Kristinawe blir mamma ❤

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Kristinawe, 3 Feb 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Hei! Da var det vel på tide å starte dagbok her også. Herlig å endelig hoppe over i terminforum etter 8mnd :D
    Jeg bor i Nord-Trøndelag og har kjøpt meg hus sammen med min forlovede. Vi har stasjonsvogn, katt og faste jobber begge to, så nå manglet vi bare å utvide familien! Vi gleder oss enormt mye og håper bare at spira klamrer seg godt fast. Gleder meg til å følge dere andre også på veien mot oktoberbaby :)[emoji173]

• Liker Liker x 12
  2. Lille91 Glad i forumet Høsthjerter 2017

Velkommen og gratulerer med spire i magen :)

3. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Tusen takk![emoji2]

4. Hanne1090 Guest

Gratulerer :D

5. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Tusen takk [emoji2]

6. charmiiss Gift med forumet Aprillykke 2017

Gratulerer igjen!

Og - visste ikke at du er nord-trønder! Det er jo jeg og. :D Utvandret sådan.

7. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Åå hehe, så artig! :D hvor i Nord-Trøndelag bodde du da? Hvis jeg kan spørre :)

8. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Herlig med helg! Idag er jeg faktisk 4+0. Bare 4 uker igjen til legetime [emoji173] håper tiden går noenlunde fort og at jeg holder meg frisk [emoji4] men så hadde det vært litt fint med noen symptomer også.. [emoji14]
    Jeg har lastet ned Sims 4 nå for å få tiden til å gå hvis jeg kjeder meg, hihi [emoji2]

• Liker Liker x 2
  9. Rillrall Flørter med forumet

Sims 4 for life! :D hihi love it

10. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Haha ja jeg og, elsker å bygge drømmehus [emoji2]

11. Skvirevippen Forumet er livet Marsboerne 20 18

Tenk så fort 4 uker gikk før man ble prøver xD akkurat nå synes jeg 4 dager til gyn.-time går tregt liksom xD
    Har begynt å strikke et nytt babyteppe som tidsfordriv sjøl. Begynte på et i prøvinga men det var gammelrosa bare fordi fargen var sååå fin. Men la vekk det og begynte på et i beige, så kan jeg ta frem det rosa om det skulle bli jente :p

12. charmiiss Gift med forumet Aprillykke 2017

Heeelt øverst :angelic: Enn du? Sånn ca om du ikke vil si akkurat hvor :D
    Jeg flyttet lenger sørover når jeg var 18 og har aldri sett meg tilbake. Altfor liten plass for min komfortsone.

13. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Hehe ja, ikke sant.. tiden går virkelig tregt nå hvertfall [emoji14] men plutselig er babyen kommet til verden, så på en måte går det jo fort [emoji4]
    Jeg hekla et babyteppe til tanteungen min som ble så fint. Tenker å hekle et sånt til meg selv også [emoji2] fint å ha noe å gjøre [emoji106]

• Liker Liker x 1
  14. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

1,5 time ca nord for Trondheim [emoji4]

• Liker Liker x 1
  15. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

1+4 idag. Tok en strimmeltest idag bare for å se om det er stigning siden torsdag, og det var det [emoji4]
    Har lastet ned en app og laget et magebilde, så jeg kan se hvordan magen utvikler seg etterhvert [emoji2] litt flaut å legge ut dette bildet, men dere bv-jenter er jo så gode og ikke-dømmende. Så synes ikke det er så ille å dele det med dere [emoji4] så kan dere også få følge med på utviklingen [emoji173] ha en god søndag!

• Liker Liker x 5
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  16. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Hurra for stigning og fin mage! :) Gleder meg til å se utviklingen :D

17. Frk.M Glad i forumet Høsthjerter 2017

Så gøy!
    Hvilken app er dette? :)

18. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Tusen takk Jolanda! [emoji173][emoji4]

• Liker Liker x 1
  19. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Kjempegøy! Den heter babystory [emoji4]