Kor mange tvillinggravide e vi her?

Oki :)
Bergen er en flott by!Var der i sommer å skal på husmorferie dit i Mars å besøke ei vennine :) Hun fikk en pike nå i februar så jeg må reise nå når jeg har mulighet:) blir neppe tid senere!!
 
Så koselig med husmorferie da. Kanskje vi skal prøve å treffes en dag på kafé eller nå sånt. :) men du e vel kanskje travelt opptatt mens du e her. :)
 
Hei! Jeg også venter tvillinger :) 2 eneggede jenter ser det ut som :angel1 :angel1
Har ingen fra før, så det blir spennende! Min termin er 1.juli, men etter ul ble den flyttet til 28.juni... Følger med på dette forumet for det jeg ;)

opprinnelig fra Trondheim, men bor for tida i Haugesund :)
 
Lollo83: når har du termin? Du får litt tettere oppfølging når det e eneggede da. Håper alt går bra videre med dæ. Kor ofte e du til kontroll da og kor skal du føde?

Ja, kontroll ca annenhver uke. De vurderer det når jeg er på ktr når jeg skal komme tilbake. Jeg skal føde på Haukeland. Synes jeg leste at du holder til i Bergen også.. leste jeg rett? Da skulle vi fått til et kafebesøk etter hvert ;) skal du føde i Bergen og?

Merker at kynnerene kommer tidligere og oftere nå enn sist sv.skap. Merket nesten ingenting til det sist, men nå kommer de hyppig. Er ikke vondt eller noe, men litt ubehagelig. Halsbrannen demper jeg med litt mat eller et glass melk. Den er heldigvis overkommelig enda.
 
Så koselig med husmorferie da. Kanskje vi skal prøve å treffes en dag på kafé eller nå sånt. :) men du e vel kanskje travelt opptatt mens du e her. :)

Det har vært veldig koselig!! :)
Skal prøve å få det til! ;)
 
Hei! Jeg også venter tvillinger :) 2 eneggede jenter ser det ut som :angel1 :angel1
Har ingen fra før, så det blir spennende! Min termin er 1.juli, men etter ul ble den flyttet til 28.juni... Følger med på dette forumet for det jeg ;)

opprinnelig fra Trondheim, men bor for tida i Haugesund :)

Hei! :)
Gratulerer med to små i magen!! <3
Så gøy at vi er flere som venter tvillinger!
Jeg har en Bror og en tantegutt som bor i Haugesund! :)
 
Hei! Jeg også venter tvillinger :) 2 eneggede jenter ser det ut som :angel1 :angel1
Har ingen fra før, så det blir spennende! Min termin er 1.juli, men etter ul ble den flyttet til 28.juni... Følger med på dette forumet for det jeg ;)

opprinnelig fra Trondheim, men bor for tida i Haugesund :)

Så gøy at vi e flere som e gravid med tvillinger. :) e du ofte på kontroller?
 
Ja, kontroll ca annenhver uke. De vurderer det når jeg er på ktr når jeg skal komme tilbake. Jeg skal føde på Haukeland. Synes jeg leste at du holder til i Bergen også.. leste jeg rett? Da skulle vi fått til et kafebesøk etter hvert ;) skal du føde i Bergen og?

Merker at kynnerene kommer tidligere og oftere nå enn sist sv.skap. Merket nesten ingenting til det sist, men nå kommer de hyppig. Er ikke vondt eller noe, men litt ubehagelig. Halsbrannen demper jeg med litt mat eller et glass melk. Den er heldigvis overkommelig enda.

Joda, Bergen her og. :) så gøy da. Kafebesøk i mars når Amie82 e her å, hvis ho har tid da. Det hadde vært gøy. Når oppdaga du at det va to inni magen? :)

Kynnere kommer vel hyppigere når vi e flergangsfødende også. Hadde det så å si ikke med 1. mann, men med 2 mann kom de. :)

Kor bor du forresten? Vi bor i litt utenfor Knarvik, på Leknes.
 
Takk :) Vi gleder oss veldig, selv om vi ble litt overraska med en gang! :flower
Jeg er på kontroller annenhver uke på sykehuset her, så føler jeg blir godt tatt vare på!
Har vært 40-50% sykemeldt siden jul, og fikk beskjed om at fra uke 24 så blir jeg 100% sykemeldt uansett form... Nå er jeg straks uke22, så d er ikke lenge til :-/ Hvordan er det med dere?
 
Gikk litt raskt der :p
Har termin 26. juni. Har vært på kontroll en gang etter OUL og det er 4 uker til neste kontroll. Fikk beskjed om kontroll ca. hver 4. uke frem til uke 34, da litt oftere. Venter toeggede tvillinger - gutt og jente <3<3
 
Takk :) Vi gleder oss veldig, selv om vi ble litt overraska med en gang! :flower
Jeg er på kontroller annenhver uke på sykehuset her, så føler jeg blir godt tatt vare på!
Har vært 40-50% sykemeldt siden jul, og fikk beskjed om at fra uke 24 så blir jeg 100% sykemeldt uansett form... Nå er jeg straks uke22, så d er ikke lenge til :-/ Hvordan er det med dere?

