Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lollo83: når har du termin? Du får litt tettere oppfølging når det e eneggede da. Håper alt går bra videre med dæ. Kor ofte e du til kontroll da og kor skal du føde?
Så koselig med husmorferie da. Kanskje vi skal prøve å treffes en dag på kafé eller nå sånt. men du e vel kanskje travelt opptatt mens du e her.
Hei! Jeg også venter tvillinger 2 eneggede jenter ser det ut som
Har ingen fra før, så det blir spennende! Min termin er 1.juli, men etter ul ble den flyttet til 28.juni... Følger med på dette forumet for det jeg
opprinnelig fra Trondheim, men bor for tida i Haugesund
Hei! Jeg også venter tvillinger 2 eneggede jenter ser det ut som
Har ingen fra før, så det blir spennende! Min termin er 1.juli, men etter ul ble den flyttet til 28.juni... Følger med på dette forumet for det jeg
opprinnelig fra Trondheim, men bor for tida i Haugesund
Ja, kontroll ca annenhver uke. De vurderer det når jeg er på ktr når jeg skal komme tilbake. Jeg skal føde på Haukeland. Synes jeg leste at du holder til i Bergen også.. leste jeg rett? Da skulle vi fått til et kafebesøk etter hvert skal du føde i Bergen og?
Merker at kynnerene kommer tidligere og oftere nå enn sist sv.skap. Merket nesten ingenting til det sist, men nå kommer de hyppig. Er ikke vondt eller noe, men litt ubehagelig. Halsbrannen demper jeg med litt mat eller et glass melk. Den er heldigvis overkommelig enda.
Takk Vi gleder oss veldig, selv om vi ble litt overraska med en gang!
Jeg er på kontroller annenhver uke på sykehuset her, så føler jeg blir godt tatt vare på!
Har vært 40-50% sykemeldt siden jul, og fikk beskjed om at fra uke 24 så blir jeg 100% sykemeldt uansett form... Nå er jeg straks uke22, så d er ikke lenge til :-/ Hvordan er det med dere?
Gikk litt raskt der
Har termin 26. juni. Har vært på kontroll en gang etter OUL og det er 4 uker til neste kontroll. Fikk beskjed om kontroll ca. hver 4. uke frem til uke 34, da litt oftere. Venter toeggede tvillinger - gutt og jente <3<3
Joda, Bergen her og. så gøy da. Kafebesøk i mars når Amie82 e her å, hvis ho har tid da. Det hadde vært gøy. Når oppdaga du at det va to inni magen?
Kynnere kommer vel hyppigere når vi e flergangsfødende også. Hadde det så å si ikke med 1. mann, men med 2 mann kom de.
Kor bor du forresten? Vi bor i litt utenfor Knarvik, på Leknes.
ja, det hadde vært kjekt å treffes alle tre. Bor i Os, men er fra Bergen. Var på tidlig ul rett før jul (uke 10/11) for å sjekke at alt var bra. Fikk en STOR overraskelse da legen fortalte at det ikke bare var en baby i magen, men to. Ingen av oss hadde tenkt at det kunne være flere, så det tok noen dager før nyheten sank inn....
Jeg er fra Østfold, har en gutt på 2,5 år fra før og våre små er pergobabyer - så fikk vite det i uke 7. Vet det høres merkelig ut, men jeg følte det skikkelig på meg så ble ikke overrasket en gang. Hehe...
Gikk litt raskt der
Har termin 26. juni. Har vært på kontroll en gang etter OUL og det er 4 uker til neste kontroll. Fikk beskjed om kontroll ca. hver 4. uke frem til uke 34, da litt oftere. Venter toeggede tvillinger - gutt og jente <3<3