Kristinawe blir mamma ❤

Hei!! Så koselig :D endelig satt den ja og det var deilig! Gleder meg bare til fortsettelsen :D
Oj, 8 uker bak deg bare [emoji33] du er jo kommet riktig så langt da, når sommeren kommer nå så er jo plutselig bebisn din her [emoji7] har du vært i god form?
Her går det veldig bra, føler meg tipp topp :)
Fortsettelsen er den beste ;-) Gled deg! Her var kvalmen grusom noen uker, så gikk den heldigvis over. Nå er det bekkenet som er plagen ;-) Ikke uventet da, så det forebygges en del hehe. Sykemeldt feks. Sommeren i år kommer til å fly! Snart er du mamma :)
 
Fortsettelsen er den beste ;-) Gled deg! Her var kvalmen grusom noen uker, så gikk den heldigvis over. Nå er det bekkenet som er plagen ;-) Ikke uventet da, så det forebygges en del hehe. Sykemeldt feks. Sommeren i år kommer til å fly! Snart er du mamma :)

Fælt med kvalme.. jeg slapp unna all kvalme!
Sommeren tror jeg kommer til å fly ja [emoji33] spennende tider i møte [emoji173]
 
Så koselig Skvirevippen![emoji173] hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har vært inne å følgt med [emoji33]
Med meg går det bra :) 1 dpo i 2 pp etter operasjonen, så krysser alt jeg har for å kunne gå inn i januarforumet :)

Hvordan går det med deg da?
 
Med meg går det bra :) 1 dpo i 2 pp etter operasjonen, så krysser alt jeg har for å kunne gå inn i januarforumet :)

Hvordan går det med deg da?

Ååh, håper det klaffer for deg snart igjen! Januarbaby er jo veldig fint :D
Det går veldig bra med meg. Blir fort sliten men ellers er formen upåklagelig :)
 
Da har jeg kommet til 16+4 [emoji4] skal til jordmor i morgen og gleder meg sykt mye da det ikke har skjedd noe nå siden uke 12.. Er en utålmodig sjel når det gjelder denne graviditeten kjenner jeg [emoji14] ser så frem til å kjenne spark nå snart, og selvfølgelig til UL!
Er fortsatt i veldig bra form. Blir fort sliten og det er vel normalt, og har mer hodepine enn til vanlig. Men bortsett fra det så føler jeg meg generelt som vanlig [emoji2]
Håper vi får høre hjertelyden hos jordmor i morgen [emoji173]️
 
17+2 [emoji93]
I helgen har jeg følt meg kjemperar og gjør det fortsatt, sånn psykisk. Grugleder meg skikkelig til ultralyden og klarer nesten ikke å tenke på noe annet nå [emoji33] bare 8 dager igjen, så det er sikkert fordi det nærmer seg. Ser så utrolig frem til dette, men så blir man jo også engstelig for at noe skal være galt. Det er mye blandede følelser, så jeg kjenner at hodet ikke er helt på plass akkurat nå. Får ikke til å slappe av ordentlig og det resulterer i stiv nakke/skuldre og hodepine.. veldig veldig utålmodig! Gleder meg sånn til å treffe den lille i magen [emoji173]️ kanskje jeg føler at jeg blir litt mer knyttet til bebisn hvis jeg får vite kjønn. Det er fortsatt så vanskelig å skjønne at det er noe som vokser inni meg, føles så uvirkelig. Men det er nok normalt å føle det sånn enda tror jeg [emoji4]
Håper denne uken flyr avsted!
 
Jeg har kjent lite tilknytning jeg og. Men nå som jeg kjenner liv, og har hørt hjertet så er det mer virkelig. Det kommer nok
 
Ja jeg håper og tror det kommer mer etter ultralyden :)

Det kommer nok. Men at det tar tid er vel ikke så rart. Det er jo en spesiell og litt rar greie det å være gravid. Det er jo først bare utmattelse og voksende mage. Så kommer det noen tegn til liv, og sikkert kraftigere tegn ettethvert før det kommer en baby og karusellen er i gang. Jeg synes ikke du skal bekymre deg for at du ikke har noen tilknytningsfølelse enda. Som du sier så vet du jo heller ikke hvem det er som ligger inni der:(
 
Det kommer nok. Men at det tar tid er vel ikke så rart. Det er jo en spesiell og litt rar greie det å være gravid. Det er jo først bare utmattelse og voksende mage. Så kommer det noen tegn til liv, og sikkert kraftigere tegn ettethvert før det kommer en baby og karusellen er i gang. Jeg synes ikke du skal bekymre deg for at du ikke har noen tilknytningsfølelse enda. Som du sier så vet du jo heller ikke hvem det er som ligger inni der:(

Jaa det er jo veldig merkelig egentlig! Vanskelig å skjønne at man lager et menneske inni magen [emoji28] gleder meg til å treffe han/hun som er der [emoji4]
 
17+2 [emoji93]
I helgen har jeg følt meg kjemperar og gjør det fortsatt, sånn psykisk. Grugleder meg skikkelig til ultralyden og klarer nesten ikke å tenke på noe annet nå [emoji33] bare 8 dager igjen, så det er sikkert fordi det nærmer seg. Ser så utrolig frem til dette, men så blir man jo også engstelig for at noe skal være galt. Det er mye blandede følelser, så jeg kjenner at hodet ikke er helt på plass akkurat nå. Får ikke til å slappe av ordentlig og det resulterer i stiv nakke/skuldre og hodepine.. veldig veldig utålmodig! Gleder meg sånn til å treffe den lille i magen [emoji173]️ kanskje jeg føler at jeg blir litt mer knyttet til bebisn hvis jeg får vite kjønn. Det er fortsatt så vanskelig å skjønne at det er noe som vokser inni meg, føles så uvirkelig. Men det er nok normalt å føle det sånn enda tror jeg [emoji4]
Håper denne uken flyr avsted!

Det er nok alltid litt nervepirrende før UL. Mest sannsynlig er alt fint men man blir jo litt nervøs likevel. Det går helt sikkert kjempefint! :)

Håper tiden går fort frem til det :)
 
Det er nok alltid litt nervepirrende før UL. Mest sannsynlig er alt fint men man blir jo litt nervøs likevel. Det går helt sikkert kjempefint! :)

Håper tiden går fort frem til det :)

Ja, jeg er nok ikke alene om disse følelsene :) gleder meg masse og da!
Gleder meg også til du kommer over uke 12 og skal på TUL! Ikke lenge igjen nå :D
 
Herregud, hvordan skal jeg komme meg gjennom de siste dagene før OUL.. [emoji23] helga går sikkert fort da, den bruker jo det. Tror det blir verre etter jobb på mandag og natt til tirsdag [emoji87] gruer meg og gleder meg like mye! Håper sååååå at alt er bra med lille gullet mitt og at han/hun vil vise seg frem [emoji173]️
God helg til dere som ser innom [emoji4]
 
Back
Topp