Her e æ 100 % sykemeldt siden 6 februar, pga mye sliten og utmattet. Kaster fortsatt opp og mye kvalm. Litt bedre form når æ får slappa av litt, å det hjelper på for har to små her hjemme også.
 
Gikk litt raskt der :p
Har termin 26. juni. Har vært på kontroll en gang etter OUL og det er 4 uker til neste kontroll. Fikk beskjed om kontroll ca. hver 4. uke frem til uke 34, da litt oftere. Venter toeggede tvillinger - gutt og jente <3<3

Gratulerer med to i magen! Så gøy! :) kor e du fra da å katti fikk du vite at det va to inni der? :) her i magen e det toeggede gutter. <3<3
 
Jeg er fra Østfold, har en gutt på 2,5 år fra før og våre små er pergobabyer - så fikk vite det i uke 7. Vet det høres merkelig ut, men jeg følte det skikkelig på meg så ble ikke overrasket en gang. Hehe...
 
Joda, Bergen her og. :) så gøy da. Kafebesøk i mars når Amie82 e her å, hvis ho har tid da. Det hadde vært gøy. Når oppdaga du at det va to inni magen? :)

Kynnere kommer vel hyppigere når vi e flergangsfødende også. Hadde det så å si ikke med 1. mann, men med 2 mann kom de. :)

Kor bor du forresten? Vi bor i litt utenfor Knarvik, på Leknes.

ja, det hadde vært kjekt å treffes alle tre. Bor i Os, men er fra Bergen. Var på tidlig ul rett før jul (uke 10/11) for å sjekke at alt var bra. Fikk en STOR overraskelse da legen fortalte at det ikke bare var en baby i magen, men to. Ingen av oss hadde tenkt at det kunne være flere, så det tok noen dager før nyheten sank inn....
 
ja, det hadde vært kjekt å treffes alle tre. Bor i Os, men er fra Bergen. Var på tidlig ul rett før jul (uke 10/11) for å sjekke at alt var bra. Fikk en STOR overraskelse da legen fortalte at det ikke bare var en baby i magen, men to. Ingen av oss hadde tenkt at det kunne være flere, så det tok noen dager før nyheten sank inn....

Ja, kan tenke meg det va en stor overraskelse ja. Her hadde vi en liten mistanke, så vi ble "bare" hyggelig overraska! :)
 
Jeg er fra Østfold, har en gutt på 2,5 år fra før og våre små er pergobabyer - så fikk vite det i uke 7. Vet det høres merkelig ut, men jeg følte det skikkelig på meg så ble ikke overrasket en gang. Hehe...

Greit å vite det så tidlig da. Her ble vi "bare" hyggelig overraska. Hadde en liten mistanke. Jordmor synes symfyse målet va høyt i uke 16. :)
 
Hei jenter :)
Jeg har lagt denne tråden inn i våre viktigste tråder så dere lett finner den igjen ;)
 
Så gøy at vi er så mange!! :)

Jeg hadde også på følelsen at det var 2! Hadde jo fått satt inn 2 egg, men det hadde jeg på alle de andre forsøkene også, muligheten var jo der for at begge kunne feste seg, men det tenkte vi ikke så mye på ;)
Gleden var stor da det var 2 små hjerter som slo på skjermen i uke 7 :) Litt satt ut ble vi men bare positivt!
Hadde bestemt oss for at vi ikke orket mere behandlinger hvis det ikke gikk denne gangen.Jeg var så dårlig av alle medisinene å det var så tungt å være borte i 2 uker fra sønnen og mannen.Mannen var bare sammen med med ett døgn oppe i Tromsø.
Har forresten fått medisin til legen mot halsbrann, men bruker det kun når det er som aller værst!
Var deilig å få bort det værste! Har fått lov til å jobbe 20% fram til 27 Februar men da er det stopp.
Kjenner at alt er blitt tyngre, jenta ligger så høyt allerede å jeg blir andpusten av nesten ingen ting.
Magen er like stor nå så da jeg var 32 uker i forrige svangerskap!!Jeg er spent på hvor stor jeg blir :p


Hadde vært gøy å fått til et treff i Bergen!! :) Et kafebesøk får jeg helt sikkert tid til ;)
 
Gikk litt raskt der :p
Har termin 26. juni. Har vært på kontroll en gang etter OUL og det er 4 uker til neste kontroll. Fikk beskjed om kontroll ca. hver 4. uke frem til uke 34, da litt oftere. Venter toeggede tvillinger - gutt og jente <3<3


Gratulerer!! :) jeg venter også gutt og jente <3 <3
 
Back
Topp