
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Jeg følger fortsatt med :D Så gøy at dere er godt i gang med barnerommet og at lille er så aktiv :) Så fin mage ❤️

7. Frk1991 Gift med forumet Snøkrystallene2021❄️

Så fin mage ❤ blir gøy å begynne å innrede rommet til den lille :D

8. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

26+3
    Nå har jeg hatt ei uke ferie og det var både deilig og stressende. Var på Storsjøcup så det ble mye ståing/gåing og lite søvn i campingvogn.. og kjenner jeg er drittlei nå når jeg er tilbake på jobb igjen. Det er såå mye stress her. Og med mye vann i kroppen og halsbrann er det slitsomt. Skikkelig plagsomt, får magesmerter av det også. Ikke godt å sitte sånn på jobb.. nå ble det mye syt gitt.. menmen, ferie om 3 uker igjen!
    Lillegutt er veldig aktiv og det er så koooos [emoji173]️

• Liker Liker x 1
  9. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Kanskje du må vurdere om du bør jobbe enda litt mindre? :)

Åh, så koselig ❤️ Jeg er SÅ misunnelig!

10. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Ja, jeg vurderer det absolutt! Skal snakke med legen min om det [emoji4]
    Jaa det er lov å være misunnelig. Jeg skjønner det godt. Men nå er det virkelig rett rundt hjørnet for deg også, det er jeg sikker på! Jeg begynte å kjenne liv rett etter OUL, så kanskje du gjør det også [emoji2]

11. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Det er bra :)

Håper det :D

12. Skvirevippen Forumet er livet Marsboerne 20 18

Seee på den magen da :D
    Så fin [emoji7]

13. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Tuusen takk [emoji7] hvordan går det med deg? Noe nytt?? Jeg er så dårlig på å innom bv for tiden..

14. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

26+5 [emoji173]️
    Idag har vi time til 3D ultralyd kl 18:30. Gleder meg kjempemasse til å se lillegutt igjen [emoji7] han er veldig aktiv nå om dagen! Mamma og samboer skal bli med. Tror det blir veldig artig for den kommende mormoren [emoji2]

• Liker Liker x 2
  15. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Åå, så gøy :D

16. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Jaa det blir veldig artig! [emoji2] gleder meg så til å se oppdatering etter din oul imorgen [emoji7] skjønner godt at du er nervøs, det var jeg også! Klarte ikke å sitte i ro når jeg venta på å komme inn og hadde sååå vondt i magen [emoji12] men etterpå får du en fantastisk herlig følelse når alt er bra med lille i magen! Og det er jeg sikker på at det er også [emoji4]

• Liker Liker x 1
  17. Skvirevippen Forumet er livet Marsboerne 20 18

Ja, nå har jeg endelig karra meg inn i termingruppa for mars [emoji14]
    Denne runden har jeg masse symptomer og sterke tester, så dette veit jeg at ikke er en exu som sist [emoji14] men blir tul osv bare for å konstantere det da :)

18. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Åååh yes!! Endelig [emoji33] gratulerer så mye [emoji173]️ nå sitter den løpet ut vetdu! Når blir det tul da? [emoji4]

19. Skvirevippen Forumet er livet Marsboerne 20 18

Takk:) Håper det! Blir i uke 7 en gang, er 4+0 idag :)

20. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Så spennende! Krysser fingrene for deg[emoji173]️[emoji122]

• Liker Liker x 1

Del denne siden