Så fin du er[emoji7] lykke til med innspurten! Snart er han her[emoji2][emoji173]️
Tusen takk godeste [emoji2][emoji173]️ gleder meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Så fin du er[emoji7] lykke til med innspurten! Snart er han her[emoji2][emoji173]️
Håper alt er bra med deg og lille!![]()
Takk for omtanken! [emoji4] det går bra med oss, stabilt og greit enda [emoji173]️
Se på den fine magen, daTenk at det ikke er lenger igjen til termin! Jeg skjønner at du gleder deg til å møte han
![]()
Så bra at du fortsatt blir fulgt godt opp!Han må bare holde seg der inne en stund til [emoji173]️
Så koselig dere har gjort det og så nydelig babymage[emoji173]️
Hvordan har du det nå?
Har gått helt latterlig fort siden du ble gravid synes jeg[emoji85] Heldige du som får oppleve det største i livet snart! Vips så er han 4 måneder og som en liten ål, så bare å nyte hvert sekund av tiden han vil ligge på brystet og kose. Jeg savner det sååååå masse.... [emoji85]
Hvordan går det med deg? [emoji173]️
Takk som spør Jolanda [emoji173]️ det går bra med både meg og baby. Alt er fortsatt stabilt og jeg prøver å nyte siste del selv om jeg begynner å kjenne på utålmodigheten [emoji2] gleder meg til å møte gutten vår nå!