Kristinawe blir mamma ❤

Uke 32 [emoji173]️
Nå er 80% av svangerskapet fullført og det er kun 56 dager igjen til termin. Litt diverse småtteri som plager. Følges opp godt fortsatt pga høyt blodtrykk og skal på ny vekstkontroll på sykehuset på onsdag. Lillegutt har det nok bra for han er veldig aktiv [emoji4] ellers har jeg begynt å få litt bekkenplager, stive hender og føtter pga vann i kroppen, en del hodepine og halsbrann og sliter med "anfall" med høy puls. Pluss at jeg begynner å bli litt utålmodig [emoji12] men alt i alt så er det veldig koselig å være gravid og vil selvfølgelig at han skal holde seg inni der så lenge som mulig [emoji2] gleder meg såå mye til å få godgutten min på utsiden [emoji7]
e8c4953971348599217a816b4e910d32.jpg

Gøy å se hvordan kroppen har forandret seg siden april [emoji173]️ blir vel større og etterhvert! [emoji28]
 
Se på den fine magen, da :love7 Tenk at det ikke er lenger igjen til termin! Jeg skjønner at du gleder deg til å møte han :)

Så bra at du fortsatt blir fulgt godt opp! :) Han må bare holde seg der inne en stund til ❤️
 
Se på den fine magen, da :love7 Tenk at det ikke er lenger igjen til termin! Jeg skjønner at du gleder deg til å møte han :)

Så bra at du fortsatt blir fulgt godt opp! :) Han må bare holde seg der inne en stund til [emoji173]️

Jaa tenk det, det er så uvirkelig [emoji7] snart får jeg møte den lille gutten vår!
 
Litt bilder av barneutstyret [emoji4]
63f33842a6a13cd699f17933732273d8.jpg

8060454774732e1ac012bb285e8abafd.jpg

2d7b7b31e46709a50d8f90aa383ac209.jpg

Sånn ser soverommet til lille ut foreløpig. Ikke pyntet og sånt enda, det tror jeg blir mer etter fødsel når vi ser hva mer vi trenger [emoji4]
35934b0814e80f7d463b9a12ed6615b3.jpg

Stellestasjon på badet oppe. Har også en stellestasjon i første etasje som vi kommer til å bruke mest på dagtid. Der ligger stellematta oppå vaskemaskina.
5a0e08106e9e427ad73cc836b4c56c18.jpg

Og her skal lille sove de første månedene på vårt soverom [emoji173]️
 
Så koselig dere har gjort det og så nydelig babymage[emoji173]️
Hvordan har du det nå?

Har gått helt latterlig fort siden du ble gravid synes jeg[emoji85] Heldige du som får oppleve det største i livet snart! Vips så er han 4 måneder og som en liten ål, så bare å nyte hvert sekund av tiden han vil ligge på brystet og kose. Jeg savner det sååååå masse.... [emoji85]
 
Så koselig dere har gjort det og så nydelig babymage[emoji173]️
Hvordan har du det nå?

Har gått helt latterlig fort siden du ble gravid synes jeg[emoji85] Heldige du som får oppleve det største i livet snart! Vips så er han 4 måneder og som en liten ål, så bare å nyte hvert sekund av tiden han vil ligge på brystet og kose. Jeg savner det sååååå masse.... [emoji85]

Takk snuppa [emoji173]️ jaa, jeg og synes det har gått utrolig fort siden positiv test! Gleder meg masse og begynner å bli utålmodig allerede med disse vanlige på-slutten-plagene [emoji12] tenker nok barseltida går altfor fort ja [emoji33] skal nytenytenyte!
Går det bare bra med dere? Er vel mye artig og nytt som skjer nesten hver dag sikkert [emoji2]
 
Hvordan går det med deg? [emoji173]️

Takk som spør Jolanda [emoji173]️ det går bra med både meg og baby. Alt er fortsatt stabilt og jeg prøver å nyte siste del selv om jeg begynner å kjenne på utålmodigheten [emoji2] gleder meg til å møte gutten vår nå!
 
Takk som spør Jolanda [emoji173]️ det går bra med både meg og baby. Alt er fortsatt stabilt og jeg prøver å nyte siste del selv om jeg begynner å kjenne på utålmodigheten [emoji2] gleder meg til å møte gutten vår nå!

Så godt å høre ❤️ Ja, det skjønner jeg godt :)
 
36+1 [emoji173]️
Jammen er vi snart i mål!! Så utrolig rart å tenke på, og vi gleder oss så sykt mye til å møte gutten vår nå [emoji7]
Jeg var innlagt på føden fra onsdag til igår pga mistanke om preeklampsi. Jeg hadde høyt blodtrykk (160/108) og spor av protein, men alle blodprøver var fine. Fikk blodtrykksmedisin og fikk heldigvis reise hjem når de så at medisinen gjorde det stabilt! Må bare ta det helt kuli. Har åpen retur dersom jeg blir dårligere og har fått beskjed om at jeg da kan bli satt igang. Så hvis vi går til termin nå så tror jeg vi kommer til å bli utålmodige [emoji2] men håper selvfølgelig jeg holder meg frisk!
Vi har det meste klart her hjemme, bilstolen er montert i bilen og fødebagen er så å si klar. Måtte pakke den når jeg ble innlagt [emoji12]
Så da er det bare å vente da.. vente på at gullet vil ut [emoji173]️
 
Måtte innom å titte :D
Nå er du snart i mål, herregud så fort det har gått :O
Blir så spennende å se når gutten deres kommer. Krysser selvsagt fingre og tær for at du holder deg frisk [emoji173]
 
Oii, så spennende! Er du nervøs? Du må allefall ha LAV terskel for å ringe føden er du snill. :wideyed::woot:
Masse lykke til når det setter igang!
 
Hvordan går det med deg nå? :) Du er jo faktisk lengre på vei enn hva jeg av en eller annen grunn trodde, jeg trodde du bare var 33-34 uker. Nå er han jo straks "ferdig" så om han kommer snart er det ingen krise :) Det blir spennende fremover ❤️
 
Back
Topp