Kristinawe blir mamma ❤

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Kristinawe, 3 Feb 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Lykke til på OUL ❤️ Gleder meg til oppdatering! :)

2. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Tusen takk Jolanda [emoji173]️ nervene sniker seg innpå.... [emoji39]

3. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Det forstår jeg veldig godt. Det går helt sikkert fint ❤️

• Liker Liker x 1
  4. Poojenta Elsker forumet Marshmallows2021 Høsthjerter 2017 Assistert-jentene

Lykke til på OUL. Jeg kjenner og nevene kommer. Jeg håper babyen er frisk og fin. Det er jo det som uroer oss mest før OUL.

Jeg krysser fingrene for dere

• Liker Liker x 1
  5. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Tusen takk for lykkeønskninger! Det gikk over all forventning. Det var helt fantastisk å møte vår lille Theodor som er ventet 16 oktober [emoji7] fikk til og med telt 5 fingre på handa! Vi er i lykkerus og alt så helt tipp topp ut [emoji173]️[emoji93]

• Liker Liker x 5
    • Hjertelig Hjertelig x 3
    Last edited: 16 Mai 2017
  6. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Så fantastisk! ❤️ Og for et fint navn! :)

Tenk så stor og fin han har blitt :love7

Last edited: 16 Mai 2017
  7. Poojenta Elsker forumet Marshmallows2021 Høsthjerter 2017 Assistert-jentene

Så nydelig❤ Det må være en glede å få vite at alt er i orden. Da kan du bare glede deg til høsten

Gratulerer med Theodor!

8. Aoede Elsker forumet Himmelbarn August 2018

Så bra! Gratulerer med en liten gutt :) ❤️

9. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Tusen takk alle [emoji173]️
    Måtte bare gjøre et innkjøp idag også etter ultralyden!! [emoji2]

• Liker Liker x 4
  10. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Håper alle har/har hatt en fin 17 mai feiring! Nå har jeg landa i sofaen og det var utrolig godt [emoji2]
    Bunaden fikk ligge i år, så fikk jeg heller vise frem babymagen litt [emoji4]

• Liker Liker x 1
  11. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Sitter akkurat nå å kjenner på bevegelsene i magen fra lille Theodor [emoji170] det er fantastisk [emoji7] føler meg så mye mer knyttet til han etter ultralyden. Sikkert fordi at jeg vet at alt er bra og fordi vi fikk vite kjønn og har bestemt navn. Elsker denne lille krabaten allerede!

• Liker Liker x 2
  12. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Åh ❤️ Nå ble jeg rørt :love7 Og såå koselig at du kjenner bevegelsene!

13. charmiiss Gift med forumet Aprillykke 2017

Hurra!! :love7

14. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

19+0 [emoji170]
    Nå er jeg dødsklar etter jobb, helgavask og baking av kake til konfirmasjon i morgen. Både ryggen og hodet er helt ferdig så nå tror jeg det blir sofasliting resten av kvelden [emoji4] har heldigvis en helt fantastisk samboer som har støvsuga for meg og lager taco til oss nå [emoji7] han er bare best!
    På mandag skal jeg til legen og håper på å få time hos fysio ganske raskt pga ryggplagene..
    God helg dere som er innom [emoji93]

15. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

19+4 [emoji170]
    Igår var jeg hos legen å vi ble enige om 20% sykmelding nå. Jeg plages litt med rygg/nakke og blir utslitt av å jobbe 100%. Så det skal bli godt med en fridag i uka [emoji4]
    I morgen etter jobb tar jeg langhelg med samboer! Det blir godt det [emoji7]

• Liker Liker x 2
  16. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

19+6 [emoji170] samboer tror han kjente vår lilles første spark utenpå idag [emoji64] jeg har ikke kjent det enda, men jeg kjente det ganske kraftig innvendig og han reagerte samtidig som meg [emoji2] blir vel sterkere og sterkere nå etterhvert [emoji7]

• Liker Liker x 1
  17. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Det høres lurt ut :)

Såå koselig :love7

18. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

20+1 [emoji170] idag er jeg halvveis [emoji33] det har gått både fort og sakte.. gleder meg til babygutten min kommer ut [emoji2]
    Torsdag og igår malte vi barnerom, så nå er det snart greit. Gleder meg skikkelig til å begynne å innrede [emoji4]
    Slik ser babymagen ut nå [emoji1313]

• Liker Liker x 2
  19. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

20+4 [emoji170]
    Igår kjøpte vi vogn til den lille mageboeren! Skulle egentlig bare se på utvalget, men kom hjem med den vogna jeg ønska meg [emoji2] det ble den lekre Emmaljunga edge duo. Supergod å trille [emoji7]

• Liker Liker x 4
  20. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Så fint barnerommet blir og gratulerer med vogn i hus! :) Så stas!

Jeg er veldig fan av Emmaljunga og det ble nesten Edge på oss også. Kjempefin :)

Del denne siden